Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Herkenbaarquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:35 schreef Moira. het volgende:
HOE KAN HET DAT IK ALTIJD AANSTEKERS KWIJT RAAK ALS IK ZE GEWOON NAAST ME NEER LEG?!?!!?!?!?!![]()
![]()
Whehe, zoals dat je denkt "IK LEEF HIER NU OP DIT MOMENT!" - "NEE DAT WAS 5 SECONDE GELEDEN! NU!!!" en dan de hele tijd "NU!" blijven roepen, omdat 'nu' elk moment weer verandertquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:28 schreef Jv1994 het volgende:
Oke. Luister
Soms dan denk ik de tijd gaat snel man, en dan besef ik wtf toen ik dat net dacht, dat is nu al voorbij. Als je het beseft is het al voorbij.
En als je dat weer beseft, is het ook weer voorbij.
Tijd is best wel raar, je denkt eigenlijk altijd in verleden tijd. Als je beseft wat je dacht is dat weer een X aantal seconde terug.![]()
Zo irritantquote:
Ik heb sowieso echt superveel aanstekers van feestjes als ik dan een aansteker vroeg en diegene van wie die aansteker was wegliep omdat te waus, maar ze zijn ook allemaal leegquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zo irritant
Men heeft nooit genoeg aanstekers in huis, zodat er altijd wel ééntje te vinden is binnen handbereik.
jawel, 1 keer een 25 pack halen op zwarte markt in beverwijk voor 5 euro, die gewoon overal in huis en in je kleding en tassen rondstrooien.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zo irritant
Men heeft nooit genoeg aanstekers in huis, zodat er altijd wel ééntje te vinden is binnen handbereik.
De Bazaarquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
jawel, 1 keer een 25 pack halen op zwarte markt in beverwijk voor 5 euro, die gewoon overal in huis en in je kleding en tassen rondstrooien.
en nog nooit problemen met die aanstekersquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De Bazaarkensloze pauperbende daar, zo fucking goedkoop.
Ik gebruik bij voorkeur een Zippo, maar heb ook wel eens zo'n batterij gehaald daar ja, die dingen werken primaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
en nog nooit problemen met die aanstekers
zon dure neem ik aan? die kermisdingen sloop ik altijd binnen een weekquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik gebruik bij voorkeur een Zippo, maar heb ook wel eens zo'n batterij gehaald daar ja, die dingen werken prima
Aanstekers zijn ook vieze hoerenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb sowieso echt superveel aanstekers van feestjes als ik dan een aansteker vroeg en diegene van wie die aansteker was wegliep omdat te waus, maar ze zijn ook allemaal leeg.
FLquote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
zon dure neem ik aan? die kermisdingen sloop ik altijd binnen een week
#rookstrugglesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aanstekers zijn ook vieze hoeren
Ze zijn altijd van iemand van wie je 't niet meer weet, die hem weer had van iemand die 'm gevonden had die 'm gejat had die 'm onbewust meegepakt had
En aanstekers die je zelf koopt zijn binnen een week weer spoorloos
hehe ja. een kennis van me had ooit een metalen lucifer, die was echt fucking gruwelijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
FL
[..]gewoon een eckte, die kermisdingen die gaan na een paar dagen inderdaad kapot, dan is het hele mechaniek vaak naar de pleuris
Wut?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
hehe ja. een kennis van me had ooit een metalen lucifer, die was echt fucking gruwelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |