SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan Kaboul niet op de plek van Heitinga? En Kompany op de plek van Vermaelen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
Kan iemand dit verbeteren?
[ afbeelding ]
Verdediging is echt konko slecht.
Mag ook helemaal omgegooid worden als bony en lens er maar inzitten.
Gervinho LF, dan kun je een willekeurige BPL LM/LCB/LCM nemen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk het wel, veel mensen kunnen tegenwoordig niet meteen de nieuwe console kopen. Denk dat ze anders te veel mensen verliezen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:02 schreef DutchSL het volgende:
Als de markt hetzelfde is, zou je dan ook cross-platform tegen elkaar kunnen spelen?
Ik met mijn PS3 versie tegen iemand op de PS4
(er zijn in het verleden spellen geweest waar dit wel kon, bv. Quake 3 op de Dreamcast kon je ook tegen mensen op de PC spelen)
Lijkt me sterk. FIFA14 gaat op een hele andere engine draaien op de PS4. Dat was ook het geval toen het van voor het eerst uit kwam voor de PS3. De PC versie van FIFA kreeg de next-gen toen pas in FIFA11 of FIFA10.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:02 schreef DutchSL het volgende:
Als de markt hetzelfde is, zou je dan ook cross-platform tegen elkaar kunnen spelen?
Ik met mijn PS3 versie tegen iemand op de PS4
(er zijn in het verleden spellen geweest waar dit wel kon, bv. Quake 3 op de Dreamcast kon je ook tegen mensen op de PC spelen)
Beter lezen dan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:04 schreef Vijf_voor het volgende:
Als je het maar 1x kunt overzetten lijkt het mij geen gedeelde markt.
Kaboul op LCB en Distin op RCB.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kan Kaboul niet op de plek van Heitinga? En Kompany op de plek van Vermaelen?
Kompany erbijquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Futmeet?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:06 schreef Patje1987 het volgende:
Toef ben je er bij zaterdag of gaat het niet lukken.
Hoe je je team ook maakt, ik geef je toch wel pak.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Nee ben gisteren geland, vandaag gewoon weer gewerktquote:
minder zelfs, 600k ofzo?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:07 schreef dion_v_k het volgende:
Vorige jaar rond Mei was Ronaldo nog maar +- 800.000 coins, nu is hij nog 1,7 miljoen![]()
Fut 13![]()
Fut 12
Ah zo, leuk gehad?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee ben gisteren geland, vandaag gewoon weer gewerkt
Ja was echt een toffe verkansiequote:
Ik weet nog dat ik Messi had voor 360Kquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:09 schreef wieisboos het volgende:
[..]
minder zelfs, 600k ofzo?
Messi was 400k
Zou het niet kunnen komen, doordat er nu (veel) meer spelers zijn, maar niet meer Messi's en Ronaldo's?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:09 schreef wieisboos het volgende:
[..]
minder zelfs, 600k ofzo?
Messi was 400k
Dan is ie de laatste tijd weer aardig gestegen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:07 schreef dion_v_k het volgende:
Vorige jaar rond Mei was Ronaldo nog maar +- 800.000 coins, nu is hij nog 1,7 miljoen![]()
Fut 13![]()
Fut 12
Het kan alle kanten op, 11 tegen 11 dit dat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zou het niet kunnen komen, doordat er nu (veel) meer spelers zijn, maar niet meer Messi's en Ronaldo's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |