SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
De beste worden gehosseld.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:46 schreef AldoTheApache het volgende:
ga maar haten ja![]()
als je het niet erg vindt dan doe ik mijn moves showen
Mooi dat je in ieder geval ook wat geleerd hebt vandaag!quote:
Ga je mee dan? Zou volgend weekend kunnen, of het weekend erop.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh Tams, wanneer gaat Arnhem of ergens anders weer eens onveilig gemaakt worden?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mooi dat je in ieder geval ook wat geleerd hebt vandaag!
Oh dat is erg klein.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ach ja, het is opzich wel lachen, een groepje met 10 man dus het is prima intensief contact zeg maar
2,5 keer zo grootquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh dat is erg klein.In mijn klas zitten 25 mensen..
Ligt eraan, de kans is heel groot dat ik t weekend moet werken vanwege Decibel..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ga je mee dan? Zou volgend weekend kunnen, of het weekend erop.
Dat heet hallucineren en dat doe je met paddo's jaquote:oow ik niet ik zag dingen die er niet waren en werd helemaal panisch
Altijd mensen in Arnhem, dus het kan altijd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ligt eraan, de kans is heel groot dat ik t weekend moet werken vanwege Decibel..
Had niet zo snel al verwacht
Dit en volgend weekend vrij krijgen gaat lastig worden, maar over 2 weken zou evt kunnen.. wel zaterdags dan.. zondag kan ik makkelijker vrij krijgen dan zaterdag met al die evenementen..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Altijd mensen in Arnhem, dus het kan altijd.En het is voor mij heel dichtbij.
Hehe kan ik begrijpen, maar waarom organiseer je er niet nu een dan voor over twee weken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit en volgend weekend vrij krijgen gaat lastig worden, maar over 2 weken zou evt kunnen.. wel zaterdags dan.. zondag kan ik makkelijker vrij krijgen dan zaterdag met al die evenementen..
Ik ben geen organisator/leiderquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehe kan ik begrijpen, maar waarom organiseer je er niet nu een dan voor over twee weken.ik volg wel en met mij ook een paar andere!
Ah, die goede oude tijd waarin een vakantie zo lang duurde dat je vergat dat het ooit anders was.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:58 schreef rhubarbje het volgende:
jij bent al begonnen met school? Ik schrok me kapot en dacht dat ik ook al moest beginnen en dat ik er weer eens naast zat
is een snelcursusquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:58 schreef rhubarbje het volgende:
jij bent al begonnen met school? Ik schrok me kapot en dacht dat ik ook al moest beginnen en dat ik er weer eens naast zat
je hebt toch wel eens ooit vrij?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben geen organisator/leider
Sowieso vreemd om iets te organiseren als de kans dat ik zelf geen vrij krijg redelijk groot is..
oh wat voor? en waarom?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is een snelcursusen het begint 3 weken eerder dan de uni
___!!!
je kan een zo'n cursus doen, of een project, beide tellen voor 5 studiepuntenquote:
ow handy! dat zou ik dan ook wel doen jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je kan een zo'n cursus doen, of een project, beide tellen voor 5 studiepunten
kloptquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow handy! dat zou ik dan ook wel doen ja
5 punten in 3 weken is snel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |