He het werkt nu idd, maar eerder kreeg ik die optie nooit te zien.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:26 schreef SherlockHolmes het volgende:
Je kunt gewoon bij elke fotolink / link je vinger ingedrukt houden, en tadaa, 'open link in new tab'.
Simpel zat!
maar heeft niet perse met wp te maken maar met waquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:56 schreef Klonk het volgende:
Tot 10 tellen, ik moet tot 10 tellen
Berichtje op Whatsapp werd niet verstuurd, wat is dan logischer om even je simkaart in een ander toestel te proppen, testen of het daar werkt, zo gezegd zo gedaan.
Maar ander apparaat had hetzelfde probleem, duidelijk even een hikje in de server ergens, niet erg, simkaart weer in de lumia gepropt, even code aanvragen en klaar is klonk, helaas, werkte dat weer niet zo, ik mag pas over 6 uur en 50 minuten een nieuwe code aanvragen.
WTF WP!!!!!
Waarom moet alles nou zo fucking ingewikkeld zijn![]()
Ik klooi graag met telefoons enzo, dus soms meerdere keren per dag even aanmelden bij whatsapp nooit eerder een probleem als ik aan het rommen was![]()
Android en iOS volgens mij ook) hebben die codes niet, sturen een sms en hoppa
Ik snap het ook niet. Raar van Whatsapp.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:36 schreef Klonk het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik ben dol op mijn Lumia 925 en WP maar de liefde wordt door dit soort onverklaarbare rotgeintjes moeilijk gemaakt.
ja, een messenger gebruiken die niemand gebruikt dat gaat het probleem oplossenquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:38 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Raar van Whatsapp.
Gebruik KIK
Bij mij deed WA het vandaag ook niet best. Eerst twee keer afsluiten en dan pas normaal openen. De afgelopen weken totaal geen last van gehad..quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:35 schreef Klonk het volgende:
Dan zuigt wa op WP hard
Android werkt alles normaal, binnen een paar minuten alles geregeld en dan mag iemand me uitleggen waarom ik WP 8 uur moet wachten op een code
zijn wel meer ontwikkelaars die WP niet serieus nemen, vrees dat het een beetje de kip en het ei verhaal isquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:51 schreef Timmie85 het volgende:
Ik heb het idee dat ze daar bij WhatsApp WP niet echt serieus nemen.
gebruik ik niet, gebruik skydrivequote:Op maandag 19 augustus 2013 19:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
zijn wel meer ontwikkelaars die WP niet serieus nemen, vrees dat het een beetje de kip en het ei verhaal is![]()
dropbox om maar eens iets te noemen.
Wat moet je met dropbox? Skydrive werkt beterquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
zijn wel meer ontwikkelaars die WP niet serieus nemen, vrees dat het een beetje de kip en het ei verhaal is![]()
dropbox om maar eens iets te noemen.
175 gig tegen 25 gigquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:37 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Wat moet je met dropbox? Skydrive werkt beter
dat niet neequote:Op maandag 19 augustus 2013 19:50 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
175gb? Niet in de gratis versie.
nietsquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:01 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon met Skydrive.
Wat betaal je dan voor 175gb bij dropbox?
mag ik nog antwoorden of ben ik de azijnpisser als ik zeg dat ie bij mij bout wasquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:02 schreef SherlockHolmes het volgende:
Wat is er mis met de Bluetooth op Windows 8, Windows Mobile en Windows Phone
Ik ben wel benieuwd eigenlijk, gebruik zelf bluetooth zo goed als nooit behalve heeeeeel af en toe bij iemand in de auto de radio kapen en Mastodon door de speakers pompenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 06:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
mag ik nog antwoorden of ben ik de azijnpisser als ik zeg dat ie bij mij bout was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |