Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Your beauty never ever scared me.
Hmm ik ben bang dat het dan niet past.. Ik pas hem liever in een winkel denk ik. Goedkope leggings via Ebay durf ik nog wel te bestellen maar meer dan 5 euro geef ik niet uit aan kleding op Ebayquote:
Dat vind de tattooshop vaak ook dus dat scheelt. Is sowieso wel beter om te wachtten tot je 18de. Ik vind het soms zo ordinair staan als minderjarigen tattoo's hebben (ik ken iemand met een enorm playboy bunny op haar bovenarm sinds haar 15de ofzo)quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik wil ook inkt maar ouders zijn het er overeens dat het na mijn 18de mag.
Tja voor die 10 euro heb ik gewoon het risico genomenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ik ben bang dat het dan niet past.. Ik pas hem liever in een winkel denk ik. Goedkope leggings via Ebay durf ik nog wel te bestellen maar meer dan 5 euro geef ik niet uit aan kleding op Ebay
Dat sowieso. Moet alleen nu nog bedenken wat ik op mijn kuiten wil.. Denk strikjes ook al is dat best wel standaard maar dat past wel bij mij met mijn jurkjes, hakken aan enzquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maar goed in de herfst zetten is wel beter denk ik want toch weinig zon
wou hem eigenlijk deze zomer omdat ik mijn moeder zover had gekregenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat vind de tattooshop vaak ook dus dat scheelt. Is sowieso wel beter om te wachtten tot je 18de. Ik vind het soms zo ordinair staan als minderjarigen tattoo's hebben (ik ken iemand met een enorm playboy bunny op haar bovenarm sinds haar 15de ofzo)
Vertel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
wou hem eigenlijk deze zomer omdat ik mijn moeder zover had gekregen![]()
![]()
maar heb wel goed nagedacht over hoe wat waar enzovoorts
Wil een (4-puntige) windroos op mijn arm met de initialen van mijn vader, zijn broertje, mijn broertje en mijzelf.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vertel.
Ik zei ook soms he.. ^^ er zijn ook minderjarigen die wel nadenken over hun tattoo haha. Ik vind het zelf moeilijk te zeggen af en toe omdat ik een bandlogo op mijn arm heb maar ik heb er zeker wel over nagedacht
doe het nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik wil ook inkt maar ouders zijn het er overeens dat het na mijn 18de mag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn genialiteit laat zich niet vangen in een plaatje.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ga eens nieuwe maken: ONZ / [PAINT]Mensen!
Maak een collage danquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn genialiteit laat zich niet vangen in een plaatje.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:51 schreef krullenbolletje het volgende:
wat moet er te zien zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het moet niet gekker worden. Komt vast door de wiet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Voor de verandering ben ik het met je eensDat zijn toch ook plaatjes man.quote:
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2013 15:53:07 ]
Zie ttquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat moet er te zien zijn?
[..]
Het moet niet gekker worden. Komt vast door de wiet.
[..]
Dat zijn toch ook plaatjes man.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:51 schreef krullenbolletje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |