abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130069317
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:43 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Je hebt gewoon sollicitatieplicht bij de WW hoor (net als bij de WWB overigens). Inschrijven en een opgave doen van je sollicitaties bij die site van het UWV - en dan maar hopen dat die site ook werkt, want er is nogal wat gedonder mee geweest de afgelopen tijd... :')
Het is zelfs zo dat hij op het moment dat hij weet dat hij werkloos raakt al moet beginnen met solliciteren. Anders kunnen ze alsnog zeggen dat hij verwijtbaar werkeloos is omdat hij te laat is gaan solliciteren. Meestal loopt dat niet zo'n vaart maar het kan wel.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:50:41 #27
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_130069571
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:45 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Het is zelfs zo dat hij op het moment dat hij weet dat hij werkloos raakt al moet beginnen met solliciteren. Anders kunnen ze alsnog zeggen dat hij verwijtbaar werkeloos is omdat hij te laat is gaan solliciteren. Meestal loopt dat niet zo'n vaart maar het kan wel.
Klopt inderdaad. De regels zijn behoorlijk wat strenger geworden de afgelopen jaren, 'vroegah' was dat niet zo (de NL Staat is allang niet meer die 'Sinterklaas' zoals zo vaak door ignorami wordt gesteld ;) ).
Vandaar ook mijn aansporing om zsm die WW aan te vragen, en natuurlijk vanaf het eerste begin te solliciteren, om die sollicitaties ook te kunnen overleggen als bewijs dat je meteen je best hebt gedaan.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_130094083
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:33 schreef HetKlusKonijn het volgende:

Dit dus. Jammer dat ik iedere keer weer zie dat mensen de WW- en de WWB-uitkering door elkaar smijten, terwijl het gaat om substantieel verschillende regelingen. Iwanius, trolololol :')
Dank voor je uitleg i.i.g. en je kan niet zeggen dat ik geprobeerd heb de TS te helpen.. ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2013 13:49:00 ]
pi_130096354
Lekkere ouders :') Werken voor je geld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')