Dat is nog geen reden om 3 topics te maken, randdebiel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:42 schreef Doppeltje-voor-de-darst het volgende:
Stelletje sukkels haha. Als je ooit een normale prijs ergens voor wilt geven moet je vooral zeggen: iPhone gezocht, gebruikt, 500€. Daar staat ie er voor nieuw op volgens mij het topic van President. Waarom is 425 dan een absurd hoge prijs?
Ik wil er best 475 voor geven, maar zeg dat niet direct nee. Stukje handel :$ maar dat kennen jullie denk ik niet.
Scheer je weg! Schorem!
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:42 schreef Doppeltje-voor-de-darst het volgende:
Stelletje sukkels haha. Als je ooit een normale prijs ergens voor wilt geven moet je vooral zeggen: iPhone gezocht, gebruikt, 500€. Daar staat ie er voor nieuw op volgens mij het topic van President. Waarom is 425 dan een absurd hoge prijs?
Ik wil er best 475 voor geven, maar zeg dat niet direct nee. Stukje handel :$ maar dat kennen jullie denk ik niet.
Scheer je weg! Schorem!
En 'niet' hoort voor 'duurder' volgens mijquote:
Eh nee. Het is; mag .. nietquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:47 schreef remlof het volgende:
[..]
En 'niet' hoort voor 'duurder' volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop