GODVERDOMME!quote:
Waarom de hell niet? Heb je wat te verbergen? Of schaam je je voor jezelf?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:58 schreef Greyson het volgende:
Waarom je gezicht herkenbaar op FOK! dumpen? Ironie ten top.
gok is neus ?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:50 schreef stevenmac26 het volgende:
patricia precies heeft wel een grote gok
Ik leef nog in het verleden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:59 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Waarom de hell niet?
nee borstenquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:02 schreef SEMTEX het volgende:
Nu ik die slingerende tetten van Patricia precies in de op zie, gaat mijn stem daar ook naar uit.
Bewerkte OPquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:02 schreef SEMTEX het volgende:
Nu ik die slingerende tetten van Patricia precies in de op zie, gaat mijn stem daar ook naar uit.
Die zijn van Vaseline_quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:02 schreef SEMTEX het volgende:
Ik verwijs naar mijn onderschriftquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:03 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Bewerkte OP![]()
klopt geen reet van
Zeg gewoon dat je 't bent, levert gegarandeerd stemmen opquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:03 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Bewerkte OP![]()
klopt geen reet van
lolquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je 't bent, levert gegarandeerd stemmen op
Oh fuck inderdaad, for real?quote:
quote:
fapperds.zipquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:07 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Yup, google maar op "vaseline_ fok", 2e hit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |