nope, gewoon wekker of standaard wakker worden rond 8:00 of eerderquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:20 schreef BredeBroeder het volgende:
De meeste zullen het wel kennen, midden in de vakantie begin je met uitslapen.
quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:30 schreef Confetti het volgende:
Dat een verneukt slaapritme noemen![]()
Zonde man, supermooi weer.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:16 schreef Michielos het volgende:
ik sta elke dag eens om 14:30 op![]()
aanbid mij, subcreatures
tis Nederland, niet Spanje. Fucking bewolkte shit hieroquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:17 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Zonde man, supermooi weer.
Ik ben gewoon dol op slapenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Vroeger was ik ook altijd van het lang uitslapen in de vakantie, alhoewel ik nu ook nog wel van uitslapen hou, vind ik het toch lekkerder om een beetje op tijd uit bed te komen, dan heb je veel meer aan je dag, dan als je pas tegen de middag uit bed stapt.
Als je 6 uur pas gaat slapen kan je niet om half 6 wakker worden, want dat ben je dan nog.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:08 schreef CaptainSushi het volgende:
Ik word elke ochtend om half 6 wakker
Maakt geen moer uit hoe laat ik ga slapen.
Dat is pas verneukt.
Moe en toch wakker worden
xDquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je 6 uur pas gaat slapen kan je niet om half 6 wakker worden, want dat ben je dan nog.
Heb je hem daar even goed bij de neusquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je 6 uur pas gaat slapen kan je niet om half 6 wakker worden, want dat ben je dan nog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |