Tnx voor je reactie!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:19 schreef Iwanius het volgende:
Complimenten en een fraai geheel. Is het de bedoeling dat er nog suggesties komen of was het gewoon zoals de TT al zegt: Showcase en meer niet?
Heb door middel van deze foto's geprobeerd een kleine indruk te geven van Texel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Thanx voor je link. Heerlijke foto's ben gek op dat eiland en krijg door jouw foto's een ontzettende drang om terug te gaan. Zucht... Nog paar maandjes wachten.
Die indruk geven is je goed gelukt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:40 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Heb door middel van deze foto's geprobeerd een kleine indruk te geven van Texel.
In die paar dagen ook niet de kans en tijd gehad om alles te zien
Komen er vast weer een keer!
Jij vast veel plezier over een paar maand
en tnx voor je reactie!
Het is niet alsof die zeehonden te regisseren zijn haha.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:44 schreef mentalpower het volgende:
tis niet mijn smaak maar er valt ook niets aan af te zeiken dus ik zeg apk!
nou misschien eentje dan... zeehonden oogjes zijn leuker dan de achterkant van zijn kop.
maar daar moet je maar net geluk mee hebben.
did you ever try a gun?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het is niet alsof die zeehonden te regisseren zijn haha.
Arm beestquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:49 schreef mentalpower het volgende:
[..]
did you ever try a gun?
wedden dat je dan zijn aandacht wel hebt
Ik vind ze ook heel leuk. En tja zeehonden als ik mijn hond in het water zie snap ik waarom ze zo hetenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:59 schreef mentalpower het volgende:
[ afbeelding ]
maar ik hou best wel van beestjes hoor dat dan weer wel
ben er speciaal voor naar afrika gegaan.... serengeti... wat is dat indrukwekkend zeg.
ongeveer uitgerekend wanneer de migratie waar zou zijn en ja hoor precies goed berekend.
en een beetje geluk natuurlijk, op foto en film oke... maar er zijn... wat een impressie zeg.
daar word je letterlijk stil van.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:44 schreef mentalpower het volgende:
tis niet mijn smaak maar er valt ook niets aan af te zeiken dus ik zeg apk!
nou misschien eentje dan... zeehonden oogjes zijn leuker dan de achterkant van zijn kop.
maar daar moet je maar net geluk mee hebben.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:07 schreef polariteit het volgende:
Erg mooie serie; met leuke afwisseling tussen de foto's
De mooiste foto's vind ik:
#1 - Gaaf beessie met mooie kleurtjes.
#3 - fijn scherpteverloop met mooie zachte kleuren op de horizon.
#4 - Voor mij als landschapsfreak de mooiste van de serie. Gave reflecties en mooie kleurtjes. De lucht werkte erg goed mee!
#14 - Mooie compo en tof licht.
De minste vind ik:
#2 - ZOals al gezegd, beestjes zijn leuke als ze je aankijken. Ze laten zich inderdaad vaak niet regisseren; maar dat hoeft ook niet. Zelf kan je je natuurlijk ook proberen te verplaatsen om de foto er wel zo op te krijgen als je zelf wilt
#9 - Deze vind ik qua kleur en scherpte absoluut niet lekker kijken.
#11 - Hier vind ik de uitsnede wat ongelukkig. Ik denk dat hij stukken beter is als je wat lager was gaan staan en de horizon erop had gezet.
#12 - Dit vind ik in feite een cropje van foto 13 en voegt imo weinig toe.
1 ding wat ik wel snel kan aanpassenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:20 schreef RikH het volgende:
Mooi!
Mooie landschap foto's!
Ik zal ze even per foto benoemen:)
#1 Volgens mij is hij dood? Wel een leuke foto! Niet heel speciaal..
#2 Mooi scherp. Had liever de voorkant gezien!
#3 Mooie foto! Leuk effect met de scherpte/diepte!
#4 Mooi moment! Alleen denk ik dat het mooier is als alles scherp geweest was
#5 Mooie compositie met een aparte sfeer!
#6 Goede foto! niks op aan te merken..
#7 Technisch goede foto, onderwerp alleen niet echt boeiend...
#8 Erg mooi! Goed de diepte weten te pakken met het paaltje voorin!
#9 Ook weer een mooie foto met een goede diepte!
#10 Een van de betere foto's... mooie kleuren en schaduwen!
#11 Mooi onderwerp, alleen de compositie kan beter
#12 Goede foto! Ik zou alleen de kleuren van foto 13 ook in deze foto te krijgen! (de lucht met name)
#13 Deze behoort tot de top 3 van mijn favorieten! Mooie compositie! Mooi onderwerp en goede kleuren!
#14 mijn favoriet! Mooie dreigende lucht! Goede compositie! Vuurtoren knalt er goed uit! Misschien kan de nabewerking iets beter!
#15 Typische strandfoto! Erg leuk
#16 Leuke sfeerplaat, verder meer een kiekje!
#17 Mooi! niks op aan te merken.
Al met al een goede serie! Met wat meer nazorg, denk ik dat je er nog meer uit kunt halen! Doe er je voordeel mee!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |