Balamb garden (de highschool) is juist heel sfeervol, vooral later in het spel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:48 schreef robin007bond het volgende:
Overigens ga ik FF8 nog op PSN kopen. Het eerste stukje heb ik even op een emulator gedaan en ik werd eigenlijk een beetje bedroefd door die hele high school-setting. In FF6 begin je in coole armor, in FF7 blaas je een nucleaire reactor op, maar in FF8 zit je echt in zo'n typische high school.
Oeh, hmm. Het was maar een eerste indruk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Balamb garden (de highschool) is juist heel sfeervol, vooral later in het spel.
FF8 is imo de 2e beste FF. 6 natuurlijk de 1e beste
Meerdere muntjes worden dat, want je hebt natuurlijk meerdere personages en combinaties waar je uit kunt kiezen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een muntje opgooien om het lot over deze problematiek te laten beslissen.
Neem gewoon de characters die ik voorstelde: Sabin, Cyan, Strago.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oeh, hmm. Het was maar een eerste indruk.
[..]
Meerdere muntjes worden dat, want je hebt natuurlijk meerdere personages en combinaties waar je uit kunt kiezen.
Helaas heb je er 7 anders had je een dubbelsteen het lot kunnen laten beslissen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Meerdere muntjes worden dat, want je hebt natuurlijk meerdere personages en combinaties waar je uit kunt kiezen.
Strago heb ik nog niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Neem gewoon de characters die ik voorstelde: Sabin, Cyan, Strago.
Wut.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sterker nog, een hele zelfmoord is veranderd in een of andere vreugdesprong.
Check:quote:
Dat gaat echt te verquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Check:
http://www.ign.com/boards(...)-spoilers.182304045/
Als je de originele Engelse release hebt gespeeld heb je niet het goede spel gespeeld naar mijn mening.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:15 schreef john-hert het volgende:
ik heb spijt dat ik hierop geklikt heb
?quote:
Ik voel met je mee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:27 schreef Nikmans het volgende:
Ik ken ditHelemaal in de Black Omen er achter komen dat Robo stiekem een geniaal character is
Zeker niet Tifa inderdaad, maar Tina is de oorspronkelijke Japanse naam. In de Engelse versie heet ze inderdaad Terra, maar goed vertaald zou dat eigenlijk Tina moeten zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:56 schreef Ixnay het volgende:
Final Fantasy blijft een bazen-gamereeks, ongeacht de uitmelkerij van alles na FF12. Met deel 6,7 en 10 als beste delen.
En het hoofdpersonage van FF6 heet Terra niet Tina en zeker niet Tifa want die is van FF7.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:46 schreef HCFeestbeest het volgende:
En toen wisten we weer dat we op AUTI! forum *kuch* FOK! forum zaten
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:15 schreef john-hert het volgende:
ik heb spijt dat ik hierop geklikt heb
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:01 schreef Twiitch het volgende:
Ik dacht dat dit zou gaan over ongenode gasten op een feestje maar wat een verrassing.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |