SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe meet:![]()
![]()
![]()
BBQ bij Tamashii met goed weer, met slecht weer poolen in Arnhem/ T Huys.
Data:
23/24/25 augustus: Tamashii, BobbyB, Lola (ovb), Vinniiee (ovb)
30/31 augustus: Tamashii, BobbyB, JijhebtgeenDqodje (ovb), Vinniiee
6/7 september: Tamashii, BobbyB, Lola (ovb), Remlof (ovb), JijhebtgeenDqodje (ovb), Vinniiee, Joof (ovb)
Misschien:
Chowi
Remlof
( ja dat heb ik voor jullie besloten, maar dan zie je het gelijk in sherlock enzo)![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door Kaneelstokje op 14-08-2013 19:35:10 ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Branden in de hel zullen wequote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mensen die seks hebben
[..]
Ja, verdoemt voor het leven
Goeie oren, jij hebt ze :$quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht al zoiets te horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:26 schreef Dqod het volgende:
Nou, als je dan toch bezig bent, mag je mij wel even ovb zetten bij 30/31 en 6/7 kaneel
[..]
Branden in de hel zullen we
[..]
Goeie oren, jij hebt ze :$Ceiling Kaneel is watching you masterbate.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik van ijs.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:27 schreef Fascination het volgende:
Iehl, krijg semi-rillingen van dat tweede plaatje in de OP.!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dit dus, Kaneeltjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:26 schreef Dqod het volgende:
Nou, als je dan toch bezig bent, mag je mij wel even ovb zetten bij 30/31 en 6/7 kaneel
Guess soquote:[..]
Branden in de hel zullen we![]()
Dan kan je zeker ook niet tegen die plaatjes van vingers waar ze van die lamprey eel monden op hebben geplakt?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:27 schreef Fascination het volgende:
Iehl, krijg semi-rillingen van dat tweede plaatje in de OP.!
Weet ik niet, maar zal ook maar niet gaan googelen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan kan je zeker ook niet tegen die plaatjes van vingers waar ze van die lamprey eel monden op hebben geplakt?
Gluiperd :$quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ceiling Kaneel is watching you masterbate.
[..]
Ik van ijs.
We pakken de duivelquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit dus, Kaneeltje
[..]
Guess so
Klikken op eigen risico.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar zal ook maar niet gaan googelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Zou ik maar niet doen dan nee.. Ik weet niet meer hoe dat nou heette, als je daar niet tegen kon... HUUUUUquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar zal ook maar niet gaan googelen.
*veegt kwijl weg en geeft aai over je bol*quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
*veegt kwijl weg en geeft aai over je bol*
Uhhh, doe maar 24 aug ovb en de rest zeker.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was jij ook ovb bij de meet, of zeker?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klikken op eigen risico.Ok, gross.. Geshopt hoop ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
OVB laatste datum voor mij Kaneeltje..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Teveel eerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent een schat
[..]
Uhhh, doe maar 24 aug ovb en de rest zeker.
Ja, da's geshopt.. Lamprey eel mouthquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ok, gross.. Geshopt hoop ik?
[..]![]()
OVB laatste datum voor mij Kaneeltje..
Auquote:
Was het zo veel dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:35 schreef AldoTheApache het volgende:
godverdomme nu pas klaar met huiswerk____!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |