En gelijk hebben onze koninklijke familie dat de begrafenis niet live wordt uitgezonden. Ze houden privé ! Alleen mag de NOS om 18.00 uitzenden gelijk met RTL en SBS!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:34 schreef MrBadGuy het volgende:
Van de FP:
Begrafenis Friso niet live op televisie
Niet meer als normaal. Ook omdat prins Friso geen publiekelijk iemand wilde zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En gelijk hebben onze koninklijke familie dat de begrafenis niet live wordt uitgezonden. Ze houden privé ! Alleen mag de NOS om 18.00 uitzenden gelijk met RTL en SBS!
Andere zenders ook wel volgens mij.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En gelijk hebben onze koninklijke familie dat de begrafenis niet live wordt uitgezonden. Ze houden privé ! Alleen mag de NOS om 18.00 uitzenden gelijk met RTL en SBS!
Zeg ik toch!!! Dat ze gelijk hebben precies zoals Friso was in zijn stijl!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Niet meer als normaal. Ook omdat prins Friso geen publiekelijk iemand wilde zijn.
!!!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zeg ik toch!!! Dat ze gelijk hebben precies zoals Friso was in zijn stijl!
Nos, RTL, SBS komt van de Volkskrant hoor ? Daar heb ik het vandaanquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:42 schreef Pino112 het volgende:
Andere zenders ook wel volgens mij.
Dat dit nog nieuws is begrijp ik niet. Het was toch al duidelijk dat het een privé-aangelegenheid is?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:34 schreef MrBadGuy het volgende:
Van de FP:
[..]
Begrafenis Friso niet live op televisie
Ze moeten hun nieuwsblokje ergens mee vullen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat dit nog nieuws is begrijp ik niet. Het was toch al duidelijk dat het een privé-aangelegenheid is?
Het nieuws is meer dat de NOS het (gedeeltes) filmtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat dit nog nieuws is begrijp ik niet. Het was toch al duidelijk dat het een privé-aangelegenheid is?
Precies Haaibaaike, zeg het ze!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zeg ik toch!!! Dat ze gelijk hebben precies zoals Friso was in zijn stijl!
Niet voor al diegenen die ook bij dat hek van die begraafplaats staan met hun kodakje en hun bij de AH gekochte bosje chrysanten. Die zijn hierover natuurlijk zwaar teleurgesteld en voor hun mag het nogmaals een keer duidelijk gezegd worden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:41 schreef Maron het volgende:
Iemand die oprecht medeleven heeft met het hele gebeuren bewaart nu gepaste afstand..
Als er voor Friso morgen een 'staatsbegrafenis' was gepland, dan had ik dat graag nog even via tv, of iets dergelijks willen volgen, ( want het is overmorgen toch een deel van onze Nederlandse geschiedenis..)
Het overlijden van Friso, na zijn uitzichtsloze comateuze toestand, en zijn begrafenis is een privé-aangelegenheid, en ik vind het niet meer dan logisch dat zijn directe familie de ruimte en de privacy moet hebben om dit al 1 1/2 jaar durende sterfgeval in alle rust en vrijheid te mogen afsluiten..
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies Haaibaaike, zeg het ze!
Wat vreselijk... daar zijn gewoon geen woorden voor te vindenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:46 schreef Greys het volgende:
Nu op het journaal... die restaurant- en hoteleigenaren daar in de buurt zeggen dat ze hotelkamerverzoeken krijgen 'plus de route om zo dicht mogelijk via een paadje bij de begrafenis te komen'![]()
Die mensen hadden pech, want de kamers waren al volgeboekt voor die tijd wegens vakantieperiode. Maar goed, die zoeken wel een andere oplossing waarschijnlijk...
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:46 schreef Greys het volgende:
Nu op het journaal... die restaurant- en hoteleigenaren daar in de buurt zeggen dat ze hotelkamerverzoeken krijgen 'plus de route om zo dicht mogelijk via een paadje bij de begrafenis te komen'![]()
Die mensen hadden pech, want de kamers waren al volgeboekt voor die tijd wegens vakantieperiode. Maar goed, die zoeken wel een andere oplossing waarschijnlijk...
Misselijkmakendquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:46 schreef Greys het volgende:
Ik zag het ook ! Vreselijke mensen. Ook die man die zei dat ie morgen toch even gaat kijken om zijn belangstelling te tonenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:46 schreef Greys het volgende:
Kijk mij een meelevende onderdaan zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:49 schreef massy het volgende:
Ook die man die zei dat ie morgen toch even gaat kijken om zijn belangstelling te tonen
Jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:49 schreef massy het volgende:
[..]
Ik zag het ook ! Vreselijke mensen. Ook die man die zei dat ie morgen toch even gaat kijken om zijn belangstelling te tonen
En mensen die gaan klappen als de rouwstoet voorbij komt, en vervolgens bloemen op de rouwauto gaan gooienquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Er zullen morgen wel allemaal campers langs de route staan en net als bij de Tour de France met grote witte letters dingen op de weg gekalkt zijn. "Friso bedankt!" en "Kom op Mabel!"
You'll never walk alone.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Er zullen morgen wel allemaal campers langs de route staan en net als bij de Tour de France met grote witte letters dingen op de weg gekalkt zijn. "Friso bedankt!" en "Kom op Mabel!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |