Oh, dan zou ik me om de temperatuurwisseling in ieder geval geen zorgen maken. Alleen wel even in de gaten houden, want als de zetpil uitwerkt, dan kan de koorts ineens weer de lucht inschieten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:27 schreef Olf het volgende:
Woooow Coco wat cool, ze gaat echt als een speer!En trots dat ze is! Geweldig!
Ik heb trouwens op baardagaam gegoogled en die vind ik net zo eng als de krekels...![]()
Had baby trouwens wel zetpil gegeven (en vanmorgen ook), dus dat zal wel hebben bijgedragen aan plotselinge temperatuurdaling, maar toch allemaal wel beetje raar.
Verder las ik dat de babies van LB en Suikertante ook niet fit zijn! Echt kut. Hopelijk heeft F. er minder last van dan jijzelf Suiker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door Kwisted op 14-08-2013 15:11:54 ]
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:36 schreef Kwisted het volgende:
Dat schaterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En dat eten, "mmm, mmm", ze vindt het wel lekker he?
Lekker ding is 't!![]()
En nu ben ik echt weg, was speciaal voor de filmpjes nog even blijven hangen
[ Bericht 11% gewijzigd door Cocotrimonium op 14-08-2013 15:36:38 ]
letterlijk en figuurlijkquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:47 schreef Mineola het volgende:
Coco wat gaat ze hard! Jeetje!![]()
En Kwisted, wat schattig!Zonder geluid lijkt ze dezelfde waah aah mwaa geluidjes te maken als mijne doet
En! Mijn gekke kind, die eergisteren niet in slaap te krijgen was en na een uurtje slapen vervolgens tot 23u wakker bleef![]()
lag gister eveneens om 18.45 in bed en tukt gewoon door tot 06.30
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Schiet mij maar lek hoor! Wel heeeeeeel lekker even trouwens, kon het goed gebruiken.
Jammer alleen dat ik zó laat thuis was dat ik hem vanmorgen pas weer wakker heb gezien, bijna 24u laterEn dat ik al om zes uur wakker was omdat ik niet meer op mn buik kon liggen van de stuwing (gister tussen de middag voor het laatst gekolfd, haha)
/einde Enf-postWhihihi
Ik las dit nog terug, en dat is precies zoals het hier gaat. Ik heb nog nooit rare adviezen gehad eigenlijk. De preek van Spewey miste ik nog even, dat moet ik even terugzoeken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 03:33 schreef Gulara het volgende:
En ik blijf me verbazen over de opmerkingen die sommige mensen naar hun hoofd krijgen. Goede preek van Spewey trouwens.Volgens mij durven mensen dat helemaal niet bij mij. Als ik al advies krijgt dan is het nooit opdringerig, soms zelfs een beetje verontschuldigend. Iedereen heeft waarschijnlijk heel goed in de gaten dat ik vierkant achter mijn keuzes sta en bereid ben deze vocaal te verdedigen. Disclaimer, ik ben geen vind mezelf geen bitch maar een goede discussie ga ik niet uit de weg. Zeker niet als het gaat om belachelijke adviezen omtrent mijn kind.
Huh? Wat een raar verhaal?! Wij hebben een tijdje terug een paspoort aangevraagd en ik kan me dit niet herinneren? Die foto's zijn trouwens wel priceless, alleen daarom zou ik al zo'n ding aanvragenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:16 schreef Mangostine het volgende:
Kwam er gisteravond achter dat we voor de aanvraag van zijn ID kaart een toestemmingsformulier moeten ondertekenen omdat hij nog minderjarig is. Dus ik ben dan de gemachtigde aanvrager.Logisch hè? Ik machtig mezelf om mijn zoon te legitimeren.
OMG OMG IEUW IEUW IEUW! Ik hou echt heel erg niet van haarloze beesten kleiner dan de gemiddelde hond....quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
heel naar krekelverhaal van Coco en spinnenverhaal van Zolena
Vooral dat laatste zou toch wel je prioriteit moeten hebben hoor Mangoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:02 schreef Mangostine het volgende:
Mijn god, wat een ochtend. Ik ben gewoon thuis maar het is niet te doen, werken, kind entertainen en verzorgen en hier meelezen.
Nou ik had net een hele post klaarstaan, maar mijn baby drukte ergens op waardoor ie wegviel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:05 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Vooral dat laatste zou toch wel je prioriteit moeten hebben hoor Mango
Dat wordt plamuren met foundation!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:11 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Nou ik had net een hele post klaarstaan, maar mijn baby drukte ergens op waardoor ie wegviel.![]()
Het belangrijkste was dat hij zich net een blauwe plek tegen de salontafel heeft gevallen. En die pasfoto's hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |