Ik gok dat dat komt doordat "de hoogste donators" via linux of mac donaten. Niet zo zeer omdat de gemiddelde linuxer rijker is dan een windowserquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:58 schreef Confetti het volgende:
$4.70 Average Windows:
$5.37 Average Mac:
$5.69 Average Linux
Pauper Windows users![]()
aangezien ongeveer 90% van de donateurs op een windows pc werkt is dat ook niet zo verwonderlijk. 1 grote donateur op linux of osx haalt het gemiddelde daar nogal snel omhoog.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik gok dat dat komt doordat "de hoogste donators" via linux of mac donaten. Niet zo zeer omdat de gemiddelde linuxer rijker is dan een windowser
quote:Wondering if we’re gonna add more games? Two words: WAR BEARS. Also, a blast from the past! We just added 2 breathtaking games to the Humble Origin Bundle! Get Command & Conquer: Red Alert 3 - Uprising and the award-winning classic god game, Populous!
Deze krijg je blijkbaar ook al je niet boven het gemiddelde betaald (wat overigens echt slecht is, het gemiddelde is al zo laag).quote:
Is altijd zo, en is ook logischquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:54 schreef Plamboom het volgende:
[..]
Deze krijg je blijkbaar ook al je niet boven het gemiddelde betaald (wat overigens echt slecht is, het gemiddelde is al zo laag).
Enigszins wel want dat zou in het voordeel van degene die het nog niet gekocht hadden zijn dan. Gelukkig had ik sws boven het gemiddelde betaald.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:53 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Is altijd zo, en is ook logisch.
WTF?quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:07 schreef desbarts het volgende:
moet nog een tijdje wachten. Heb het 5 dagen geleden al besteld alleen is paypal niet zo snel met het automatisch afschrijven.
EDIT: btw. het was al na een dag afgeschreven maar dan heefd ie blijkbaar nog 5 tot 7 dagen nodig wtf![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |