Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Ja tochquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:58 schreef Amarantha het volgende:
Uit het niets komt Mono even langsGeniaal. Twee keer zelfde berichtje, dubbel zoveel liefde van Mono haha
ALTIJD als ik je username zie moet ik denken aan die foto met die BBQ en die messen van jouw. Weet niet waarom. Misschien omdat ik hem laatst weer zag toen ik mijn mobiele foto's bekeekquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 03:01 schreef Onorgineel het volgende:
Wat zijn stonerbroeders en zusters goed voor elkaar, zeg
Men zegt wel eens: De liefde gaat door de maag.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 03:01 schreef Onorgineel het volgende:
Wat zijn stonerbroeders en zusters goed voor elkaar, zeg
Ja inderdaad en ja, kan daar terecht, maar dan raak ik alles hier kwijt omdat het gewoon 3uur verder is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:45 schreef Studeur het volgende:
[..]
Teruggelezen dan maar
Fokt op man. Mijn vader stuurde me ook weleens naar mn moeder maar hij is nooit zo ver gegaan. Nadat hij dat een aantal keer gedaan had ben ik bij mn moeder gaan wonen, ik dacht ik ben hier weg. Kun jij ook het beste doen denk ik.
Zou eerst maar eens een gesprek met je moeder houden over hoe nu verder, ik neem aan dat je bij haar terecht kunt?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:57 schreef Monopoly het volgende:
Uns, Sterk blijven broeder.
Als ik mijn kamer in Groningen krijg binnenkort, dan kom je maar een nachtje biertjes klappen en jointjes roken man.
Thanks man, gaan we zeker doenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:57 schreef Amarantha het volgende:
Unscrewed, Mono zegt op FB: Ik zal hem wel een keertje een nachtje laten zuipen bij mij als ik daar een kamer heb. Even beetje babbelen. Grote jongen met genoeg levens ervaring die hem even wat moed in praat.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 03:07 schreef Amarantha het volgende:
En als je in Assen woont moeten wij ook maar even een dikke joint roken
Bazen zijn jullie ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 03:07 schreef Monopoly het volgende:
Mooi!
Dan moet ik de dag er na wel vrij zijn, anders mag ik geen alcohol.
#kutleven #waaromwerkikookophetspoor #langehashtags #:')
En wij moeten reeds ook nog meeten, weltrusten en sterktequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 03:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Bazen zijn jullie ook![]()
Ik ga denk ik wel slapen als mijn gedachten mij niet wakker houden
Welterusten lieve vrinden![]()
Kan me voorstellen, kwart over 3?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 03:16 schreef Amarantha het volgende:
Ah nee.. De deurbel ging weer? Hoewel het nu 1x was (als ik het goed hoorde). Ik hou niet van die shit als ik alleen nog wakker ben
Trek gewoon de stroom van de bel af. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 03:16 schreef Amarantha het volgende:
Ah nee.. De deurbel ging weer? Hoewel het nu 1x was (als ik het goed hoorde). Ik hou niet van die shit als ik alleen nog wakker ben
Gisternacht ging die 80 tot 100(!) keer om 03:30. Toen heb ik maar even een mannelijk huisgenoot in de kamer naast me wakker gemaakt om te gaan kijken. Had mijn hart in mijn keelquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 03:17 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Kan me voorstellen, kwart over 3?
Ja dag dan moet ik naar beneden (bij de glazen voordeur). Dacht het niet. Zit wel mooi zo bovenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 03:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Trek gewoon de stroom van de bel af. Probleem opgelost.
Wat staat er dan in godsnaam voor de deur?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 03:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gisternacht ging die 80 tot 100(!) keer om 03:30. Toen heb ik maar even een mannelijk huisgenoot in de kamer naast me wakker gemaakt om te gaan kijken. Had mijn hart in mijn keel
Verbind de knop van de deurbel met 220voltquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 03:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dag dan moet ik naar beneden (bij de glazen voordeur). Dacht het niet. Zit wel mooi zo boven
Gisteravond een dakloze. Geen idee of het een rare junk was of één die door de politie hierheen is gestuurd.. Dat zei die huisgenoot niet alleen dat hij hem wel vaag herkende. Gemeente en politie denken nog wel eens dat wij een daklozenopvang zijn en sturen dan daklozen hierheen..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 03:19 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wat staat er dan in godsnaam voor de deur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |