abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133877134
quote:
Huub Stapel en vrouw na 40 jaar uit elkaar
Huub Stapel gaat scheiden. De acteur en zijn vrouw wonen, na veertig jaar samen te zijn geweest, sinds enige tijd niet meer samen.

Dat meldt Stapel dinsdag bij monde van zijn agent aan NU.nl.
"Na veel gelukkige jaren heb ik tot mijn spijt gemerkt dat ons samenzijn niet meer is wat ik ervan verwachte", aldus de acteur, die bekend is van films als Amsterdamned, De Lift en Sint.
Stapel laat weten inmiddels apart van zijn vrouw te zijn gaan wonen "om alles goed op een rij te kunnen zetten". De 59-jarige acteur trouwde in 2004 - op zijn 50ste verjaardag - met Resie Jansen, met wie hij toen al bijna dertig jaar samen was. Het stel heeft twee zonen.
Stapel: "Ik zou het voor mijn gezin zeer op prijs stellen als wij in alle rust over onze toekomst na kunnen denken."
http://www.nu.nl/achterkl(...)-40-jaar-elkaar.html

Tjonge, dat is ook wat na 40 jaar :{
pi_133877395
Jeetje, ook al vanaf zo jong bij elkaar.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  dinsdag 3 december 2013 @ 15:32:56 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133877465
Ik vraag me dan altijd af wat ze nog wel verwachten van een samenzijn als dat al 40 jaar duurt en je rond de 60 bent.
Wel pittig, je kent eigenlijk geen volwassen leven zonder elkaar....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_133877690
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:32 schreef Leandra het volgende:
Ik vraag me dan altijd af wat ze nog wel verwachten van een samenzijn als dat al 40 jaar duurt en je rond de 60 bent.
Wel pittig, je kent eigenlijk geen volwassen leven zonder elkaar....
Waarschijnlijk ruilt hij haar in voor een jonger model, vrouwen zijn net auto`s.

:)
  dinsdag 3 december 2013 @ 16:30:57 #280
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133879252
Goh, enige tijd geleden vertelde hij nog in een nachtelijk BNN- radiointerview volledig uit zichzelf dat het allemaal zo goed zat en dat het vertrouwen zo waardevol is.

Kortom: hij is verliefd geworden op een jong chickie en draait als een blad aan een hormonale boom om. :s)
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 3 december 2013 @ 16:32:42 #281
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133879305
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:39 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ruilt hij haar in voor een jonger model, vrouwen zijn net auto`s.

:)
De eerste jaren een hoge afschrijving?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_133879311
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Goh, enige tijd geleden vertelde hij nog in een nachtelijk BNN- radiointerview volledig uit zichzelf dat het allemaal zo goed zat en dat het vertrouwen zo waardevol is.

Kortom: hij is verliefd geworden op een jong chickie en draait als een blad aan een hormonale boom om. :s)
Zou maar zo kunnen! Zou hij ook nog aan een tweede leg beginnen denk je? Rob de Nijs was zelfs 10 jaar ouder dan Huub toen hij een kind kreeg, dus het kan prima ;)
pi_133879366
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

De eerste jaren een hoge afschrijving?
Kleine en grote beurt gehad, nog ff een winterbeurtje en nieuwe banden, distrubutieriem vervangen maar nu is het toch echt tijd om haar in te ruilen.
  dinsdag 3 december 2013 @ 16:36:06 #284
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133879440
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:32 schreef piglet het volgende:

[..]

Zou maar zo kunnen! Zou hij ook nog aan een tweede leg beginnen denk je? Rob de Nijs was zelfs 10 jaar ouder dan Huub toen hij een kind kreeg, dus het kan prima ;)
Nee vast niet. Die Stapel lijkt me iemand die best veel onverdeelde aandacht behoeft.

Vind het overigens geen vervelende vent hoor, voor zover ik hem ken uit interviews. Maar het lijkt me wel een 'mannetje'.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 3 december 2013 @ 17:32:22 #285
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_133881223
Zonde dat je na 40 jaar relatie uit elkaar gaat ;(
pi_133881402
quote:
14s.gif Op donderdag 28 november 2013 19:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Even onthouden, denk dat je gelijk gaat krijgen :P
Hij ziet er uit alsof hij de buurvrouw lust.

[ afbeelding ]
Oh, dat is die kerel uit Overspel! (hoe toepasselijk....).
  dinsdag 3 december 2013 @ 17:46:57 #287
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_133881625
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:36 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nee vast niet. Die Stapel lijkt me iemand die best veel onverdeelde aandacht behoeft.

Vind het overigens geen vervelende vent hoor, voor zover ik hem ken uit interviews. Maar het lijkt me wel een 'mannetje'.
Hij zat recentelijk in Sterren op het doek. Ik vond hem niet sympathiek.
The love you take is equal to the love you make.
pi_133881911
Heb Huub Stapel in verschillende programma's gezien. Ik vond hem arrogant overkomen. Niet sympathiek inderdaad. Een haantje.
Is dat zo?
pi_133882807
Dus na 31 jaar relatie ga je toch maar eens trouwen en dat hou je dan maar 9 jaar vol.
Don't you love her madly?
pi_133884906
If it ain't broke, don't fix it.
Gaan trouwen als je al zolang samen bent.. |:(
Sowieso, trouwen :')
pi_133899436
De volgende?

quote:
dinsdag 3 december 2013, 23:17
'Man Albert Verlinde betrapt met 'toyboy''

© ANP KIPPA Onno Hoes, de burgemeester van Maastricht én de man van Albert Verlinde, is zoenend met een veel jongere man op de gevoelige plaat vastgelegd.
Show Laat kreeg de foto's aangeboden en die liegen er niet om, vertelt Patty Brard. Op de foto's is te zien dat Onno en een 24-jarige jongeman innig in de lobby van een hotel in Maastricht zitten, op een andere foto lijken ze te zoenen. Ook kon de persoon die de foto's maakte, het gesprek tussen de jongen en Onno woord voor woord verstaan. De bron schreef alles op en daaruit zou volgens de bron zijn gebleken dat Onno en de jongeman zeer intieme zaken bespraken zoals zelfs een scheiding van Albert...
Patty nam contact op met Onno, die in eerste instantie niet wilde reageren. "Hij zei mij dat hij en Albert absoluut niet uit elkaar zijn en heel gelukkig met elkaar zijn."
Maar, vervolgt Patty, hij gaf al snel toe dat hij wel heeft gezoend met de 'vriend'. Door de dood van Onno's vader onlangs en iets teveel drankjes "zocht hij aandacht bij een vriend", met deze gevolgen.
Onno noemde het een "uiterst onhandige zet", maar hoopt dat zijn indiscretie in het kader van "verdriet en teveel gedronken" wordt geplaatst. Onno onderstreept géén relatie met de jongeman te hebben. De 24-jarige in kwestie is niet alleen een goede vriend van Onno, maar ook van Albert...
Albert Verlinde was nog niet bereikbaar voor commentaar.
Wel een beetje Sylvie hoor; je eigen drama gebruiken om dit goed te praten.
pi_133899458
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 07:47 schreef letmehearyouscream het volgende:
De volgende?

[..]

Maar wat doet het in dit topic? Het is geen scheiding
  Moderator woensdag 4 december 2013 @ 08:25:23 #293
184769 crew  Deisyy
pi_133899716
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 07:52 schreef Godtje het volgende:

[..]

Maar wat doet het in dit topic? Het is geen scheiding
Nog niet. Katja en Thijs, die vechten voor hun huwelijk staan ook in dit topic.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 4 december 2013 @ 08:29:08 #294
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_133899748
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 07:47 schreef letmehearyouscream het volgende:
De volgende?

[..]

Vanavond in Boulevard?
Ohnee als het over hemzelf gaat niet natuurlijk.

Kwalbert :r
  † In Memoriam † woensdag 4 december 2013 @ 09:18:28 #295
37843 lady-wrb
kortaf
pi_133900307
quote:
13s.gif Op woensdag 4 december 2013 08:29 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Vanavond in Boulevard?

dat is een goeie :D
toen georgina verbaan een andere vent aflebberde werd dat uitgebreid vermeld
pi_133900653
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 09:18 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

dat is een goeie :D
toen georgina verbaan een andere vent aflebberde werd dat uitgebreid vermeld
en yo en wes in de parkeergarage
pi_133900778
quote:
13s.gif Op woensdag 4 december 2013 08:29 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Vanavond in Boulevard?

Idd ja :')
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 4 december 2013 @ 09:47:52 #298
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_133900833
quote:
De volgende?

ik zit nu naar show laat te kijken op UG ! Patty en Beau praten nu over.
pi_133901024
'Man Albert Verlinde betrapt met 'toyboy''
van onze redactie

AMSTERDAM -
Onno Hoes, de burgemeester van Maastricht én de man van Albert Verlinde, is zoenend met een veel jongere man op de gevoelige plaat vastgelegd.

Show Laat kreeg de foto's aangeboden en die liegen er niet om, vertelt Patty Brard. Op de foto's is te zien dat Onno en een 24-jarige jongeman innig in de lobby van een hotel in Maastricht zitten, op een andere foto lijken ze te zoenen. Ook kon de persoon die de foto's maakte, het gesprek tussen de jongen en Onno woord voor woord verstaan. De bron schreef alles op en daaruit zou volgens de bron zijn gebleken dat Onno en de jongeman zeer intieme zaken bespraken zoals zelfs een scheiding van Albert...

Patty nam contact op met Onno, die in eerste instantie niet wilde reageren. "Hij zei mij dat hij en Albert absoluut niet uit elkaar zijn en heel gelukkig met elkaar zijn."

Maar, vervolgt Patty, hij gaf al snel toe dat hij wel heeft gezoend met de 'vriend'. Door de dood van Onno's vader onlangs en iets teveel drankjes "zocht hij aandacht bij een vriend", met deze gevolgen.

Onno noemde het een "uiterst onhandige zet", maar hoopt dat zijn indiscretie in het kader van "verdriet en teveel gedronken" wordt geplaatst. Onno onderstreept géén relatie met de jongeman te hebben. De 24-jarige in kwestie is niet alleen een goede vriend van Onno, maar ook van Albert...

Albert Verlinde was nog niet bereikbaar voor commentaar

Bron
pi_133901030
Kwalbert ook uit elkaar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')