Wij deden die mensen blinddoeken en 35 km verderop zetten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mjah gewoon een kroeg opzoeken met de groep, en met de taxi terug terug naar het ontmoetingspunt. Dropings in Nederland.
ff rekenen..... toen 16, en we zaten 20 km uit de buurt. Maar iemand wist gelijk waar we waren. Ondanks de taxi waren de laatste en met afstand de minst nuchtere groep die aan kwam kakken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wij deden die mensen blinddoeken en 35 km verderop zetten.
Tegenwoordig hebben ze allemaal een smartfone mat gps...
Ja, dat groepje ken ik wel...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
ff rekenen..... toen 16, en we zaten 20 km uit de buurt. Maar iemand wist gelijk waar we waren. Ondanks de taxi waren de laatste en met afstand de minst nuchtere groep die aan kwam kakken.
6 km ongeveerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:06 schreef sig000 het volgende:
Aken ligt toch niet zover van het drielanden punt?
Paar km idd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:06 schreef sig000 het volgende:
Aken ligt toch niet zover van het drielanden punt?
Vooral om nachts door tuinen heen te struinenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:09 schreef Drugshond het volgende:
Aken is wel een leuke moderne stad.
Ja, Berlijn ookquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:08 schreef Ryan3 het volgende:
Maar Keulen ligt wel verder van drielandenpunt...
Is nog een Judengasse, of was dat nou in Keuelen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:09 schreef Drugshond het volgende:
Er zitten alleen zoveel Duitsers vind ik, het lijk Zandvoort welquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:09 schreef Drugshond het volgende:
Frankfurtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is nog een Judengasse, of was dat nou in Keuelen.
Wij stonden daar een keer met de auto, maar waren verdwaald, ik in mijn steenkolen Duits vragen wo die Judengasse ist...
In ieder geval is de drank , benzine en sigaretten er goedkoper dan hierquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar Berlijn en Aken zijn niet op dezelfde dag gebouwd hè... Of juist wel?
+ 10quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:12 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
In ieder geval is de drank , benzine en sigaretten er goedkoper dan hier
Zouden ze daarom Aken zijn ingelopen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:12 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
In ieder geval is de drank , benzine en sigaretten er goedkoper dan hier
Het was donker!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:13 schreef dutchgirl86 het volgende:
Heel grappig. Maar wel heel dom. Je ziet het toch direct als je de grens over gaat... Die lelijke elektriciteitskabels boven de straten in Duitsland. Zo armoedig en lelijk in dat land. Alleen daar aan kan je al zien dat je niet in Nederland bent. Beetje dom dus.
Dat is België toch, vind Duitsland er wel redelijk uit zien, net als Luxemburg...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:13 schreef dutchgirl86 het volgende:
Heel grappig. Maar wel heel dom. Je ziet het toch direct als je de grens over gaat... Die lelijke elektriciteitskabels boven de straten in Duitsland. Zo armoedig en lelijk in dat land. Alleen daar aan kan je al zien dat je niet in Nederland bent. Beetje dom dus.
Nee, ik dacht het niet, Hannover ook niet trouwensquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar Berlijn en Aken zijn niet op dezelfde dag gebouwd hè... Of juist wel?
Keulen en Aken wel?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik dacht het niet, Hannover ook niet trouwens
Het waren militairen ......quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:13 schreef dutchgirl86 het volgende:
Lijkt me sterk, Haarlem is trouwens veel ouder dan Amsterdam, dat weten de meeste mensen niet. Niet dat die steden in Duitsland liggen, maar toch.quote:
Klopt, maar Duitsland ook... Wat dat betreft is Nederland wel echt een mooi opgeruimd land.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is België toch, vind Duitsland er wel redelijk uit zien, net als Luxemburg...
Ja, hee, lekker makkelijk om kabeltjes te leggen in de grond hè voor ons...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:18 schreef dutchgirl86 het volgende:
[..]
Klopt, maar Duitsland ook... Wat dat betreft is Nederland wel echt een mooi opgeruimd land.
Wij zijn voor het laatst in 2011 in Duitsland op vakantie geweest, wij de grens over bij Venlo, gaat het meteen regenen, en is het nooit meer opgehouden met regenen...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:20 schreef Dance99Vv het volgende:
Als je de duitse grens overkomt zie je gelijk overal windmolensDie dingen kun je niet missen
Die soldaten waren 's nachts te voet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:20 schreef Dance99Vv het volgende:
Als je de duitse grens overkomt zie je gelijk overal windmolensDie dingen kun je niet missen
Ja maar es ist gewoon ein bisschen dumm.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:21 schreef sig000 het volgende:
Die soldaten waren 's nachts te voet.
Dan hadden we op den duur meegedaan voor Polen, als het aan Hitler had gelegen...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:22 schreef Jian het volgende:
Ik vind Duitsland een prachtig land, van mij persoonlijk had die bevrijding niet gehoeven, nog los van het feit dat we dan gewoon ettelijke keren Weltmeister waren geweest.
en staarden naar hun voetenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die soldaten waren 's nachts te voet.
Uhmm.. oke... En weltmeister? Met doping ja...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:22 schreef Jian het volgende:
Ik vind Duitsland een prachtig land, van mij persoonlijk had die bevrijding niet gehoeven, nog los van het feit dat we dan gewoon ettelijke keren Weltmeister waren geweest.
Doping, Nazi-Duitsland zou sws gewonnen hebben.... als je beter was dan executeerden ze je wel...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:24 schreef dutchgirl86 het volgende:
[..]
Uhmm.. oke... En weltmeister? Met doping ja...
Daar is een film overquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Doping, Nazi-Duitsland zou sws gewonnen hebben.... als je beter was dan executeerden ze je wel...
ja schijnt het, zolang het suprieure ariese ras en manshaft maar wonquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |