Op het moment lijkt me het beste dat hij hangend op links speelt, en als Boëtius weer fit is kijken we wel verderquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Hij speelt het liefst in de spits. Ik zie niet echt een '10' in hem bij het huidige Feyenoord. Dan komt er wel erg veel druk op Clasie en Vilhena.
Eensch.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:08 schreef Luni het volgende:
[..]
Op het moment lijkt me het beste dat hij hangend op links speelt, en als Boëtius weer fit is kijken we wel verder
Hoe kan je dan zeggen dat je Feijenoord nog steeds ziet zitten?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:09 schreef Caland het volgende:
Mounir El Hamdaoui en Oussama Assaidi zien Feyenoord (nog steeds) zitten, maar willen beiden het salaris dat zij nu verdienen, behouden. #VI
Houdoe en bedankt.
Omdat ze hopen dat Feyenoord toch meer gaat betalen natuurlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoe kan je dan zeggen dat je Feijenoord nog steeds ziet zitten?
Die is bijna fit toch (nog 2 weken).quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:08 schreef Luni het volgende:
[..]
Op het moment lijkt me het beste dat hij hangend op links speelt, en als Boëtius weer fit is kijken we wel verder
Dan niet voor die twee.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:09 schreef Caland het volgende:
Mounir El Hamdaoui en Oussama Assaidi zien Feyenoord (nog steeds) zitten, maar willen beiden het salaris dat zij nu verdienen, behouden. #VI
Houdoe en bedankt.
Wat verdienen die gasten 2-3-4 miljoen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ze hopen dat Feyenoord toch meer gaat betalen natuurlijk.
Assaidi 1,1 miljoen las ik en Elham 2,4.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat verdienen die gasten 2-3-4 miljoen?
Dat ze Feyenoord wel zien zitten alleen hun salaris willen behouden. Op zich logisch.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoe kan je dan zeggen dat je Feijenoord nog steeds ziet zitten?
Ah. Dan nog moet je je sterk afvragen of er nog wel een aanvaller nodig is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:13 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Assaidi 1,1 miljoen las ik en Elham 2,4.
Dat geld investeren in een spits, terwijl je een prima spits hebt, zou echt oerdom zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat ze Feyenoord wel zien zitten alleen hun salaris willen behouden. Op zich logisch.
Laat die vrienden maar wat geld vrijmaken voor El Hamdaoui prima speler. Heb je eindelijk iemand die een beetje vrije trappen kan nemen en creatief iets kan.
Dan hebben ze hun eigen branche vakblaadjes niet gelezen.. De afgelopen jaren..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ze hopen dat Feyenoord toch meer gaat betalen natuurlijk.
2,4 miljoen is veel te veel, zelfs voor El Hamdaouiquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat ze Feyenoord wel zien zitten alleen hun salaris willen behouden. Op zich logisch.
Laat die vrienden maar wat geld vrijmaken voor El Hamdaoui prima speler. Heb je eindelijk iemand die een beetje vrije trappen kan nemen en creatief iets kan.
Een goede spits voor Feyenoord, maar een enorme egotripper die onrust in de groep kan veroorzaken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan ook een keer met 2 spitsen spelen. Of El Hamdaoui in de punt en Pelle er achter.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat geld investeren in een spits, terwijl je een prima spits hebt, zou echt oerdom zijn.
Juist ja, een luxeprobleem creëren terwijl je op andere posities een daadwerkelijk probleem hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan ook een keer met 2 spitsen spelen. Of El Hamdaoui in de punt en Pelle er achter.
Pelle achter El Hamdaoui?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan ook een keer met 2 spitsen spelen. Of El Hamdaoui in de punt en Pelle er achter.
Ik heb eigenlijk veel liever dat ze voor een type Poulsen - Schaars - El Ahmadi gaan die je dan op de plek van Vilhena kan neerzetten. Waarna Immers het slachtoffer wordt. Een extra aanvaller zou echt oerdom zijn imo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:18 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Opties;
-Elham - te duur.
-Assaidi - te duur
-Ryo - Geblesseerd en krijgt kans bij Arsenal
-Guidetti - enige optie die nog enigzins reeel is, mocht hij fit zijn natuurlijk.
Assaidi kan ook op 10, dus dat zou op zich niet persé verkeerd zijn, maar een goede middenvelder is niet weg...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk veel liever dat ze voor een type Poulsen - Schaars - El Ahmadi gaan die je dan op de plek van Vilhena kan neerzetten. Waarna Immers het slachtoffer wordt. Een extra aanvaller zou echt oerdom zijn imo.
De groep wilde die hamlap toch? Dan zal die onrust wel meevallen toch? Of denkt zo'n groep daar niet over na? Het blijven voetballers natuurlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Een goede spits voor Feyenoord, maar een enorme egotripper die onrust in de groep kan veroorzaken.
Helemaal mee eens. Toch vreemd dan dat telkens dat rijtje spelers aangehaald wordt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk veel liever dat ze voor een type Poulsen - Schaars - El Ahmadi gaan die je dan op de plek van Vilhena kan neerzetten. Waarna Immers het slachtoffer wordt. Een extra aanvaller zou echt oerdom zijn imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |