quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:37 schreef trOnk12 het volgende:
en hoe is het studentenleven in Maastricht ?!in groningen heb je een leuke pub in de kelder waar heerlijk live rock bands komen spelen. HeB je in maastricht dat ook ?
De mensen die dat zeggen denken alleen dat een megadisco een plek is waar iets te doen is. In het LBB, de Mandril en andere culturele vrijplaatsen is bijna iedere avond wat te doen.quote:Op maandag 30 september 2013 12:31 schreef trOnk12 het volgende:
dan snap ik echt niet waarom mensen zeggen dat er niets te doen is in Maastricht O.o ... landbouwbelang lijkt me inderdaad geweldig aangezien het beetje hippie isEn wat rockachtig cafe's waar live wordt gespeeld ?:)
Ik fiets veel maar de toerversie van de AGR is wat uit de hand gelopen qua deelnemers. Ik organiseer liever zelf of doe mee aan de kleinere tochten. Gisteren nog 200km brevet georganiseerd over de Vennbahn.quote:Op maandag 30 september 2013 13:13 schreef appelen het volgende:
Iemand die zich in gaat schrijven voor toerversie AGR?
Hopelijk sluiten ze die inschrijvingen sneller idd, ik hoop mee te doen aan de 125 kmquote:Op maandag 30 september 2013 14:24 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik fiets veel maar de toerversie van de AGR is wat uit de hand gelopen qua deelnemers. Ik organiseer liever zelf of doe mee aan de kleinere tochten. Gisteren nog 200km brevet georganiseerd over de Vennbahn.
De kleinere tochten hebben meestal zat plek. Ik had gisteren 19 deelnemers, meer dan 99 wil ik niet. Plek zat dus voor meer rijders.quote:Op maandag 30 september 2013 16:52 schreef appelen het volgende:
[..]
Hopelijk sluiten ze die inschrijvingen sneller idd, ik hoop mee te doen aan de 125 km
Hoelang zijn je tochten?quote:Op maandag 30 september 2013 18:23 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
De kleinere tochten hebben meestal zat plek. Ik had gisteren 19 deelnemers, meer dan 99 wil ik niet. Plek zat dus voor meer rijders.
200km is de kortste afstand. Volgend jaar doe ik 2x een 200, een 300 en een 400. De 600 eventueel pas weer in 2015.quote:
Volgens mij max. 600 man en je kunt er makkelijk naar binnen rollen hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Hee Ivo, is die Muziekgieterij een beetje rolstoelvriendelijk? En hoeveel mensen gaan er in denk je?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit niet in een stoel maar ik ga swingen met mijn beenloze vriend daar
Even opgezocht in Spotify en ik zie meteen een saxquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:14 schreef oh-oh het volgende:
Ja, gaat dat zien!
In Maastricht of all places![]()
15 oktober.
Doe je ook weekenden dan? 600km in 1 dag lijkt me teveel van het goedequote:Op maandag 30 september 2013 22:47 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
200km is de kortste afstand. Volgend jaar doe ik 2x een 200, een 300 en een 400. De 600 eventueel pas weer in 2015.
De oude Muziekgieterij was dat wel. In de nieuwe ben ik nog niet geweest (wat veel moeten werken van het voorjaar en van de zomer veel op vakantie geweest).quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Hee Ivo, is die Muziekgieterij een beetje rolstoelvriendelijk? En hoeveel mensen gaan er in denk je?
Er staan vaste tijden voor brevtten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:13 schreef appelen het volgende:
[..]
Doe je ook weekenden dan? 600km in 1 dag lijkt me teveel van het goede
Ik woon hier nu 2-3 jaar, en heb in Maastricht binnenstad en omstreken dat gevoel ook wel. Zo van: wow wat is het hier mooi en wat is er veel te doen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:55 schreef trOnk12 het volgende:
ik ben gisteren weer naar maastricht geweest. ben ik nou de enige die zich zo gelukkig voelt in maastricht ? en vooral de omstreken rondom maasboulevard... Volgens mij iedereen die het stad verlaat en ergens anders verhuist wil weer terug ... Ik hoop dat tijdens mijn studie 5 jaar lang het stad in mijn hart blijft.
of gewoon langs zonnebergweg rijden ... daar krijg ik echt kippenvel van ... ik nam wat eten mee en heb met mijn vriendin op een heuvel gezeten , zwijgend wist ik dat we gelukkig zijn ! hebben jullie het gevoel ook in maastricht ?
Wie zegt dat? Trouwens, kan me maar moeilijk voorstellen dat in Groningen meer te doen zou zijn...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:21 schreef trOnk12 het volgende:
Ahhh... ik ben er nog steeds niet uit waar ik wil studeren. .. maastricht lijkt me zooo mooi.. groningen is trouwens ook niet lelijk ... maar iedereen zegt dat er niets te doen is in maastricht ... geen festivals ... niet zo druk in stad ... weinig jongen mensen ..
Ben na 10 jaar nog steeds niet uitgekekenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:15 schreef trOnk12 het volgende:
Nou.. qua uitgaan is denk ik meer te doen in groningen maar ik kan er bijna niets over zeggen. Persoonelijk vind ik maastricht prachtig. Maar na 4 jaar tijd kun je snel uitgekeken zijn. Waar is een site met optredens ?
Na 14 jaar weet je sommige straatjes nog steeds niet hoor.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:15 schreef trOnk12 het volgende:
Nou.. qua uitgaan is denk ik meer te doen in groningen maar ik kan er bijna niets over zeggen. Persoonelijk vind ik maastricht prachtig. Maar na 4 jaar tijd kun je snel uitgekeken zijn. Waar is een site met optredens ?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ben na 10 jaar nog steeds niet uitgekeken
Waar heb je het over precies?quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:52 schreef trOnk12 het volgende:
ik ben er bijna uit ! Mijn voorkeur gaat naar Maastricht ... alleen het reizen vanuit Maastricht naar Heerlen ... daar heb ik geen zin in1 uur reizen , dat is nog wel wat !
Gekkie!quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:04 schreef Memento-Mori het volgende:
Groningen is anders een hartstikke leuke studentenstad hoor
Als het geen carnavalsmuziek, is verkoopt het niet.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:54 schreef oh-oh het volgende:
Gaat er nou echt echt niemand naar Maceo Parker verder?
Echtr genant, er passen 600 man in die zaal en tis nog niet uitverkocht, boerenpummels hier
quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:16 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Als het geen carnavalsmuziek, is verkoopt het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |