Ik had er zelf wel 75 voor neergelegd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:17 schreef Benelli het volgende:
Misschien moet ik dit niet vragen (had het geld wel kunnen gebruiken namelijk), maar wat was een schappelijkere prijs geweest dan? Ik was in de veronderstelling dat het een gangbare vraagprijs was, aangezien ik voor minder paar jaar geleden al een dergelijke set kocht.
Vind het wel eerlijk van je Benelli!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:10 schreef Benelli het volgende:
Tsjah, daar was ik al een beetje bang voor, maar het is wel het eerlijkste zo. Dat vind ik een nadeel van verplicht een vraagprijs neer moeten zetten
Heb inmiddels via PM al hogere biedingen binnen, dus dit is zo'n gevalletje van jezelf in de voet schietenEerlijk is eerlijk, set is voor Gonzo. Als hij afhaakt dan laat ik het hier weten.
ik had als vraagprijs toch zeker 100-120 genomen, aangezien je toch altijd lager eindigt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:17 schreef Benelli het volgende:
Misschien moet ik dit niet vragen (had het geld wel kunnen gebruiken namelijk), maar wat was een schappelijkere prijs geweest dan? Ik was in de veronderstelling dat het een gangbare vraagprijs was, aangezien ik voor minder paar jaar geleden al een dergelijke set kocht.
Dit!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:22 schreef Superrudi het volgende:
[..]
Vind het wel eerlijk van je Benelli!Zoals het hoort btw! Vraagprijs geboden = inprincipe verkocht!
Maak er 13 van.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:51 schreef Benelli het volgende:
Vind ik iets te laag, maak er 15 incl en we hebben een deal
Zat er niet standaard bij alleen een rf kabel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:19 schreef gonzo1979 het volgende:
SNES is binnen tnx!
alleen hoor er ook niet zo'n kabel bij te zitten:
[ afbeelding ]
Ga voorlopig niet lager dan 10 incl.quote:
Top!quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:36 schreef ava85 het volgende:
Heb van mn vriendin begrepen dat Skyrim binnen is, bedankt!
Ik dacht meer aan 5 exquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:43 schreef Benelli het volgende:
[..]
Ga voorlopig niet lager dan 10 incl.
6 euro danquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:56 schreef Benelli het volgende:
Swetsenegger, ik wacht vandaag nog even af of Friday heel misschien interesse heeft in het hele pakket, anders is het een deal!
AC binnen in bubbeltjes plasticquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:03 schreef Benelli het volgende:
Ok, ok, 6 euro is goed
En Swetsenegger, ik PM je even!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |