Done. Nog meer? Snel voordat ik m'n post niet meer kan updatenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:25 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Op zijn minst een vermelding naar het volkslied, in een spoilertag zodat het niet veel ruimte inneemt of via een link?
Nog wat bruikbare links:quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:34 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Done. Nog meer? Snel voordat ik m'n post niet meer kan updaten
Volgens mij heb je niet goed gekeken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:38 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Nog wat bruikbare links:
Weer in Maastricht: http://meteomaastricht.nl/
VVV: http://www.vvvmaastricht.nl/home.html
TV Maastricht: http://www.rtvmaastricht.nl/tvmaastricht/
En Sjeen ontbreekt in je fok userlijst![]()
Wow, en dat na 4 bakken koffie... Klote maandag. Maar de links lijken me wel bruikbaar?quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:40 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet goed gekeken.
Staan erbijquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:41 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Wow, en dat na 4 bakken koffie... Klote maandag. Maar de links lijken me wel bruikbaar?
Dan heb ik verder geen suggesties. Ik ga mijn auto eens opzoeken en band vervangen, gisteren gvd midden in de groene golf een platte gereden, bedankt bouwvakkers!quote:
5 Dagen na het posten?quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:49 schreef Knevelt het volgende:
Ziet er goed uit!
Kun je de OP niet meer editen?
quote:
Nope, volgens mij max iets van een half uur/uur. De fokwiki moet wel aangepast worden, maar dat kunnen volgens mij alleen nog mods.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:53 schreef Knevelt het volgende:
[..]Nooit geprobeerd, maar blijkbaar niet dus. Ok.
Werkt geloof ik wel.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:59 schreef ArtistA het volgende:
Ik heb nu ook een link naar de OP toegevoegd, klik er maar eens op, dan kom je in de fokwiki met de html-code. Appeltje eitje.
Bronquote:Maastricht scoort belabberd qua woongenot
Maastricht komt er met een 323e plaats zeer bekaaid af op de ranglijst van de 408 Nederlandse gemeenten die zijn beoordeeld op aantrekkelijkheid om anno 2013 in te wonen. Weekblad Elsevier heeft bureau Louter opdracht gegeven een lijst op te stellen waarin niet alleen naar woningen en woningprijzen is gekeken, maar ook naar de woonomgeving en de arbeidsmarkt.
Landelijk gezien scoort van de Limburgse gemeenten niet alleen Maastricht slecht. Heerlen (395e plek) en Kerkrade (394e plek) zijn de minst aantrekkelijke woonplekken in Limburg. Valkenburg blijkt de beste plek in Limburg te zijn om te wonen. De gemeente aan de Geul is met positie 105 de eerste Limburgse gemeente op de lijst. Landelijk gezien scoren alle Limburgse gemeenten slecht.
Eijsden-Margraten vinden we terug op plek 113, Meerssen (168), Gulpen-Wittem (195) volgen op gepaste afstand. Slecht in het Heuvelland doet het Vaals: 310. Het Gelderse Rozendaal, tussen Arnhem en de Veluwe is de nummer 1 op de ranglijst van alle Nederlandse gemeenten naar hun woonaantrekkelijkheid. Hilversum voert de ranglijst van steden aan, voor Amersfoort, Zwolle en Amsterdam.
Heb je de oude vervangen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:59 schreef ArtistA het volgende:
Ik heb nu ook een link naar de OP toegevoegd, klik er maar eens op, dan kom je in de fokwiki met de html-code. Appeltje eitje.
Fokwiki met de oude OP. Heb je deze daar overheen gezet of een nieuwe aangemaakt? Als je em zou overschrijven krijg je em namelijk direct aangeboden als je een nieuw deel aanmaakt, anders blijft die oude krempel erin staan.quote:
Oh zo, tja ik zou niet weten waar ik de oude OP vind. Er is geen categorie stad en streek in fokwiki.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:33 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Fokwiki met de oude OP. Heb je deze daar overheen gezet of een nieuwe aangemaakt? Als je em zou overschrijven krijg je em namelijk direct aangeboden als je een nieuw deel aanmaakt, anders blijft die oude krempel erin staan.
Maar ff wachten tot Sjeen van zich laat horen dan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:34 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Oh zo, tja ik zou niet weten waar ik de oude OP vind. Er is geen categorie stad en streek in fokwiki.
daar hoef je geen oorspronkelijke limburger voor te zijn om dat te constaterenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:26 schreef Professional het volgende:
Valkenburg de beste Limburgse gemeente om te wonen. Nou ik kan je vertellen als oorspronkelijke bewoner, dit is echt niet het geval. Ach ja.
Had dat onderzoek in de Elsevier gelezen. Er zit zeker iets in.quote:
Feit is gewoon dat de banen niet voor het oprapen liggen in de regio Limburg, dat was ook de reden waarom ik ben vertrokken. Voor het wonen zou ik absoluut terug willen, maar vind maar eens een goede baan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:45 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Had dat onderzoek in de Elsevier gelezen. Er zit zeker iets in.
De economie hier is bar slecht, je zit in een uithoek van het land en de lucht is hier het smerigst van heel Nederland. Op cultureel gebied is er wel het een en ander te doen, maar dat is vooral een bepaald soort cultuur. Voor jongeren zijn er bijvoorbeeld maar relatief weinig evenementen en voorzieningen. En toch, ondanks deze slechte eigenschappen, is wonen in Maastricht even duur als in sommige steden van de Randstad.
22.000 vacatures op HBO+ niveau....quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:54 schreef Professional het volgende:
[..]
Feit is gewoon dat de banen niet voor het oprapen liggen in de regio Limburg, dat was ook de reden waarom ik ben vertrokken. Voor het wonen zou ik absoluut terug willen, maar vind maar eens een goede baan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |