KKJ?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:11 schreef Arcadia het volgende:
Mooiste dame van fok! staat niet op de lijst imo.
Denk wel dat ze me vermoord als ik haar nomineer
Oeh. Shit. Twijfel nu tussen de-naam-die-ik-niet-mag-zeggen en Rosepetals, zij is ook inderdaadquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:11 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Rosepetals is knap hoorde ik
Zeker.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:11 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Rosepetals is knap hoorde ik
Nou goh wat mysterieus johquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oeh. Shit. Twijfel nu tussen de-naam-die-ik-niet-mag-zeggen en Rosepetals, zij is ook inderdaad
Yvonne is snel met zulke zaken.quote:
Is zij die getinte redhead ofzo? nog nooit gezienquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oeh. Shit. Twijfel nu tussen de-naam-die-ik-niet-mag-zeggen en Rosepetals, zij is ook inderdaad
Nope, zie post van Dima.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Is zij die getinte redhead ofzo? nog nooit gezien
Heb ik al 600 keer voor haar gedaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je mag ook op jezelf stemmen hoor.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Kan je ook op twee mensen stemmen?
Dan stem ik op Yvonne en Kore!
Vaseline is iets te skinny voor mijn smaak. Te kleine borsten. Heb liever een vrouw met rondingen die ze goed kan schudden.
Oh, in een topic zei ze dat ze rood haar het met sproetjes, groene ogen, half braziliaans en lichtgetintquote:
Ja hoor, je mag ook juryleden omkopen, mensen met grof geweld dwingen tot stemmen op je favoriet (De Mugabe stem), op kloontjes stemmen, anders, weet niet/geen mening.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Kan je ook op twee mensen stemmen?
Zoiets, ik herinner me eigenlijk bruin haar, maar goed, kan ook door lichtinval oid zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Oh, in een topic zei ze dat ze rood haar het met sproetjes, groene ogen, half braziliaans en lichtgetint
en ze lijkt op victoria beckham, beyonce en belle tegelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |