Hoi mensen!
Zeep maken is één van mijn hobby's. Nu is het natuurlijk logisch dat ik na een tijdje zit opgescheept met een voorraadje zeep, ondanks dat een deel naar familie en kennissen gaat.

Omdat ik ga verhuizen moet de zeep weg.
Wat heb ik in de aanbieding?
7 stuks roze zeep.
![nYjOol.jpg]()
Er zit wel een geur aan, maar heel licht, kan het niet echt definiëren. Beetje zoetig. Gemaakt van soja-, olijf- en palmolie. Het zijn wel verschillende vormen die ik hier heb, verschillend van een plak zeep tot een cupcake tot ovaal en vierkant.
2 stuks castile zeep.
![oLs7RON.jpg]()
Van 100% olijfolie gemaakt. Geen geur, geen kleur. Alleen olijfzeep. In brokken.
2 stuks zoutzeep.
![L9Vl467.jpg]()
In brokken. 100% kokosolie, met zout toegevoegd. Met een kokosgeur.
3 stuks kanelige zeep.
![oCt4yf5.jpg]()
Met een beetje kaneelachtige geur. Vind 'm eerlijk gezegd niet zo, maar andere mensen waren er heel enthousiast over. Gemaakt van sheaboter, kokosolie, palmolie en olijfolie.
2 stuks appelzeep.
![TXE3u4J.jpg]()
Met een lichte, frisse appelgeur eraan. Ook gemaakt van sheaboter, kokos-, palm- en olijfolie.
2 stuks wolkenzeep.
![GrkdBWg.jpg]()
1 plak, en 1 in een ovaal, waar geen witte zeep inzit. Dus dat is dan eigenlijk een luchtzeep in plaats van een wolkenzeep.

Met een lichte, frisse geur die je doorgaans gebruikt voor je beddengoed. Van kokos-, palm- en olijfolie.
1 stuk roze zeep.
![oUryMhll.jpg]()
Eigenlijk 2 kleine plakjes. En heel mooi om naar te kijken. Met een heeeeele lichte zoete geur. Echt heel licht, in eerste instantie zul je het niet eens opmerken. Gemaakt van palm-, kokos-, en olijfolie.
1/2 stukje mannenzeep.
![3gW1zeSl.jpg]()
Met een lichte, kruidige geur. Heeft in de verste verte weg van een lading etherische oliën, maar het is zo verdund dat het een lekker fris geurtje is. Gemaakt van palm- kokos- en olijfolie.
6 stuks scrubzeep.
![mrFPxvYl.jpg]()
Deze is een beetje mislukt.

Is te heet geworden in één keer, waardoor die dus zowat vervormde en de geur zowat weg is gegaan.

Neemt niet weg dat het een lekkere scrubzeep is, met maanzaadjes erin. Gemaakt van sheaboter, kokos-, palm- en olijfolie.
Let op: Deze zeep kan verkleuren, dat komt door de parfum die erin zit.
Voor de verzendkosten wil ik ze weggeven. Mag per stuk, mag per meerdere stukken.
Je krijgt ook de INCI erbij. Die wil ik van tevoren ook al aan je geven, mocht je dat willen.
Ohja! Alle stukken zeep zijn uniek, dus de kans is groot dat jouw zeep niet hetzelfde is als op de foto.
Ik hoor het wel!