Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Ja tochquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:58 schreef Amarantha het volgende:
Uit het niets komt Mono even langsGeniaal. Twee keer zelfde berichtje, dubbel zoveel liefde van Mono haha
ALTIJD als ik je username zie moet ik denken aan die foto met die BBQ en die messen van jouw. Weet niet waarom. Misschien omdat ik hem laatst weer zag toen ik mijn mobiele foto's bekeekquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 03:01 schreef Onorgineel het volgende:
Wat zijn stonerbroeders en zusters goed voor elkaar, zeg
Men zegt wel eens: De liefde gaat door de maag.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 03:01 schreef Onorgineel het volgende:
Wat zijn stonerbroeders en zusters goed voor elkaar, zeg
Ja inderdaad en ja, kan daar terecht, maar dan raak ik alles hier kwijt omdat het gewoon 3uur verder is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:45 schreef Studeur het volgende:
[..]
Teruggelezen dan maar
Fokt op man. Mijn vader stuurde me ook weleens naar mn moeder maar hij is nooit zo ver gegaan. Nadat hij dat een aantal keer gedaan had ben ik bij mn moeder gaan wonen, ik dacht ik ben hier weg. Kun jij ook het beste doen denk ik.
Zou eerst maar eens een gesprek met je moeder houden over hoe nu verder, ik neem aan dat je bij haar terecht kunt?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:57 schreef Monopoly het volgende:
Uns, Sterk blijven broeder.
Als ik mijn kamer in Groningen krijg binnenkort, dan kom je maar een nachtje biertjes klappen en jointjes roken man.
Thanks man, gaan we zeker doenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:57 schreef Amarantha het volgende:
Unscrewed, Mono zegt op FB: Ik zal hem wel een keertje een nachtje laten zuipen bij mij als ik daar een kamer heb. Even beetje babbelen. Grote jongen met genoeg levens ervaring die hem even wat moed in praat.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 03:07 schreef Amarantha het volgende:
En als je in Assen woont moeten wij ook maar even een dikke joint roken
Bazen zijn jullie ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 03:07 schreef Monopoly het volgende:
Mooi!
Dan moet ik de dag er na wel vrij zijn, anders mag ik geen alcohol.
#kutleven #waaromwerkikookophetspoor #langehashtags #:')
En wij moeten reeds ook nog meeten, weltrusten en sterktequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 03:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Bazen zijn jullie ook![]()
Ik ga denk ik wel slapen als mijn gedachten mij niet wakker houden
Welterusten lieve vrinden![]()
Kan me voorstellen, kwart over 3?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 03:16 schreef Amarantha het volgende:
Ah nee.. De deurbel ging weer? Hoewel het nu 1x was (als ik het goed hoorde). Ik hou niet van die shit als ik alleen nog wakker ben
Trek gewoon de stroom van de bel af. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 03:16 schreef Amarantha het volgende:
Ah nee.. De deurbel ging weer? Hoewel het nu 1x was (als ik het goed hoorde). Ik hou niet van die shit als ik alleen nog wakker ben
Gisternacht ging die 80 tot 100(!) keer om 03:30. Toen heb ik maar even een mannelijk huisgenoot in de kamer naast me wakker gemaakt om te gaan kijken. Had mijn hart in mijn keelquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 03:17 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Kan me voorstellen, kwart over 3?
Ja dag dan moet ik naar beneden (bij de glazen voordeur). Dacht het niet. Zit wel mooi zo bovenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 03:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Trek gewoon de stroom van de bel af. Probleem opgelost.
Wat staat er dan in godsnaam voor de deur?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 03:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gisternacht ging die 80 tot 100(!) keer om 03:30. Toen heb ik maar even een mannelijk huisgenoot in de kamer naast me wakker gemaakt om te gaan kijken. Had mijn hart in mijn keel
Verbind de knop van de deurbel met 220voltquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 03:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dag dan moet ik naar beneden (bij de glazen voordeur). Dacht het niet. Zit wel mooi zo boven
Gisteravond een dakloze. Geen idee of het een rare junk was of één die door de politie hierheen is gestuurd.. Dat zei die huisgenoot niet alleen dat hij hem wel vaag herkende. Gemeente en politie denken nog wel eens dat wij een daklozenopvang zijn en sturen dan daklozen hierheen..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 03:19 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wat staat er dan in godsnaam voor de deur?
Dat over ze heet kotsen gedeelte doet 't hemquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 03:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Verbind de knop van de deurbel met 220volt
Tijdschakelaar er op dat tussen 06.00 en 0.00 de bel normaal gaat, en als je er na middernacht op drukt dat je gewoon BAM 220VOLT OP JE KUTKOP![]()
![]()
En daarna vanuit het raam over ze heen kotsenDat zou echt zo grappig zijn
Ik ga het ook weer eens spelenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 03:20 schreef Onorgineel het volgende:
Godver dat GTA IV is wel verslavend zegZometeen nog maar jointje bouwen en slapen
Speel het voor het eerst eerlijk gezegd, na San Andreas uitgespeeld te hebben, maar het is een heel tof spelquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 03:28 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik ga het ook weer eens spelenben vorige week opnieuw begonnen
Jij toch altijd met je prachtideëenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 03:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tijdschakelaar er op dat tussen 06.00 en 0.00 de bel normaal gaat, en als je er na middernacht op drukt dat je gewoon BAM 220VOLT OP JE KUTKOP![]()
![]()
Volgende meet in Emmen. Dit moet ik een keer mee maken in mijn levenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 03:27 schreef Amarantha het volgende:
Maar denk niet dat die hierheen is gestuurd. Denk dat het een kansloze junk was ofzo.. Anders bel je ook geen 100x aan als een mongool. Hoewel de vorige keer er mensen op de deur aan het bonken waren midden in de nacht en die waren hier wel heen gestuurd. 'Gelukkig' hoor ik herie van beneden niet (alleen de deurbel op de overloop lol).. er zijn al wel dingen gebeurd terwijl ik nog wakker was maar dat krijg ik niet mee terwijl er gewoon mensen in de kamer naast me er wakker van worden. Oeps
Je eerste date 6 keer doodrijenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 03:29 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Speel het voor het eerst eerlijk gezegd, na San Andreas uitgespeeld te hebben, maar het is een heel tof spel
Goed plan. Behalve de Zaterdagavond.. Dan mag het tot 02:30 (we zijn tot 02:00 open Zaterdags)quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 03:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
![]()
Nou haha.. Ik vind het maar niks als er weer eens herrie is geweest bij het pand. Sowieso bizar als je dat achteraf hoort van iemand die er wakker van werd terwijl jij gewoon achter je pc zat zonder headphone of wat dan ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 03:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgende meet in Emmen. Dit moet ik een keer mee maken in mijn leven
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 03:31 schreef Studeur het volgende:
Gekraakt wonen mag toch helemaal niet meer? Ben je niet bang dat ze het komen ontruimen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 03:36 schreef Monopoly het volgende:
Die posts van Ama zijn altijd zo geweldig
Je ziet ze verschijnen, en na een seconde op 10 veranderd er altijd wel weer wat
idd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 03:36 schreef Monopoly het volgende:
Die posts van Ama zijn altijd zo geweldig
Je ziet ze verschijnen, en na een seconde op 10 veranderd er altijd wel weer wat
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 03:41 schreef Studeur het volgende:
[..]
idd.
soms zit ik zo traag voor me uit te staren en probeer ik te begrijpen wat ze zegt maar dan opeens verdwijnt het bericht
Toen je nog mod was kon je alle edits terugzienquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 03:42 schreef Monopoly het volgende:
Z
[..]
Zo herkenbaar
stoned zijn en dan dat proberen te lezen
Soms voel ik mij dan een autist als alles veranderd en ik daar niet tegen kan
Die goede ouwe tijdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 03:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
Toen je nog mod was kon je alle edits terugzien
Whehehee, nee joh! Gewoon lekker door posten zoals altijdquote:
Mweh vond ik vroeger wel leuk nu niet meer zoquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 03:44 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan toch niet slapen, ik zet nog een aflevering van Viva la Bam io
Doe met je meequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 03:52 schreef Amarantha het volgende:
Jointje oproken en daarna tot laat uitslapen
Wel het verhaal meekrijgen zonder moeite te hoeven doenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 04:13 schreef Studeur het volgende:
Ik vind kijken naar filmpjes van mensen die aan het gamen zijn vaak leuker dan zelf gamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trusten joquote:Heeft FOK!verkiring met Klojo120
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:56 schreef Monopoly het volgende:
Een dag vol wind
Ik zie mijzelf als een grote vent
Toch ben ik vandaag flatulent
De geur is veschrikkelijk, wat een meur
Dan krijgen bosviooltjes de voorkeur
Maar toch een scheet uit eigen fabriek
Dat is ludiek, klassiek en een vorm van republiek
Trots zijn als de natie op Michiel de Ruyter
"Hop" daar gaat weer een fluiter uit mijn kringsluiter
Hier een wind, daar een tufje en alweer een bliert
Een boer die zegeviert nadat hij heeft gegiert
Wanneer de storm vanmiddag is bedaard
Bekijkt men de schade voor de scheepvaart
Afijn, u begrijpt, een grapje dat moet kunnen
Einde rijmpje, gelukkig ben ik niet aan de dunne.
kwam thuis uit werk, waren de sloten veranderd en twee tassen met spullen buiten.. op een laffe manier door z'n pa uit huis gekickt dus.quote:
Gister zei die toch ook al zoiets, dat ze naar Bobbejaanland zouden gaan maar dat hij en z'n zus niet wakker gemaakt waren en dat zn stiefma en pa gewoon weg waren gegaan met z'n kleine zusjes omdat ze geen zin hadden in hun, ook zoietsquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:02 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
kwam thuis uit werk, waren de sloten veranderd en twee tassen met spullen buiten.. op een laffe manier door z'n pa uit huis gekickt dus.
voor het hele verhaal moet je ff het vorige deel vanaf ong. pagina 10 lezen
Oh, niet gelezen. Maarja wtf, dan ben je toch gewoon incapabel als ouder...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gister zei die toch ook al zoiets, dat ze naar Bobbejaanland zouden gaan maar dat hij en z'n zus niet wakker gemaakt waren en dat zn stiefma en pa gewoon weg waren gegaan met z'n kleine zusjes omdat ze geen zin hadden in hun, ook zoiets
damn, dat klinkt wel ernstig jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:02 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
kwam thuis uit werk, waren de sloten veranderd en twee tassen met spullen buiten.. op een laffe manier door z'n pa uit huis gekickt dus.
voor het hele verhaal moet je ff het vorige deel vanaf ong. pagina 10 lezen
Ja maar snap ook niet zo waarom ie daar weer is gaan wonen dan, ja voor z'n zusjes maarja als ie zelf zo behandeld word..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:08 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Oh, niet gelezen. Maarja wtf, dan ben je toch gewoon incapabel als ouder...
Je groeit 14 jaar ergens op en moet ineens weg, alles wat je hebt gaat weg en je moet alles opnieuw opbouwen. Ik snap het wel dat je dan terug wilt naar je oude omgeving.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar snap ook niet zo waarom ie daar weer is gaan wonen dan, ja voor z'n zusjes maarja als ie zelf zo behandeld word..
Oh ik wist niet dat ze al in Best woonden voor de scheiding? Ik dacht dat ik las dat ie zei dat ie pas nadat ie weer bij zn pa ging wonen die vrienden maakte?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je groeit 14 jaar ergens op en moet ineens weg, alles wat je hebt gaat weg en je moet alles opnieuw opbouwen. Ik snap het wel dat je dan terug wilt naar je oude omgeving.
Oh, nu begin ik ook te twijfelen... Maar ik dacht altijd dat hij maar een jaar op die andere plek gewoond heeft.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat ze al in Best woonden voor de scheiding? Ik dacht dat ik las dat ie zei dat ie pas nadat ie weer bij zn pa ging wonen die vrienden maakte?
Gelukkig zijn z'n ouders financieel verantwoordelijk tot zijn 21e.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:16 schreef RockNijntje het volgende:
En nja, 16, wat kun je dan.
Bij mij thuis gaat het ook wel eens niet echt goed, maar ik weet dat ik sowieso 18 ben voor er echt iets gebeurd is. Dan kun je tenminste iets. Op je 16e ben je helaas echt beperkt.
Ja zal wel even stil zijn zonder mobiel laptop en shitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, nu begin ik ook te twijfelen... Maar ik dacht altijd dat hij maar een jaar op die andere plek gewoond heeft.
Ik weet het niet. Dat moet Uns dan zelf maar een keer komen verhelderen als hij dat wil.
Hij is allang weer begonnenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:34 schreef Sardu het volgende:
Whehe wedden dat ie weer aan het roken slaat. (Mocht dat nog niet zo zijn)
Denk dat hij wel zo gauw hij de mogelijkheid heeft hier iets laat weten. Zo is hij wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja zal wel even stil zijn zonder mobiel laptop en shit
Hij is ook bijna 24/7 hier aanwezig als hij de mogelijkheid heeft. Als dat betekend dat wij zijn grootste vriendenbase zijn dan maakt dat verhuizen ook nog niet zoveel uit. Via het internet in assen is fok! ook wel te bereiken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Denk dat hij wel zo gauw hij de mogelijkheid heeft hier iets laat weten. Zo is hij wel.
Wel, weer nieuw werk, nieuwe school, zich helemaal opnieuw aanpassen. Maakt wel degelijk uitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hij is ook bijna 24/7 hier aanwezig als hij de mogelijkheid heeft. Als dat betekend dat wij zijn grootste vriendenbase zijn dan maakt dat verhuizen ook nog niet zoveel uit. Via het internet in assen is fok! ook wel te bereiken.
Dit ja, ik zou het super kut vindenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel, weer nieuw werk, nieuwe school, zich helemaal opnieuw aanpassen. Maakt wel degelijk uit
Het hangt van de persoon zelf af natuurlijk, maar ik heb dat nooit een probleem gevonden of je moet echt extreem autist zijn en elke verandering uit de weg willen gaan. Nieuw werk gaat je wel vaker overkomen in dit leven, ik wisselde elke 2 jaar van school en nieuwe mensen leer je zo kennen, daar zitten ook wel vrienden tussen. Aanpassen? Hij blijft gewoon in nederland hoor, het is niet dat hij van stamppot naar nootjes zoeken in het bos gaat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel, weer nieuw werk, nieuwe school, zich helemaal opnieuw aanpassen. Maakt wel degelijk uit
Beetje kort door de bocht vooral de eerste zin.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het hangt van de persoon zelf af natuurlijk, maar ik heb dat nooit een probleem gevonden of je moet echt extreem autist zijn en elke verandering uit de weg willen gaan. Nieuw werk gaat je wel vaker overkomen in dit leven, ik wisselde elke 2 jaar van school en nieuwe mensen leer je zo kennen, daar zitten ook wel vrienden tussen. Aanpassen? Hij blijft gewoon in nederland hoor, het is niet dat hij van stamppot naar nootjes zoeken in het bos gaat.
Tuurlijk begrijp ik dat het kut is om op zo'n manier uit huis te worden geschopt maar het zal ergens wel een reden hebben. (Terecht of onterecht weet ik niet) Dat het kut is voor hem en zijn zusjes kan ik dan wel heel goed begrijpen en lijkt me ook het enige punt waar ik moeite mee zou hebben.
Snowieeequote:
Neequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Snowieee![]()
Ben je al meest sexy vrouw van fok?
Dat mag je vinden. Ik ben namelijk van mening dat je altijd wel onverwachte dingen voor je kiezen krijgt door de tijd heen. Natuurlijk is de manier waarop heel kut voor hem en ik gun het niemand maar je moet niet doen alsof het het einde van de wereld is. Nieuwe dingen, nieuwe kansen. Bewuste keuze of niet, ze zijn er.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht vooral de eerste zin.
Extreem autist is misschien wat overdreven, maar verder ben ik het wel redelijk met je eens. Natuurlijk is het kut dat je opeens al je vrienden kwijtraakt en in feite vanaf nul begint. Maar op school, via werk, via sport of gewoon tijdens het uitgaan ontmoet je echt ontzettend snel nieuwe mensen. En met je oude vrienden kun je ook gewoon nog eens in de maand af blijven spreken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Ik ben namelijk van mening dat je altijd wel onverwachte dingen voor je kiezen krijgt door de tijd heen. Natuurlijk is de manier waarop heel kut voor hem en ik gun het niemand maar je moet niet doen alsof het het einde van de wereld is. Nieuwe dingen, nieuwe kansen. Bewuste keuze of niet, ze zijn er.
Dat jij vaak van school bent gewisseld en dit geen probleem vond is jouw ervaring. Ik ben ook vaak van school gewisseld en heb daardoor nooit de vrienden kring op kunnen bouwen die veel mensen van mijn leeftijd wel hebben.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Ik ben namelijk van mening dat je altijd wel onverwachte dingen voor je kiezen krijgt door de tijd heen. Natuurlijk is de manier waarop heel kut voor hem en ik gun het niemand maar je moet niet doen alsof het het einde van de wereld is. Nieuwe dingen, nieuwe kansen. Bewuste keuze of niet, ze zijn er.
Ja, klopt. Woon al heel mijn leven in Best, een keertje was ik een jaar naar mijn moeder.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, nu begin ik ook te twijfelen... Maar ik dacht altijd dat hij maar een jaar op die andere plek gewoond heeft.
Ik weet het niet. Dat moet Uns dan zelf maar een keer komen verhelderen als hij dat wil.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Denk dat hij wel zo gauw hij de mogelijkheid heeft hier iets laat weten. Zo is hij wel.
Wat denk jijquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hij is ook bijna 24/7 hier aanwezig als hij de mogelijkheid heeft. Als dat betekend dat wij zijn grootste vriendenbase zijn dan maakt dat verhuizen ook nog niet zoveel uit. Via het internet in assen is fok! ook wel te bereiken.
Yep Inderdaad.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het gaat niet over autist zijn, het is gewoon altijd moeilijk om opeens uit je oude omgeving waar je alles hebt opgebouwt gekicked te worden. Het is alsof je heel je leven doet om een enorme toren te bouwen, en dan wordt ie omgegooid en moet je opnieuw beginnen...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het hangt van de persoon zelf af natuurlijk, maar ik heb dat nooit een probleem gevonden of je moet echt extreem autist zijn en elke verandering uit de weg willen gaan. Nieuw werk gaat je wel vaker overkomen in dit leven, ik wisselde elke 2 jaar van school en nieuwe mensen leer je zo kennen, daar zitten ook wel vrienden tussen. Aanpassen? Hij blijft gewoon in nederland hoor, het is niet dat hij van stamppot naar nootjes zoeken in het bos gaat.
Tuurlijk begrijp ik dat het kut is om op zo'n manier uit huis te worden geschopt maar het zal ergens wel een reden hebben. (Terecht of onterecht weet ik niet) Dat het kut is voor hem en zijn zusjes kan ik dan wel heel goed begrijpen en lijkt me ook het enige punt waar ik moeite mee zou hebben.
Eensch.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat jij vaak van school bent gewisseld en dit geen probleem vond is jouw ervaring. Ik ben ook vaak van school gewisseld en heb daardoor nooit de vrienden kring op kunnen bouwen die veel mensen van mijn leeftijd wel hebben.
"Het hangt van de persoon zelf af natuurlijk, maar ik heb dat nooit een probleem gevonden of je moet echt extreem autist zijn en elke verandering uit de weg willen gaan."
+
"Aanpassen? Hij blijft gewoon in nederland hoor, het is niet dat hij van stamppot naar nootjes zoeken in het bos gaat."
Deze twee quotes vind ik nog al overdreven, alsof je een extreme autist moet zijn als je het erg vindt om je huis/vrienden/school/werk/collega's/stad achter te laten
Heb je je moeder al kunnen bereiken?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, klopt. Woon al heel mijn leven in Best, een keertje was ik een jaar naar mijn moeder.
[..]Ja toch, gewoon FOK!ken bij maten
[..]
Wat denk jij
Nee man, grootste reden dat ik niet weg wil zijn al mijn vrienden hier
[..]
Yep Inderdaad.
[..]
Het gaat niet over autist zijn, het is gewoon altijd moeilijk om opeens uit je oude omgeving waar je alles hebt opgebouwt gekicked te worden. Het is alsof je heel je leven doet om een enorme toren te bouwen, en dan wordt ie omgegooid en moet je opnieuw beginnen...
[..]
Eensch.
Ja, ze is nu informatie halen bij scholen in Assen en ik moet zo even bellen om te vragen over begeleid wonen hier in Best.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Heb je je moeder al kunnen bereiken?
Kan ik me voorstellen, man. Heb het zelf gelukkig nooit in die mate mee hoeven maken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:09 schreef Unscrewed het volgende:
[...]
Het gaat niet over autist zijn, het is gewoon altijd moeilijk om opeens uit je oude omgeving waar je alles hebt opgebouwt gekicked te worden. Het is alsof je heel je leven doet om een enorme toren te bouwen, en dan wordt ie omgegooid en moet je opnieuw beginnen...
Mooi zoquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, ze is nu informatie halen bij scholen in Assen en ik moet zo even bellen om te vragen over begeleid wonen hier in Best.
Hoe is de relatie met je moeder eigenlijk? Zag je haar vaak toen je nog bij je vader woonde?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, ze is nu informatie halen bij scholen in Assen en ik moet zo even bellen om te vragen over begeleid wonen hier in Best.
Rot toch op joh mafkees.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit. Misschien 1x in de 1 of 2 jaar, voordat ik daar vorige keer 1 jaar heen ging, had ik d'r sowieso al 5 jaar ofzo niet gezien omdat mijn vader me gewoon tegen hield (mocht niet naar d'r toe, toen woonde ze nog 3 straten verderop). Nu vraag je je af waarom ik dan niet gewoon na school ofzo daar heen ben gegaan, maar ik werd toen zwaar gemanipuleerd, ik was ervan overtuigd dat mijn moeder echt een slecht mens was enzo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hoe is de relatie met je moeder eigenlijk? Zag je haar vaak toen je nog bij je vader woonde?
Bel zequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:20 schreef Vaseline_ het volgende:
Jezus waarom smsen mensen niet terug als het snel moetBitches.
Ja, alsof het zomaar een random verandering is als een nieuwe school ofzoquote:
Niet doen hij doet het helemaal zelfquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zou gewoon bijna medelijden krijgen met zo'n jongen
Ik heb heel het verhaal niet gevolgd, maar dat zinnetje is gewoon compleet debiel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, alsof het zomaar een random verandering is als een nieuwe school ofzo
Het is gewoon een heel nieuw leven zo'n beetje.
quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
sja dat zou wel heel naief zijn. Heb je hem wel eens gezien?
Je mócht niet naar je moeder?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit. Misschien 1x in de 1 of 2 jaar, voordat ik daar vorige keer 1 jaar heen ging, had ik d'r sowieso al 5 jaar ofzo niet gezien omdat mijn vader me gewoon tegen hield (mocht niet naar d'r toe, toen woonde ze nog 3 straten verderop). Nu vraag je je af waarom ik dan niet gewoon na school ofzo daar heen ben gegaan, maar ik werd toen zwaar gemanipuleerd, ik was ervan overtuigd dat mijn moeder echt een slecht mens was enzo.
Maar nadat ik daar een jaartje was geweest is onze relatie best redelijk geworden.
Baksteen door de ruitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik dat kon dan deed ik dat wel he.
gruwelijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Mur! hoe was het man?
Verslag
Zo te zien helpt het marcheren wel als ie zelfs complimentjes krijgtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zou gewoon bijna medelijden krijgen met zo'n jongen
ik zal altijd voortbestaan in jouw herinneringen en in je hart toch?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:33 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
We wisten niet of je nog leefde
Hehe nicequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
gruwelijkverslagje volgt later wanneer ik er zin in heb
vrij fors jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:35 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hehe niceis goed. Nog veel gebruikt?
Tuurlijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zal altijd voortbestaan in jouw herinneringen en in je hart toch?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Zo te zien helpt het marcheren wel als ie zelfs complimentjes krijgt
iets met niet meer op kunnen staanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:39 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd naar je verslag
watquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
iets met niet meer op kunnen staan
ofzo.
Als ik er aan denk, kom ik hier vanavond nog op terug. Ik zeg nergens dat je extreem autist moet zijn voordat je het erg gaat vinden om je omgeving kwijt te raken. Het gaat mij erom dat hij wel weer goed terecht gaat komen op zijn nieuwe plek, vrienden maak je wel opnieuw en die ouwe kan je wel blijven zien want je blijft toch binnen nederland. Als die ouwe vrienden je laten stikken omdat je wat verder woont dan weet je meteen wie je echte vrienden zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat jij vaak van school bent gewisseld en dit geen probleem vond is jouw ervaring. Ik ben ook vaak van school gewisseld en heb daardoor nooit de vrienden kring op kunnen bouwen die veel mensen van mijn leeftijd wel hebben.
"Het hangt van de persoon zelf af natuurlijk, maar ik heb dat nooit een probleem gevonden of je moet echt extreem autist zijn en elke verandering uit de weg willen gaan."
+
"Aanpassen? Hij blijft gewoon in nederland hoor, het is niet dat hij van stamppot naar nootjes zoeken in het bos gaat."
Deze twee quotes vind ik nog al overdreven, alsof je een extreme autist moet zijn als je het erg vindt om je huis/vrienden/school/werk/collega's/stad achter te laten
bedoelde denk ik dat ik niet meer normaal op mn benen kon staanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoorJe postte iets van ja gister te hard gegaan kon niet meer opstaan
Dat is precies wat je zegtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als ik er aan denk, kom ik hier vanavond nog op terug. Ik zeg nergens dat je extreem autist moet zijn voordat je het erg gaat vinden om je omgeving kwijt te raken. Het gaat mij erom dat hij wel weer goed terecht gaat komen op zijn nieuwe plek, vrienden maak je wel opnieuw en die ouwe kan je wel blijven zien want je blijft toch binnen nederland. Als die ouwe vrienden je laten stikken omdat je wat verder woont dan weet je meteen wie je echte vrienden zijn.
Voor de duidelijkheid; ik voel met je mee uns, en kut voor je maar blijf het positief inzien net als de rest van de dingen die je onderneemt.
Dit is exact hoe ik er over denk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat hij wel weer goed terecht gaat komen op zijn nieuwe plek, vrienden maak je wel opnieuw en die ouwe kan je wel blijven zien want je blijft toch binnen nederland. Als die ouwe vrienden je laten stikken omdat je wat verder woont dan weet je meteen wie je echte vrienden zijn.
Voor de duidelijkheid; ik voel met je mee uns, en kut voor je maar blijf het positief inzien net als de rest van de dingen die je onderneemt.
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat is precies wat je zegt
We moeten maar eens een bezoekje brengen aan hem met z'n allenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:03 schreef Murdera het volgende:
wel echt te fucking kansloos als je als vader niet eens de ballen hebt om je zoon de deur te wijzen, maar als een laffe fucking hond stiekem de sloten gaat vervangen.Damn wat triest.
knokploeg?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
We moeten maar eens een bezoekje brengen aan hem met z'n allen
wat ga je doen danquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
We moeten maar eens een bezoekje brengen aan hem met z'n allen
Gvdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Haar broek uit trekken.
slet dat het is
Jouw vader?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:03 schreef Murdera het volgende:
wel echt te fucking kansloos als je als vader niet eens de ballen hebt om je zoon de deur te wijzen, maar als een laffe fucking hond stiekem de sloten gaat vervangen.Damn wat triest.
Dit zeker. Die beste man had natuurlijk ook gewoon met screwie om tafel kunnen gaan en het netjes oplossen. Mja laffe honden heb je overal.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:03 schreef Murdera het volgende:
Jah Pffben aan t werk geen tijd om alles terug te lezenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij leest echt totaal niets terug he?
wie was er nou uit zijn huis getrapt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Jah Pffben aan t werk geen tijd om alles terug te lezen
Screwie de kleine gangsterquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
wie was er nou uit zijn huis getrapt?
Jah weet ik veel, wie dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
wie was er nou uit zijn huis getrapt?
Laat maar zal wel aan mij liggenquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Danny.
Zijn vrouw heeft FOK! over genomen.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Danny.
Zijn vrouw heeft FOK! over genomen.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:27 schreef Murdera het volgende:
nice, kon vanmorgen om kwart voor 9 naar een woning kijken
Helemaal top.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hee ouwe pijpslet.
Mooi gehad in het buitenland?
Groot gelijk hebben zequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:48 schreef Monopoly het volgende:
Tevens even sigaretje roken op het balkon bij mijn ouders
Niet binnen mogen roken van je ouders
ik ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:48 schreef Monopoly het volgende:
Tevens even sigaretje roken op het balkon bij mijn ouders
Niet binnen mogen roken van je ouders
Oh, maar dat is best chillquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ook.Weekje op huisje en katjes passen, dus buiten roken
maar wel gezonder
Iddquote:
Wacht maar tot vanavondquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:11 schreef Monopoly het volgende:
Afgelopen nacht maar 2 uur slaap gehad, nacht er voor totaal niet geslapen.
Ben nog vrij wakker voor zo weinig slaap.
Succesquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit ja
Ik denk dat ik na het eten even in bad ga en mezelf op bed smijt om in coma te raken
Oppassen dat je niet in bad in slaap valtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit ja
Ik denk dat ik na het eten even in bad ga en mezelf op bed smijt om in coma te raken
Oh yeah! Ik heb dat ook haha, naja ik heb het zeefje eruit gesloopt en nu komt mijn gegrinde wiet daarin. Maar heb na een maand altijd wel minstens een gram thc aan mijn grinder zitten wat er zo af gaatquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:02 schreef Vaseline_ het volgende:
Eindelijk een goeie grinder met zo'n thc opvangertje gekocht op de Albert Cuyp netLet the grinding begin.
Veel wiet grinden is leukquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
vind grinden altijd kut om te doen
Ja maar sommige wiet wens je wel echt een grinder bijquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
vind grinden altijd kut om te doen
Moet je meer fappen voor du practice.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
krijg ik pijn van aan mijn pols![]()
maar hoef gelukkig nooit te grinden
Is cool, ben benieuwd. Wel balen van dat huisje trouwensquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
tofga wel een verslagje doen wanneer ik er zin in heb.
Ik laat altijd iemand anders het doenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
krijg ik pijn van aan mijn pols![]()
maar hoef gelukkig nooit te grinden
fappenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet je meer fappen voor du practice.
Ik ben 2 meter, niets is zo oncomfortabel als een bad voor mijquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Oppassen dat je niet in bad in slaap valt
Dat lijkt me zo kutquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben 2 meter, niets is zo oncomfortabel als een bad voor mij![]()
Altijd koude knieën
Dat is het ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo kutIk kan gewoon lang uit liggen
Maar ik ga te weinig in bad want ik verveel mij altijd na 10 minuten
Moest lachen om die laatste zin ga ik nu naar de hel?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is het ook![]()
Je leert er mee leven. In bad gaan is kut, afwasswen (pijn in de onderrug) is kut, fatsoenlijk in een auto zitten is onmogelijk, helemaal als bestuurder
Ach, ik heb tenminste geen kanker ofzo, dat scheelt dan wel weer.
wat heb je gedaan dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is het ook![]()
Je leert er mee leven. In bad gaan is kut, afwasswen (pijn in de onderrug) is kut, fatsoenlijk in een auto zitten is onmogelijk, helemaal als bestuurder
Ach, ik heb tenminste geen kanker ofzo, dat scheelt dan wel weer.
Niets mis met een vleugje zwarte humor op z'n tijdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Moest lachen om die laatste zin ga ik nu naar de hel?
Ik niets.quote:
Ga het vooral bekennenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:13 schreef Amarantha het volgende:
Haha als ik maar niet verbannen word omdat ik een ad-blocker aan heb staan
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niets mis met een vleugje zwarte humor op z'n tijd
Ben je 2 meter?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik niets.
Mijn lichaam besloot om 2 meter te worden(eigenlijk zelfs 2 meter 6, maar thank God for groeiremmers)
ohhh zpoquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik niets.
Mijn lichaam besloot om 2 meter te worden(eigenlijk zelfs 2 meter 6, maar thank God for groeiremmers)
Ik heb het in 't topic gevraagd wat er ging gebeuren. Er is een topic over die melding bovenin bij mensen die een ad-blocker hebben. Iemand zei dat ik misschien wel verbannen kon worden omdat ik gratis alle reclame weg heb gehaald lolquote:
Ja maar daar viel het me niet op dat hij zo groot was.. wel dat het een lange jongen is maar 2 meterquote:
dat gaat over mensen die hem voor fok uit hebben staan sukkel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het in 't topic gevraagd wat er ging gebeuren. Er is een topic over die melding bovenin bij mensen die een ad-blocker hebben. Iemand zei dat ik misschien wel verbannen kon worden omdat ik gratis alle reclame weg heb gehaald lol
Jaquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het in 't topic gevraagd wat er ging gebeuren. Er is een topic over die melding bovenin bij mensen die een ad-blocker hebben. Iemand zei dat ik misschien wel verbannen kon worden omdat ik gratis alle reclame weg heb gehaald lol
Is ook zo, zodra je hem weer uitzet word je weer unbanned.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar daar viel het me niet op dat hij zo groot was.. wel dat het een lange jongen is maar 2 meter
Ja. Ik heb dat toch ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat gaat over mensen die hem voor fok uit hebben staan sukkel.
quote:
watquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik zal het wel uitzetten voor dit forum. Wat een huilerds
Ja ik snap het opzich wel maar ik klik toch nooit op reclame en ik vind het dodelijk irritant om in beeld te hebben. Sinds dag één heb ik al geen reclame op FOK!.. beviel me echt prima maar een ban heb ik ook geen zin inquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
ads zijn de grootste bron van inkomsten voor FOK! toch? dan snap ik het wel namelijk
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
Poesje stelselmatig verkracht
Dit soort mensen![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
Dit soort mensen![]()
lijkt me niet iets wat ik wil lezen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
Dit soort mensen![]()
Snap ik wel jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
lijkt me niet iets wat ik wil lezen.
Ik wil er nog steeds één! Zodra ik stufi krijg ga ik bruut winkelen en dan wil ik graag één kopenquote:
Ebayquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil er nog steeds één! Zodra ik stufi krijg ga ik bruut winkelen en dan wil ik graag één kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |