Die jas van 8.5.. is dat dezelfde jas die Eccleston droeg?quote:
Ik heb echt pagina's vol met theorieën op het internet gelezen van Whovians. Het kan echt alle kanten op.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die jas van 8.5.. is dat dezelfde jas die Eccleston droeg?
En ja, ik noem 'm bewust 8.5, dat is zo'n beetje de enige echte mogelijkheid.
Ander mogelijkheden die ik op FB las:
Doctor 0, de oerdoctor waar alle Doctors uit geboren worden
The Valeyard
The Other
8.5 of een verouderde 8
Een regeneratie uit de Timewar
Een regeneratie uit "The Moment"
The Other is even oud als Rassilon en Omega/Peylix(hij was "Rass" advisseur)quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die jas van 8.5.. is dat dezelfde jas die Eccleston droeg?
En ja, ik noem 'm bewust 8.5, dat is zo'n beetje de enige echte mogelijkheid.
Ander mogelijkheden die ik op FB las:
Doctor 0, de oerdoctor waar alle Doctors uit geboren worden
The Valeyard
The Other
8.5 of een verouderde 8
Een regeneratie uit de Timewar
Een regeneratie uit "The Moment"
Tja, we vieren niet het achtjarig bestaan, natuurlijk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:26 schreef Syntos het volgende:
Toch mooi dat ze nog wat dingen van de oudere serials erin hebben verwerkt.
Langer lijstjequote:Op zondag 20 oktober 2013 11:26 schreef Syntos het volgende:
http://www.doctorwho.tv/w(...)who-50-year-trailer/
Een lijstje van dingen die je makkelijk in de trailer mist.
Toch mooi dat ze nog wat dingen van de oudere serials erin hebben verwerkt.
Bron & meerquote:Steven Moffat: ‘Matt Smith had a plan for him and David Tennant to both continue in Doctor Who’
Matt Smith and David Tennant got on so well while filming the Doctor Who 50th Anniversary Special that they hatched a plan to continue working together on the show, says Steven Moffat.
"They got on like a couple of old women. They just say in the corner and gossiped the entire time," revealed the Doctor Who showrunner.
"By the end of it, Matt told me that he’d worked out this plan that they’d both continue in Doctor Who: do five individual episodes each and three together – would that be ok? It was a nice plan. I think if I’d said yes they’d have gone for it."
"if I’d said yes"quote:
SyFy is niet eens up to date; ze zenden de aflevering niet op de 23e uit. Maargoed, we hebben de BBC natuurlijk gewoon.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:11 schreef WheeleE het volgende:
Naja, nieteens in NL te zien
Een overzichtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |