Zondequote:
Ja precies. Ik heb ze al even getweet, want het staat erbij bij de giftbox dat ze er andere kleuren in zouden doen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zonde![]()
Dus nu 6 lakjes waarvan 2 dezelfde?
Ik dacht dat ze er rekening mee zouden houden dat mensen geen dubbelen kregen als ze beide boxen zouden bestellen?
Ik bedoelde 2 dezelfde dus eentje dubbelquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja precies. Ik heb ze al even getweet, want het staat erbij bij de giftbox dat ze er andere kleuren in zouden doen.
quote:
Dan zul je wel nieuwe lakjes extra krijgenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja precies. Ik heb ze al even getweet, want het staat erbij bij de giftbox dat ze er andere kleuren in zouden doen.
Oh?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan zul je wel nieuwe lakjes extra krijgen.
Blijkbaar ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]![]()
Ik ga 's ochtends altijd eigenwijs zonder bril en lenzen achter de PC zitten maar het is wel lichtelijk wazig.
Gebaseerd op hoe ze zaken oplossen normaal gesproken. Nogal klantgerichtquote:
Hehe, dat lijkt mij ook wel. En dan met je neus tegen het scherm gedrukt om toch nog wat te kunnen lezen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]![]()
Ik ga 's ochtends altijd eigenwijs zonder bril en lenzen achter de PC zitten maar het is wel lichtelijk wazig.
Wel netjesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gebaseerd op hoe ze zaken oplossen normaal gesproken. Nogal klantgericht.
Oh okay. Nou ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gebaseerd op hoe ze zaken oplossen normaal gesproken. Nogal klantgericht.
Het scheelt niet veel inderdaad!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hehe, dat lijkt mij ook wel. En dan met je neus tegen het scherm gedrukt om toch nog wat te kunnen lezen?
Fuchsia-istic, Brick Road ennn die donkerblauwe met shimmer?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had trouwens een vel rozen, een gele en een donkerblauwe in mijn box. Wel leuke kleurtjes allemaal en ze lakken superfijn!
Nee, zonder. NYPDquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Fuchsia-istic, Brick Road ennn die donkerblauwe met shimmer?
EUJ - die heb ik heul nietquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:07 schreef Dwyn het volgende:
Oh ze hebben ook een handgeschreven bedankje en een kortingscode erbij gedaan.
Ik heb in de subscription rood/roze, kikkergroen en shimmery blauw. Nu heb ik weer kikkergroen, een lichtroze en een grijze.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had trouwens een vel rozen, een gele en een donkerblauwe in mijn box. Wel leuke kleurtjes allemaal en ze lakken superfijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |