Die gaat niet over die 1232 van Yvonne heen.quote:
Ik ben momenteel TS, ik bepaalquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die gaat niet over die 1232 van Yvonne heen.
allemaal -18 sorry.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:56 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik kan het wel op kb, pp en dv. Mits 18. [ afbeelding ]
Ik heb er twee.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:54 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb vijf stemmen, die gaan naar Yvonne.
ik vermoed zij niet op jouquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:56 schreef Mint_Clansell het volgende:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:54 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb vijf stemmen, die gaan naar Yvonne.
Vermoedens, vermoedens. hebt gij deze knappe kerel wel gezien?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:57 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ik vermoed zij niet op jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:56 schreef Mint_Clansell het volgende:
My brother from another motherquote:
Ik word toch altijd gebannedquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:57 schreef LompeHork het volgende:
Mensen die niet op Yv stemmen krijgen een ban trouwens, was dat al bekend?
Is dat een forever alone shirt dat je aanhebt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:58 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
My brother from another mother
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:57 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Stahp...
[ afbeelding ]
Nieuwe dorpsgek, nieuwe kansen.quote:
Eey Eey. Ik had "dat" wel op onze eerste Turken op FOK! meet aan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Is dat een forever alone shirt dat je aanhebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |