http://keepass.info/help/base/autotype.htmlquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heeft hij die lijst op zn copy paste staan ?
inderdaadquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die is foto's aan het maken, weet je toch?
Mijne ook. enige criteria die ik heb. als ze maar donker haar en blauwe ogen hebquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:22 schreef wolferl het volgende:
Dromenvangertje
Donkerhaar, blauwe ogen....mijn definitie van een droomvrouw.
Die bovenste is niet echt toch? Toch?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:25 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Mijne ook. enige criteria die ik heb. als ze maar donker haar en blauwe ogen heb
Mijn ex
[ afbeelding ]
Andere ex
[ afbeelding ]
wat een babes heh met die ogen en dat haar![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:25 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Ik heb SHE op m'n facebook.
Die laatste lijkt op dromenvangertjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:25 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Mijne ook. enige criteria die ik heb. als ze maar donker haar en blauwe ogen heb
Mijn ex
[ afbeelding ]
Andere ex
[ afbeelding ]
wat een babes heh met die ogen en dat haar![]()
Ik kan schudden als de bestequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Kan je ook op twee mensen stemmen?
Dan stem ik op Yvonne en Kore!
Vaseline is iets te skinny voor mijn smaak. Te kleine borsten. Heb liever een vrouw met rondingen die ze goed kan schudden.
quote:
Jawel, hier op een andere foto met haar neefquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:25 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Die bovenste is niet echt toch? Toch?
Ik heb Yvonne op Facebookquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:26 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Ik denk, ik laat het ff weten.
Ik heb 'r gemeetquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:25 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Ik heb SHE op m'n facebook.
De gelijkenis is beangstigend.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:26 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Die laatste lijkt op dromenvangertje
Echt he.quote:
?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Ik heb 'r getroll'd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:30 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Ik heb dr geneukt.
ik heb met een van haar zussen gezoen in een dronken buiquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:30 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Ik heb dr geneukt.
Die is toch veel te zwaar voor jou.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:30 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Ik heb dr geneukt.
Tegenwoordig niet meer... ze sport heel erg fanatiek.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die is toch veel te zwaar voor jou.
Sinds wanneer ben ik Turks?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:16 schreef Arcadia het volgende:
Er horen geen Turken in die lijst, weg met Yv.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
This must've been nightmares:Semtex....ik werd een beetje misselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet je, ik geloof je ook nogquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:30 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Ik heb dr geneukt.
sinds wij broeders zijn Yvonne, wollah.quote:
Ik wist niet eens dat ze zussen had!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:31 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ik heb met een van haar zussen gezoen in een dronken bui
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:30 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Ik heb dr geneukt.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Semtex....ik werd een beetje misselijk
Haha, ken je me nog yvonne? (ja het is echt zo.)quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je, ik geloof je ook nog( hoi)
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Half toch? Tevens een zargonquote en een erkenning van mij, dat maakt je een Turk.
Bedankt, ik zal je stem verwerken op een papiertje en die zorgvuldig door een versnipperaar duwen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:33 schreef Kloonhommel het volgende:
Afgaande op die paar fotos (ik ga zelf geen fotos zoeken bij de namen) heb ik 2 keuzes gemaakt en wel in deze volgorde.
1. Patriciaprecies
2. Dromenvangertje
Hangt er van af of je de volgende TS word, jongedame.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Bedankt, ik zal je stem verwerken op een papiertje en die zorgvuldig door een versnipperaar duwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sabotage!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Bedankt, ik zal je stem verwerken op een papiertje en die zorgvuldig door een versnipperaar duwen.
Mooie bijdragequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |