abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130495640
Shandaly, als er geen verandering optreedt in plasluiers of gedrag zou ik me zeker geen zorgen maken :)

L. drinkt nu ook een stuk korter en naar mijn idee effectiever dan voorheen. Gewoon omdat hij nu krachtiger is.
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:33:36 #277
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_130495686
Shandaly, de mijne drinkt ook niet altijd even lang of goed. Zonde van de tijd :P
Ik maakte me er nooit zo druk om, hij haalde het later (meestal 's nachts) toch wel weer in.
Zolang ze gezellig zijn, goed plassen en poepen, geloof ik het wel.
.... met gevoel voor drama....
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:34:34 #278
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130495747
Wat tof kersjes!

Ik viel dit weekend van mijn stoel van verbazing. Een (tamelijk openminded) kennis zei dat ze moeders vaak alle schaamte voorbij vond; dat ze je dan vroegen om bij het oppassen gekolfde melk te geven (van die gele drab! :r ) en voeden in een restaurant of op het terras vond ze ook echt not done :N Toen ik aangaf dat ik mijn kind graag overal wil kunnen voeden, maar daarom dus wel speciale discrete voedingskleding draag, kon ze dat dan wel weer waarderen.

En toen ik dit aan mijn twee beste vriendinnen vertelde, gaven ze toe dat zij gekolfde melk eigenlijk ook wel een beetje vies vonden :o 8)7
pi_130496028
Ja Shandaly, dat hebben we hier ook gehad! Ik maakte me vooral zorgen om m'n productie, maar dat heeft ze daarna zelf weer geregeld. Het duurde hier denk ik een week ongeveer, daarna ging ze weer rustiger drinken. Meestal ca. 10 minuten per borst. 's Avonds/ 's nachts vaak wat langer en ook een stuk rustiger. We hebben hier niets geks gemerkt in gewicht eigenlijk, daar maakte ik me ook geen zorgen om want ze heeft genoeg reserves hier ;)

Wat leuk kersjes, en terecht trots!
pi_130496043
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:14 schreef Kiwisoep het volgende:
Ook na een keizersnede?
Heb je ontsluiting gehad? Dan is het plaatsen idd makkelijker. Qua bloedverlies: ja, dat is de eerste drie cycli meer dan normaal. Maar daar had ik dan weer een fijne cup voor (lekker off topic inmiddels :P ). Keertje extra verschonen vind ik de moeite niet.
pi_130496095
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:34 schreef LadyBlack het volgende:
Wat tof kersjes!

Ik viel dit weekend van mijn stoel van verbazing. Een (tamelijk openminded) kennis zei dat ze moeders vaak alle schaamte voorbij vond; dat ze je dan vroegen om bij het oppassen gekolfde melk te geven (van die gele drab! :r ) en voeden in een restaurant of op het terras vond ze ook echt not done :N Toen ik aangaf dat ik mijn kind graag overal wil kunnen voeden, maar daarom dus wel speciale discrete voedingskleding draag, kon ze dat dan wel weer waarderen.

En toen ik dit aan mijn twee beste vriendinnen vertelde, gaven ze toe dat zij gekolfde melk eigenlijk ook wel een beetje vies vonden :o 8)7
Koemelk is net zo goed gekolfde melk ;)
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:40:25 #282
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130496134
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:39 schreef WupWup het volgende:

[..]

Koemelk is net zo goed gekolfde melk ;)
Dat lag op het puntje van mijn tong _O- maar ik heb ze lekker laten razen.

Terwijl ik mijn baby aan het voeden was, dat dan weer wel oO<
pi_130496148
Bizar LB! Ik vind het er eigenlijk helemaal niet raar uitzien. Gele drab :?
En net wat Wupwup zegt, koemelk is ook gekolfd :P
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:41:26 #284
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_130496191
Wat achterlijk eigenlijk...

De melk uit de met mest besmeurde tepels van met vliegen bezaaide koeien, dat na allerlei ingewikkelde processen verpakt in karton in de supermarkt ligt, vindt iedereen normaal om zelf te drinken...

Maar moedermelk dat uit een vrouwenborst komt die elke dag goed verzorgd en gewassen wordt... Vinden ze smerig en raar

:?
pi_130496199
Nee, ze wil echt niet meer. Ze 'drinkt' alleen langer bij de avondvoeding (as we speak), maar dat is dan vooral omdat ze gewoon half slaapt ;)
Nah ja.. we zullen wel zien bij het wegen.. plassen doet ze iig goed. Ze is de laatste dagen vooral fan van wildplassen... en mama maar wassen! ;)

quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:34 schreef LadyBlack het volgende:
[...] En toen ik dit aan mijn twee beste vriendinnen vertelde, gaven ze toe dat zij gekolfde melk eigenlijk ook wel een beetje vies vonden :o 8)7
Vies is anders, maar als het al zo'n beetje geschift is, met zo'n dikke laag bovenop, en waterige zooi onderin.. moet zeggen dat ik dat er ook niet echt smakelijk uit vind zien....
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:42:24 #286
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130496252
Nouja, de eerste dagen was het echt wel geel. Ik snapte ineens waar Medela de kleur van de flesjes en kolven op gebaseerd had :D

En als het geschift is ziet het er inderdaad niet zo tof uit. Maar dat bedoelden zij niet eens.
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:43:54 #287
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_130496352
Ik vond het juist altijd geweldig om die "drab" te zien aan de binnenkant van de deksels van mijn kolfbekertjes :D

The good stuff :Y)
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:45:39 #288
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130496484
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:43 schreef Kersjes het volgende:
Ik vond het juist altijd geweldig om die "drab" te zien aan de binnenkant van de deksels van mijn kolfbekertjes :D

The good stuff :Y)
Ja, ik ben er ook retetrots op, op die vetklodders aan de randen van de flesjes :9
pi_130496612
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:42 schreef LadyBlack het volgende:
Nouja, de eerste dagen was het echt wel geel. Ik snapte ineens waar Medela de kleur van de flesjes en kolven op gebaseerd had :D
Whoeha, dat zei ik ook tegen de verpleging idd :D
pi_130496629
Kersjes wat mooi!

Wat vaag LB. :?

De cerazette bevalt mwah. Maar spiraaltje wil ik om persoonljnke redenen echt niet en ik weet niet wat anders. Condooms schiet ook niet echt op.
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:54:12 #291
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_130497035
Je kan ook voor een permanente oplossing gaan Kyara.

Stel dat je straks weer een tweeling krijgt. It can happen :Y
  maandag 26 augustus 2013 @ 23:00:13 #292
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130497393
Mijn moeder heeft dit weekend foto's gemaakt toen ik E bij haar in de tuin zat te voeden, ze zijn zo mooi geworden O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130497396
Mijn meisje doet soms een dagje waar ze inderdaad korter drinkt als normaal. Hier haalt ze dat dan een dag later dubbel en dwars in.
pi_130497474
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:47 schreef Kyara het volgende:
Kersjes wat mooi!

Wat vaag LB. :?

De cerazette bevalt mwah. Maar spiraaltje wil ik om persoonljnke redenen echt niet en ik weet niet wat anders. Condooms schiet ook niet echt op.
Ik heb de implanon sinds juni en ik ben echt tevreden tot nu toe.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_130497485
Ohhhhhhh LB O+ En die voetjes/beentjes zo O+
  maandag 26 augustus 2013 @ 23:03:41 #296
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_130497566
LB O+
pi_130498075
Mooie foto LB!

En ik heb helemaal geen ontsluiting gehad. Spiraaltje wordt het dus niet denk ik. Ga binnenkort maar gewoon even langs de huisarts en dan een keuze maken. Bang dat de minipil voor mij te licht zal zijn. We zien het wel. Voor veel nu even condooms of op tijd stoppen (maar das ook link natuurlijk), maar allebei niet ideaal.

En ik werk zelf op een kdv en krijg dus een boel gekolfde melk in handen. Zelf ben ik daar altijd heel voorzichtig mee omgegaan, al vind ik het van de 1 minder 'vies' als van de ander.
Afgelopen weekend is Fenne voor het eerst een middagje bij mijn schoonmoeder geweest, en had ik dus gekolfde melk mee. Zij is voorstander van poedermelk en ik voelde me wel wat beschaamd. Maar soms moet ik daar wat minder na over nadenken heb ik besloten :)
pi_130498557
Wat een mooie foto LB! O+

Kersjes, permanent vind ik toch nog wat definitief eerlijk gezegd. Stel dat ik de staatsloterij win....

Implanon kan ik nog naar informeren.
  maandag 26 augustus 2013 @ 23:49:57 #299
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_130499695
Kiwisoep, niet beschaamd voelen joh :o
Jij geeft borstvoeding aan je kind en dankzij de hedendaagse mogelijkheden kan je kleintje ook bv krijgen als jij niet in de buurt bent. Mooi toch ^O^

Kyara, snap ik wel.
Ook al weet ik dat ik een volgende zwangerschap waarschijnlijk niet zal overleven :')
Toch heb ik moeite met het idee dat er na een ingreep van niks nooit meer een kans zal bestaan dat er ooit nog een kindje in me zal groeien. Moeilijk...

Maar als je de staatsloterij wint... Mag ik dan misschien een beetje? Dan regel ik een draagmoeder die het vuile werk mag doen en heb ik een beebje zonder bloed, zweet en kots :P :+
pi_130502993
LB, mooie foto.

Ik vind zo een ingreep ook erg definitief, zou ik ook moeite mee hebben.

Shandaly, dan zou ik me geen zorgen maken.

Kiwisoep, niet over nadenken of beschaamd bij voelen.

Hier hebben we nu echt een ritueel met vragen voor bv: speciaal moppertje, t- shirt trekken enzo en als hij klaar is, dan duwt hij de borst weg en probeert mijn t-shirt omhoog/ voedingsshirt naar beneden te trekken. Heb nu dus maar Bitterends eitueel met kusjes op de borst geïintroduceerd :)
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')