wie wat waarom hoezo?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:42 schreef Snowbells het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het nu met unscrewed gaat
En hou je meer van aquarius of extran?quote:
Ik wil van die drive threw pranks doenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik wil alleen in Old Man-vermomming Nedermarokkaanse jongeren pesten
Dat wou ik dus ook nog zeggenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:42 schreef Snowbells het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het nu met unscrewed gaat
Drink beide nooitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wie wat waarom hoezo?
[..]
En hou je meer van aquarius of extran?
AA drink is de shitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:43 schreef AldoTheApache het volgende:
En hou je meer van aquarius of extran?
Wie is je grote voorbeeld? Ed?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik wil van die drive threw pranks doen
ok ander vraagje: een schildpad of een struisvogel?quote:
Wat zijn dit voor vragenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ok ander vraagje: een schildpad of een struisvogel?
Zo sneu ook met de manier waarop.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoop voor hem dat hij weer bij z'n ma kan wonen. Vind het zo sad he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet je teruglezenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:45 schreef Typisch het volgende:
ik snap nog steeds niet van dat hele uns verhaal
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:46 schreef Snowbells het volgende:
Pics van lady gaga strik en tevens nieuwe haarkleur
CuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:46 schreef Snowbells het volgende:
Pics van lady gaga strik en tevens nieuwe haarkleur
PrettySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |