Wat een vreselijke camera-kwaliteit zeg!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:05 schreef Klonk het volgende:
https://www.dropbox.com/sc/8pv9hamnxmnc2md/3m1luK7kvI
Zonder woorden. 10 uur wachten om me aan te melden bij whatsapp
foto openen, share...(delen...), bluetooth ?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:50 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik weet niet eens hoe ik van m'n ma haar NOKIA Lumia 800 via BT een,foto verstuur naar m'n pa z'n 920, of naar mijn Ascend W1.
(Ja, nadat ik een WP kreeg zijn pa en ma ook overgestapt)
ah, nog een overstapper, ben erg nieuwsgierig naar jouw bevindingenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:40 schreef -0- het volgende:
Mijn 920 is zojuist binnengekomen
Ben benieuwd wat ik er van ga vinden, ziet er even anders uit als Android.
Haha, eerste indrukken zijn wel goed, werkt echt vlot.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
ah, nog een overstapper, ben erg nieuwsgierig naar jouw bevindingen
bij mij variereert het van kapot stampen tot oprechte liefde
welk android toestel kom je vanaf?
batterijstatus staat in de rechterlinkerbovenhoek maar handiger is een app te downloaden die het verbruik in de gaten houdt en dat als een livetile weergeeft. Als je bij de instellingen gaat kijken staat het ook als cijfertjes trouwens.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:58 schreef -0- het volgende:
[..]
Haha, eerste indrukken zijn wel goed, werkt echt vlot.
Alleen de batterijstatus kan ik nog niet echt vinden. Vond het aan android altijd handig dat je op het lockscreen kon zien hoe vol deze was tijdens het laden.
Kom van een htc sensation XL. Drama telefoon als je het mij vraagt met veel problemen.
Ja klopt, bij instellingen had ik eht wel gevonden maar is nogal omslachtig.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
batterijstatus staat in de rechterlinkerbovenhoek maar handiger is een app te downloaden die het verbruik in de gaten houdt en dat als een livetile weergeeft. Als je bij de instellingen gaat kijken staat het ook als cijfertjes trouwens.
Vraag in de winkel of je de verschillende opties mag bekijken, kan vastquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:42 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik twijfel toch wel heel erg.. Wil graag overstappen naar WP vanaf android GS3
Maar ik wil eigenlijk niet zo´n grote telefoon hebben.. Vond de S3 achteraf veel te groot, dus wou ik voor de HTC 8x gaan, maar die heeft een stuk minder apps dan de lumia. Lumia 920 is iets te groot en 820 heeft een slechter scherm (toch?)
Vergeet de 520 en 620 niet, die zijn een stuk goedkoper en hebben ongeveer de helft van de toffe functies die de 920 ook heeft. Zie hier voor een mooie vergelijking tussen de twee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:42 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik twijfel toch wel heel erg.. Wil graag overstappen naar WP vanaf android GS3
Maar ik wil eigenlijk niet zo´n grote telefoon hebben.. Vond de S3 achteraf veel te groot, dus wou ik voor de HTC 8x gaan, maar die heeft een stuk minder apps dan de lumia. Lumia 920 is iets te groot en 820 heeft een slechter scherm (toch?)
Klopt, maar ik wil eigenlijk wel een hoge resolutie scherm..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vergeet de 520 en 620 niet, die zijn een stuk goedkoper en hebben ongeveer de helft van de toffe functies die de 920 ook heeft. Zie hier voor een mooie vergelijking tussen de twee.
Weet je, toen ik overstapte heb ik dat ook 3x gedaan, en ik kreeg geen code.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:05 schreef Klonk het volgende:
tip: trek je simkaart er niet uit om op je ouwe toestel nog iets te doen, kun je 10 uur wachten op een code van whatsapp
ik en WA op WP op de een of andere manier zijn we geen vriendjesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:01 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Weet je, toen ik overstapte heb ik dat ook 3x gedaan, en ik kreeg geen code.
Dat was van mijn eerste WP naar mijn tweede WP, weer terug naar mijn eerste WP, en toen weer terug naar mijn tweede WP. En dat alles binnen anderhalf uur tijd ongeveer.
Hehe, ik zie ook net dat ik het verkeerd verwoorde, ik kreeg wel codes, ik kreeg geen wachttijd van enkele uren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik en WA op WP op de een of andere manier zijn we geen vriendjes
ik mag nog 4 uur wachten volgens mijquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:13 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Hehe, ik zie ook net dat ik het verkeerd verwoorde, ik kreeg wel codes, ik kreeg geen wachttijd van enkele uren.
Maar het is wel irritant voor je.
GDR2 wordt nu uitgerold, GDR3 is glazenbolwerk, ergens dit najaar pasquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:00 schreef SherlockHolmes het volgende:
Hoe kunnen mensen GDR3 krijgen als mijn huawei ascend W1 nog niets eens schrijft dat GDR2 binnen is???
Het was een HTC update, misschien een firmware fixje van HTC zelf. Geen idee wat er verbeterd/veranderd is nog.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:00 schreef SherlockHolmes het volgende:
Hoe kunnen mensen GDR3 krijgen als mijn huawei ascend W1 nog niets eens schrijft dat GDR2 binnen is???
Geen idee, maar lijkt me iets wat op de servers van whatsapp staat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:09 schreef SherlockHolmes het volgende:
Enig idee wanneer het op de Huawei Ascend W1 komt?
Heb nu 4GB aan totale storage, en 2 GB daarvan is Other Storage![]()
Nog een vraag, als ik een factory reset doe van mn mobiel, raak ik dan mn 'admin'-schap van een whatsapp groep kwijt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |