abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130048494
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_130048512
Ahhhh wat geweldig O+ Kijk dr stralen
pi_130048556
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 09:24 schreef Fieder het volgende:
Ahhhh wat geweldig O+ Kijk dr stralen
IK moet zo grinniken om dat hoofd van haar. En dat ge-flap/flap/flap van haar voetjes :+
pi_130048558
Woooow Coco wat cool, ze gaat echt als een speer! O+ En trots dat ze is! Geweldig!
Ik heb trouwens op baardagaam gegoogled en die vind ik net zo eng als de krekels... :@

Had baby trouwens wel zetpil gegeven (en vanmorgen ook), dus dat zal wel hebben bijgedragen aan plotselinge temperatuurdaling, maar toch allemaal wel beetje raar.

Verder las ik dat de babies van LB en Suikertante ook niet fit zijn! Echt kut. Hopelijk heeft F. er minder last van dan jijzelf Suiker!
pi_130048591
Schattig Coco!!

Ik ga ook een filmpje uploaden. Dit wordt gewoon filmpjes topic :P
pi_130048592
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 09:27 schreef Olf het volgende:
Woooow Coco wat cool, ze gaat echt als een speer! O+ En trots dat ze is! Geweldig!
Ik heb trouwens op baardagaam gegoogled en die vind ik net zo eng als de krekels... :@

Had baby trouwens wel zetpil gegeven (en vanmorgen ook), dus dat zal wel hebben bijgedragen aan plotselinge temperatuurdaling, maar toch allemaal wel beetje raar.

Verder las ik dat de babies van LB en Suikertante ook niet fit zijn! Echt kut. Hopelijk heeft F. er minder last van dan jijzelf Suiker!
Oh, dan zou ik me om de temperatuurwisseling in ieder geval geen zorgen maken. Alleen wel even in de gaten houden, want als de zetpil uitwerkt, dan kan de koorts ineens weer de lucht inschieten.

Maar het is dus niet raar als de temp vrij snel zoveel lager wordt, met een zetpilletje :)

Beterschap in ieder geval!

Ik ga nu écht écht écht opschieten, ben alweer te laat. Damn you, internet!
pi_130048620
Coco huu krekel nog enger. En zo zie je maar weer dat dat allemaal aangeleerd is want grote baby klein spinnetje/krekel, hoezo bang, die eet ik gewoon op...
En dat rennen wat schattig!

Olf wat zielig :* Maar sterke tempdaling van pcm lijkt me inderdaad best normaal, gewoon in de gaten houden je arme baby.

Danic bedankt voor de primarktip, 74 heeft ie nu al, zal eens kijken of er al dingen tussen zitten die hij gewoon al past (kan heul niet is kleine baby ! ).
pi_130048727
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 53% gewijzigd door Kwisted op 14-08-2013 15:11:54 ]
  woensdag 14 augustus 2013 @ 09:38:48 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130048767
Coco! Ieeeuw!!!

Mijn baby zit ineens al in maat 62! Gister wel allemaal toffe kleertjes gekocht O+.

Vanochtend begon ze rond 5:45 te pruttel en nu ook weer aan het voeden. Zelfde tijden als gister. En ik zit tegelijk te kolven, want moet om 10u ergens zijn. Multitasken ftw!

En beterschap voor de zieke kinders :*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130048770
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 09:36 schreef Kwisted het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat schateren O+ O+ O+
En dat eten, "mmm, mmm", ze vindt het wel lekker he?

Lekker ding is 't! O+ O+

En nu ben ik echt weg, was speciaal voor de filmpjes nog even blijven hangen

[ Bericht 11% gewijzigd door Cocotrimonium op 14-08-2013 15:36:38 ]
pi_130048866
Kwisted wat zit ze lekker te eten! Nomnomnom O+
En dingen omgooien is leuk :Y
Mooie meid O+
pi_130048902
Coco wat gaat ze hard! Jeetje! :o

En Kwisted, wat schattig! O+ Zonder geluid lijkt ze dezelfde waah aah mwaa geluidjes te maken als mijne doet :D

En! Mijn gekke kind, die eergisteren niet in slaap te krijgen was en na een uurtje slapen vervolgens tot 23u wakker bleef :X :X lag gister eveneens om 18.45 in bed en tukt gewoon door tot 06.30 :o :o :o 8)7 *O* .
Schiet mij maar lek hoor! Wel heeeeeeel lekker even trouwens, kon het goed gebruiken.

Jammer alleen dat ik zó laat thuis was dat ik hem vanmorgen pas weer wakker heb gezien, bijna 24u later :X En dat ik al om zes uur wakker was omdat ik niet meer op mn buik kon liggen van de stuwing (gister tussen de middag voor het laatst gekolfd, haha)

/einde Enf-post :D Whihihi :D
pi_130048919
Kwisted, dat schateren O+ O+, heerlijk!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130048924
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 09:47 schreef Mineola het volgende:
Coco wat gaat ze hard! Jeetje! :o

En Kwisted, wat schattig! O+ Zonder geluid lijkt ze dezelfde waah aah mwaa geluidjes te maken als mijne doet :D

En! Mijn gekke kind, die eergisteren niet in slaap te krijgen was en na een uurtje slapen vervolgens tot 23u wakker bleef :X :X lag gister eveneens om 18.45 in bed en tukt gewoon door tot 06.30 :o :o :o 8)7 *O* .
Schiet mij maar lek hoor! Wel heeeeeeel lekker even trouwens, kon het goed gebruiken.

Jammer alleen dat ik zó laat thuis was dat ik hem vanmorgen pas weer wakker heb gezien, bijna 24u later :X En dat ik al om zes uur wakker was omdat ik niet meer op mn buik kon liggen van de stuwing (gister tussen de middag voor het laatst gekolfd, haha)

/einde Enf-post :D Whihihi :D
letterlijk en figuurlijk :D
pi_130049214
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 03:33 schreef Gulara het volgende:
En ik blijf me verbazen over de opmerkingen die sommige mensen naar hun hoofd krijgen. Goede preek van Spewey trouwens.Volgens mij durven mensen dat helemaal niet bij mij. Als ik al advies krijgt dan is het nooit opdringerig, soms zelfs een beetje verontschuldigend. Iedereen heeft waarschijnlijk heel goed in de gaten dat ik vierkant achter mijn keuzes sta en bereid ben deze vocaal te verdedigen. Disclaimer, ik ben geen vind mezelf geen bitch maar een goede discussie ga ik niet uit de weg. Zeker niet als het gaat om belachelijke adviezen omtrent mijn kind.
Ik las dit nog terug, en dat is precies zoals het hier gaat. Ik heb nog nooit rare adviezen gehad eigenlijk. De preek van Spewey miste ik nog even, dat moet ik even terugzoeken.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 08:16 schreef Mangostine het volgende:
Kwam er gisteravond achter dat we voor de aanvraag van zijn ID kaart een toestemmingsformulier moeten ondertekenen omdat hij nog minderjarig is. Dus ik ben dan de gemachtigde aanvrager.Logisch hè? Ik machtig mezelf om mijn zoon te legitimeren.
Huh? Wat een raar verhaal?! Wij hebben een tijdje terug een paspoort aangevraagd en ik kan me dit niet herinneren? Die foto's zijn trouwens wel priceless, alleen daarom zou ik al zo'n ding aanvragen :D

quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 09:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
heel naar krekelverhaal van Coco en spinnenverhaal van Zolena
OMG OMG IEUW IEUW IEUW! Ik hou echt heel erg niet van haarloze beesten kleiner dan de gemiddelde hond....

En ik las over zieke baby's :'( .
Mandy, ben je al bij de huisarts geweest?
Olf, hoe is het met je dametje? Klinkt eng zeg, bah. Die vlekken op haar arm, kan dat krentenbaard zijn? Dat schijnt bij ons op het kdv te heersen.
Suikertante, hoe is het met jullie keeltyfus? Heb je nu je eigen Seabert?
Danic, hopelijk kan het cb jullie adviseren want dit is echt heel zielig zeg.
LB, nog steeds groene luiers?
beterschap allemaal!

[ Bericht 1% gewijzigd door Mineola op 14-08-2013 10:26:43 ]
  woensdag 14 augustus 2013 @ 10:22:45 #17
105262 Peder
Pardon my French,Im Dutch
pi_130049567

eerste bloedlip is een feit!! :{

Gelukkig was hij na 2 minuten alweer vrolijk aan het verder eten! *O*
The best sex is suprise sex! ... unless you're in prison.
Definition of a slut: A girl who tries wearing a tampon, but it keeps falling out!
pi_130050296
Och goss wat sneu Peder.

Djenna kan staan aan tafel/box/bed! Jezus die gaat ook mega hard nu ... 9,5 maand nu. Had ik nooit durven hopen vanwege spreidbroek.

Kwisted manlief en ik rammelen ook :p ... maar nog even geduld.

Van de week even pasfoto's maken voor id kaart want we gaan over edn paar weken naar Frankrijk :D ..
pi_130050541
Mijn god, wat een ochtend. Ik ben gewoon thuis maar het is niet te doen, werken, kind entertainen en verzorgen en hier meelezen.
pi_130050564
Ohhh wat schattig Coco, zie d'r gaan :D En had ze nou een lévende kever in haar mond? :o :'(

Kwis, dat 'mjam mjam' bij het eten, zo lief O+ En lachende baby, altijd leuk :D

Even een *O* voor XM en Noor, klinkt goed!!

Heerlijk joh Mineola, zo lang geslapen :o Hopelijk onthoudt 'ie dat dit kan ;)

Olf bwehh, wat sneu ;( Kijk idd uit met te snelle temperatuurstijgingen als de pcm uitgewerkt is, probeer die paracetamolspiegel gelijk te houden.
pi_130050638
[/quote]
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 11:02 schreef Mangostine het volgende:
Mijn god, wat een ochtend. Ik ben gewoon thuis maar het is niet te doen, werken, kind entertainen en verzorgen en hier meelezen.
Vooral dat laatste zou toch wel je prioriteit moeten hebben hoor Mango :{w
pi_130050842
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 11:05 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Vooral dat laatste zou toch wel je prioriteit moeten hebben hoor Mango :{w
Nou ik had net een hele post klaarstaan, maar mijn baby drukte ergens op waardoor ie wegviel. ;(
Het belangrijkste was dat hij zich net een blauwe plek tegen de salontafel heeft gevallen. En die pasfoto's hè. :(
pi_130051078
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 11:11 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Nou ik had net een hele post klaarstaan, maar mijn baby drukte ergens op waardoor ie wegviel. ;(
Het belangrijkste was dat hij zich net een blauwe plek tegen de salontafel heeft gevallen. En die pasfoto's hè. :(
Dat wordt plamuren met foundation!
pi_130051205
Hij zat net noodgedwongen aan de kinderstoel naast me aan tafel. Speen, knisperboekje, ringen, sofietje binnen handbereik, maar natuurlijk was alleen de laptop interessant en werd de rest telkens van tafel geveegd. :')
Kijk ik net naast me, zit ie bijna rechtop te slapen :o
Dus we zitten al op slaapje 2. Kan ik weer even wat meters maken ^O^
pi_130051239
Maar nu krijg ik honger... zul je net zien hè. :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')