teennagel dan!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:26 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst mijn Re-Freshmint met The Man With The Golden Gun afweken.
Krijg je wel een hamburger minderquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, sgoed!
Ze zijn 1,95 p.s.![]()
Dus ik krijg hondermiljoenmiljard van je
heb je geen kat of buurman of pakjesbezorger in de buurt?quote:
iedere keer als ik dat lees wil ik een Bicky burger proberenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Krijg je wel een hamburger minder![]()
Misschien morgen als hij Bondi komt brengen, maar dan heb ik het zelf ook al gedaan waarschijnlijk!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:30 schreef Molo het volgende:
[..]
heb je geen kat of buurman of pakjesbezorger in de buurt?
jammer welquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Misschien morgen als hij Bondi komt brengen, maar dan heb ik het zelf ook al gedaan waarschijnlijk!
Fuuuuuuuuuuuuu waarom herinner je mij daaraanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:31 schreef Molo het volgende:
[..]
iedere keer als ik dat lees wil ik een Bicky burger proberen
jij begon!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Fuuuuuuuuuuuuu waarom herinner je mij daaraan![]()
![]()
je kunt het wel goed maken hoorquote:
het is makkelijk en betaalbaar. Omdat ik vanwege werk elke 2 dagen moet lakken wil het houden lijkt het me fijn om de boel wat steviger erop te houdenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:42 schreef Puckzzz het volgende:
*kruipt onder steen vandaan*
Waarom zijn jullie ineens zo enthousiast over die gellak? Is het bijzonder?
Geen idee, het zit in mijn hoofd en het wil er niet uitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:42 schreef Puckzzz het volgende:
*kruipt onder steen vandaan*
Waarom zijn jullie ineens zo enthousiast over die gellak? Is het bijzonder?
edit: gelnagel set...
essence, als je op misslipgloss site zoekt op essence gel nails home ofzo vind je het welquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:45 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben hier gewoon ff niet geweest en heb dus gemist om welke set het gaat.
Linkje? Merk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |