Hoe laat ongeveer? Dan ga ik meeschoppen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik moet mezelf echt schoppen. Vrijdag!
I haz no cluequote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe laat ongeveer? Dan ga ik meeschoppen.
Will do.quote:
Spaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Will do.
In ieder geval tot een bepaald tijdstip, want eind van de middag weg enzulks.
Da's volgende week pas.quote:
JE hoeft toch niet te wachtenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:07 schreef Lindytje het volgende:
Youtube, schiet eens op. Ik wil naar bed
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HET LEVEN ALS BLOGGER IS ZO ZWAAR
Ja, maar de code moet in de blogpost!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JE hoeft toch niet te wachtengewoon lekker door laten gaan!
Je ziet toch bovenaan de link al staan die hij krijgt als ie live staat? Ram je die erin alleen ze kunenn pas kijken als hij klaar is met uploaden :vquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, maar de code moet in de blogpost!
IK HEB EEN HEEL ZWAAR LEVEN EN IK KRIJG ER NIET EENS VELEN GELD VOOR.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HET LEVEN ALS BLOGGER IS ZO ZWAAR
Kan ik ook al embedden dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je ziet toch bovenaan de link al staan die hij krijgt als ie live staat? Ram je die erin alleen ze kunenn pas kijken als hij klaar is met uploaden :v
Dat ga ik toch niet doen jonguh. Dat is geen tijd voor bjoetiebloggersquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Anders moet ze om 6 uur opstaan jonguh
Soberzo, vroeg opstaan. Wie doet dat nou.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat ga ik toch niet doen jonguh. Dat is geen tijd voor bjoetiebloggers
+1quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Soberzo, vroeg opstaan. Wie doet dat nou.
Ik moest om 8 uur bij de fysio zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
kutwijfquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, nee, dat moet van mij helemaal af en goed zijn voor 6u 's ochtendsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
geen ideeik rag em altijd aan en dan doe k die blogpost de volgende dag wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |