Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Your beauty never ever scared me.
Hmm ik ben bang dat het dan niet past.. Ik pas hem liever in een winkel denk ik. Goedkope leggings via Ebay durf ik nog wel te bestellen maar meer dan 5 euro geef ik niet uit aan kleding op Ebayquote:
Dat vind de tattooshop vaak ook dus dat scheelt. Is sowieso wel beter om te wachtten tot je 18de. Ik vind het soms zo ordinair staan als minderjarigen tattoo's hebben (ik ken iemand met een enorm playboy bunny op haar bovenarm sinds haar 15de ofzo)quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik wil ook inkt maar ouders zijn het er overeens dat het na mijn 18de mag.
Tja voor die 10 euro heb ik gewoon het risico genomenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ik ben bang dat het dan niet past.. Ik pas hem liever in een winkel denk ik. Goedkope leggings via Ebay durf ik nog wel te bestellen maar meer dan 5 euro geef ik niet uit aan kleding op Ebay
Dat sowieso. Moet alleen nu nog bedenken wat ik op mijn kuiten wil.. Denk strikjes ook al is dat best wel standaard maar dat past wel bij mij met mijn jurkjes, hakken aan enzquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maar goed in de herfst zetten is wel beter denk ik want toch weinig zon
wou hem eigenlijk deze zomer omdat ik mijn moeder zover had gekregenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat vind de tattooshop vaak ook dus dat scheelt. Is sowieso wel beter om te wachtten tot je 18de. Ik vind het soms zo ordinair staan als minderjarigen tattoo's hebben (ik ken iemand met een enorm playboy bunny op haar bovenarm sinds haar 15de ofzo)
Vertel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
wou hem eigenlijk deze zomer omdat ik mijn moeder zover had gekregen![]()
![]()
maar heb wel goed nagedacht over hoe wat waar enzovoorts
Wil een (4-puntige) windroos op mijn arm met de initialen van mijn vader, zijn broertje, mijn broertje en mijzelf.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vertel.
Ik zei ook soms he.. ^^ er zijn ook minderjarigen die wel nadenken over hun tattoo haha. Ik vind het zelf moeilijk te zeggen af en toe omdat ik een bandlogo op mijn arm heb maar ik heb er zeker wel over nagedacht
doe het nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik wil ook inkt maar ouders zijn het er overeens dat het na mijn 18de mag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn genialiteit laat zich niet vangen in een plaatje.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ga eens nieuwe maken: ONZ / [PAINT]Mensen!
Maak een collage danquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn genialiteit laat zich niet vangen in een plaatje.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:51 schreef krullenbolletje het volgende:
wat moet er te zien zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het moet niet gekker worden. Komt vast door de wiet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Voor de verandering ben ik het met je eensDat zijn toch ook plaatjes man.quote:
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2013 15:53:07 ]
Zie ttquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat moet er te zien zijn?
[..]
Het moet niet gekker worden. Komt vast door de wiet.
[..]
Dat zijn toch ook plaatjes man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat show je? Je kleren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]Slechter dan dit kan bijna nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haterquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh dat is dus een onesie, okeBijzonder.
Check de laatste pagina van het vorige topic toen ging het over onesiesquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:56 schreef Typisch het volgende:
Volgens mij mis ik een beetje context want snap er geen reet van.
Ik kreeg net zelfs een advertentie op facebook er van.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Check de laatste pagina van het vorige topic toen ging het over onesies
Gewoon net als in een duikerspak.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
Hoe doe je dat dan met plassen? moet dat hele ding dan uit ofzo?
ik heb nooit gedokenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon net als in een duikerspak.
Valt hartstikke mee hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zit veel te strak joh, thuis lekker in je joggingbroek en slobbershirt
Rits naar beneden, armen eruit en naar beneden trekkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
Hoe doe je dat dan met plassen? moet dat hele ding dan uit ofzo?
Lekker danquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Rits naar beneden, armen eruit en naar beneden trekken
Ja te veel moeite, en zit je in dat koude wc'tjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Valt hartstikke mee hoorAlleen naar de wc gaan is kut
In je duikerspak is zo goorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon net als in een duikerspak.
In de winter heb je er toch wel wat onderquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja te veel moeite, en zit je in dat koude wc'tje
Kan ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Lekker dan![]()
beter gewoon jogging en hoody dan
Fixed your post. Eensch wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
In je duikerspak is zo goor
Waterdichte meuk, denk je lekker te zeiken en vervolgens zwem je lekker in het water met allemaal pis op je huid wat warm wordt door het gezweet van je en dat smerrige rubberachtige spul van dat pak
Kom je na een tijdje weer op de boot om dat ding uit te doen, dan ruik je nog erger dan de gemiddelde Amsterdammer![]()
Gatverdammequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waterdichte meuk, denk je lekker te zeiken en vervolgens zwem je lekker in het water met allemaal pis op je huid wat warm wordt door het gezweet van je en dat smerrige rubberachtige spul van dat pak
Kom je na een tijdje weer op de boot om dat ding uit te doen, dan ruik je nog erger dan de gemiddelde steeg in Amsterdam op zondagochtend![]()
Godver Mono, why?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kom je na een tijdje weer op de boot om dat ding uit te doen, dan ruik je nog erger dan de gemiddelde steeg in Amsterdam op zondagochtend![]()
een vis bijt aan je snikkel ofzoquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon even je rits open doen diep onder water, wat kan er mis gaan?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
een vis bijt aan je snikkel ofzo
Lekker togquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
een vis bijt aan je snikkel ofzo
Zou er ook geen willenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
De fuck
[..]
Het is maar goed dat je er geen hebt
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
http://nu.nl/opmerkelijk/(...)d-bijtgrage-vis.htmlquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon even je rits open doen diep onder water, wat kan er mis gaan?
Dacht dat het daar ook over ging hahaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:28 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
http://nu.nl/opmerkelijk/(...)d-bijtgrage-vis.html
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:28 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
http://nu.nl/opmerkelijk/(...)d-bijtgrage-vis.html
Watquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:37 schreef Studeur het volgende:
Weer gedroomd dat ik de hele nacht niet kon slapen, vermoeiend is dat
taco'squote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
wat zal ik vanavond eten, macaroni of taco's
Wtfquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:37 schreef Studeur het volgende:
Weer gedroomd dat ik de hele nacht niet kon slapen, vermoeiend is dat
tacos sowiesoquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
wat zal ik vanavond eten, macaroni of taco's
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
macaroni it is dus.
naar vrouwen luisteren
Gewoon meteen doen #yoloquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:42 schreef Amarantha het volgende:
Nu heb ik zin om bij de Mexicaan te gaan eten. Doe ik binnenkort wel
Je eet morgen wel macaroni maar vandaag eet je ook macaroni want dat hoef je alleen op te warmen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
Nee maar ik eet morgen wel taco's heb geen zin om helemaal het keukenprinsje gaan uit te hangen vanavond![]()
macaroni hoef ik alleen op te warmen
De logica gaat ook aan mij voorbijquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je eet morgen wel macaroni maar vandaag eet je ook macaroni want dat hoef je alleen op te warmen?
Heb ik nu toch geen geld voorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hoef je niet naar de mexicaan
Dit jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:46 schreef Vaseline_ het volgende:
Keukenprinsesje uithangen met taco's trouwensgehakt rullen, taco's in de oven, beetje groenten snijden
ik ben luiquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:46 schreef Vaseline_ het volgende:
Keukenprinsesje uithangen met taco's trouwensgehakt rullen, taco's in de oven, beetje groenten snijden
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:46 schreef Vaseline_ het volgende:
taco's zijn kut, beter gewoon tortilla'squote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:46 schreef Vaseline_ het volgende:
Nep etenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik alleen 3 beschuitjesquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Same here. Heb nog niet gegeten
Mee eens welquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
taco's zijn kut, beter gewoon tortilla's
Koken is sowieso makkelijk. Binnenkort weer eens zelf pasta maken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
shoarma maken is wel makkelijk
kleine salade broodjes in de oven en vlees in de pan
True.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mee eens weleven in de oven met geraspte kaas erover
Dat laatste is kapsalon toch? Of iig, een smakelijk uitziende versie van kapsalonquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:57 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk het niet.. Kapsalon is kaas, patat, shoarma, knoflooksaus en slaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat laatste is kapsalon toch? Of iig, een smakelijk uitziende versie van kapsalon
Ja ik kan dus niet zien wat dat voor vlees isquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk het niet.. Kapsalon is kaas, patat, shoarma, knoflooksaus en sla
Het ziet er meer uit als een brute patat speciaal of patat stoofvlees ofzoquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik kan dus niet zien wat dat voor vlees isKapsalon à la buitenlands ofzo
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:11 schreef yvonne het volgende:
De nieuwsredactie op de Frontpage kon wel wat vers bloed gebruiken. De keuze is gevallen op LompeHork.
Ja hij blijft ook op het forum actief en ja hij houdt nog steeds van dolfijnen.
Succes!
Vreemd nouquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben echt aangekomen de laatste 2 weken
and so it beginsquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben echt aangekomen de laatste 2 weken
Met zo'n instelling kom je er nooit, hequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
snap sowieso niet zo wat er zo grappig aan is.
waarom zou snow kinderen van mij willen
Jij hete donderquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
omdat je lekker bent tochquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
ze is tegenwoordig into FOK!'ersquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
Alimentatie vangen duhquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
Vandaag weer kilometertje of 7 hardgelopen. Als het straks winter en -10 is ben ik afgetraind als een mofo jwz.quote:
Hardlopen en afgetraind jajaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vandaag weer kilometertje of 7 hardgelopen. Als het straks winter en -10 is ben ik afgetraind als een mofo jwz.
hoef ze ook niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:34 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Met zo'n instelling kom je er nooit, he
quote:
maar geen goed voorbeeldquote:
quote:
Ben brokeboiquote:
Eerst hardlopen en dan weer de gym in natuurlijk. Goffetomme niet zo moeilijk doen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hardlopen en afgetraind jaja
Werken danquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
hoef ze ook niet.
[..]normaal doen
[..]
maar geen goed voorbeeld
[..]![]()
[..]
Ben brokeboi
Eerst zien dan gelovenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eerst hardlopen en dan weer de gym in natuurlijk. Goffetomme niet zo moeilijk doen.
omdat ze mij niet kan krijgen en me jaloers wil maken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
met mij maak je iemand jaloers jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
omdat ze mij niet kan krijgen en me jaloers wil maken.
dat denkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
omdat ze mij niet kan krijgen en me jaloers wil maken.
Daaromquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik geloof het zelf nog niet eens.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
dat is ook mijn sterrebeeld
een varken
nee man, ik zou sterven als ik zulk lang haar moest onderhoudenquote:
ik doe er echt geen fuck aan hequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee man, ik zou sterven als ik zulk lang haar moest onderhoudenwax in mijn haar doen is vaak al teveel moeite
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh. Ik ben om. Vandaag beginnen met haar laten groeien.
Mur staat dreads wel.quote:Op dinsdag 13 augustusnummer s 2013 17:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
vind dreads bij whiteboy's altijd beetje stom staan.
en bij vrouwen ook trouwens.
Die van mij moeten er ook binnenkort uitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:44 schreef stefanhaan het volgende:
Alle 4 verstandskiezen eruit. Voel me nu alsof ik geen onderlip heb
bereid je voor op een nare tijd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Die van mij moeten er ook binnenkort uit
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
bereid je voor op een nare tijd.
Het is echt geen pretje erna
Chicks met dreads.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
vind dreads bij whiteboy's altijd beetje stom staan.
en bij vrouwen ook trouwens.
quote:
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
zijn meestal van die witte hippies
Laatste is knap, nog leuker met gewoon haar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Laatste is knap, nog leuker met gewoon haar.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Laatste is knap, nog leuker met gewoon haar.
neequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:52 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Als zij haar haar gewoon normaal doet is toch veel beter man.
juist wel zie post onder jouquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jij vindt die laatste niet knap
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
neeDan zou ik haar niet zo boeiend vinden denk ik.
Oh lamaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
juist wel zie post onder joumet 'normaal' haar veel leuker
gewicht valt wat aan te doen. provincie nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja net zo grappig als die honderden grappen over je gewicht.
verhuisquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
gewicht valt wat aan te doen. provincie niet
Onzinquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
gewicht valt wat aan te doen. provincie niet
jouw haar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mooi stijl heb ik ook niet, wat nu?
RTquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
krullend is ook mooi. Nijn poste onder mijn accountquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
lolwat.jpegquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:11 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik krijg gewoon huiswerk![]()
wtf huiswerk![]()
![]()
![]()
![]()
middag/avond lui
Maar hoezo danquote:
ik doe een intensiefcursus op de uniquote:
Was is een intensiefcursus en hoezo heb je nu al huiswerk (quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik doe een intensiefcursus op de unimaarja wel huiswerk, ik voel me net een kind
is 3 weken een extra taal lerenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Was is een intensiefcursus en hoezo heb je nu al huiswerk ()
Ik was serieus hoor, als ze haar haar los heeft.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Beter zeg ik niks![]()
ik ga naar de bios laterzzz
open of los?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik was serieus hoor, als ze haar haar los heeft.![]()
Dit postte ik, hij dat andere.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
krullend is ook mooi. Nijn poste onder mijn account
Nerdjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is 3 weken een extra taal leren![]()
ja omdat ze gemeen zijn
gastquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nerdje![]()
maar drie weken is niet veel...
Hm das ook wel veel idd, misschien is het meer dat ik niet van talen houquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gasthet is in totaal 6 uur per dag
ik weet niet hoor, maar normaal ga ik echt nooit zo vaak en lang naar de uni voor 1 vak
Spaansquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hm das ook wel veel idd, misschien is het meer dat ik niet van talen houwas er ook heel slecht in. Maar welke taal dan?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
pizza, ovenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:38 schreef Onorgineel het volgende:
Okee nu moet ik dus eten halen en koken maar heb teveel honger om dat te doen
ga aan de speedquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:38 schreef Onorgineel het volgende:
is dat een excuus?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:39 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nee dat heb ik gisteren al gedaan
sletquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:43 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Beetje gezond blijven leven mag wel
homoquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:43 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Beetje gezond blijven leven mag wel
spaansquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Spaans![]()
en dan heb je weer al die kuttijden net als in het frans![]()
ik ook niet, gewoon lullenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
maar ik snap het allemaal niet
yeah rightquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik ook niet, gewoon lullen
Herkenbaarquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:38 schreef Onorgineel het volgende:
je leert terwijl je praat, je kan nog zo goed de grammatica snappen maar als je geen gesprek kan voeren heb je er niks aan imoquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
yeah right
ik kan na 3 weken best wel prima beginnerspaans, sta ik in december in mexico, wat weet ik nog: NIKS!
zonder vocabulaire en allemaal verkeerde tijden kom je niet ver hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
je leert terwijl je praat, je kan nog zo goed de grammatica snappen maar als je geen gesprek kan voeren heb je er niks aan imo
ik heb beide niet (oke eerste amper) en kan mij prima verstaanbaar maken in spanjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zonder vocabulaire en allemaal verkeerde tijden kom je niet ver hoor
ik moet na een week zonder groenten ook even inhalenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:54 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja als ik dat niet doe ga ik het vrij snel merken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |