Ja ik zat ook al te kijken of ik iets kon bedenken voor een topicje, maar ik ben nog niet echt iets geschikts tegengekomen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:15 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Er moet een nieuwe komen.....maar heb nu nog geen idee
quote:
https://www.facebook.com/pages/Onzin-Paints/491354607574998quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al te kijken of ik iets kon bedenken voor een topicje, maar ik ben nog niet echt iets geschikts tegengekomen.
Misschien een paint van Kees Kachel van probleemwijken?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:15 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Er moet een nieuwe komen.....maar heb nu nog geen idee
Ik vind het echt heel triest.quote:
On this planet anymorequote:
TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOF!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:17 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/pages/Onzin-Paints/491354607574998
ONZ FACEBOOK
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
On this planet anymore
ik ga is kijkenquote:
Nu komt Total Recall, das wel baasquote:
Jazeker, met u?quote:
Is wel grappig jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:18 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Nu komt Total Recall, das wel baas
verliefd!!!1quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:18 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:18 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Uit mijn png collectiequote:
Wat izzz dezequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]Ja kut! Zet ik de tv aan zonder er aan te denken dat ik geen abonnement meer heb!
Zeer goed, 1 positieve note rijker zojuistquote:
Ehhh steekwoorden:quote:
Aahquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ehhh steekwoorden:
- 100% arbeidsongeschikt
- Voedselbank
- Verkoop huis
- Nationale Hypotheek Garantie.
- Kosten besparen
Ah daar valt wel genoeg mee te doen!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:22 schreef HeaN82 het volgende:
[ link | afbeelding ]
FF mijn schaap uitlaten
Das zwaar klotequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ehhh steekwoorden:
- 100% arbeidsongeschikt
- Voedselbank
- Verkoop huis
- Nationale Hypotheek Garantie.
- Kosten besparen
Oja tuurlijk total recall, die nieuwe heb ik vorig jaar gezienquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:18 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop