weet ik toch Cedricquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
JohIk heet trouwens ook geen Sjaak.
Geen mensen djoeken onderweg he.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen neger en geen Sjaak. Dit moet ik even verwerken, ik ga een ommetje lopen...
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:50 schreef Caland het volgende:
Bijna net zo hard nieuws als toen ik er achter kwam dat Happel een ICTer uit Amersfoort was.
En dat mag dan weer wel, Je moet niet zo haten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geen mensen djoeken onderweg he.
Maar Don is een neger, die mogen dat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dat mag dan weer wel, Je moet niet zo haten.
Maar geen Antilliaan, die lopen met messen... Surinamers niet, wij schieten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar Don is een neger, die mogen dat.
En een vetklep ook nogquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:50 schreef Caland het volgende:
Bijna net zo hard nieuws als toen ik er achter kwam dat Happel een ICTer uit Amersfoort was.
Dat weet ik niet. Heb hem nog nooit gezien. Of nouja dat wel maar niet bewust.quote:
Achja het is een verhaal dat ik maar al te graag wil gelovenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Heb hem nog nooit gezien. Of nouja dat wel maar niet bewust.
Maak je niet dik. Al was 'ie mager geweest had hij je toch niet kunnen bijhouden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja het is een verhaal dat ik maar al te graag wil geloven
Hij is niet dikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja het is een verhaal dat ik maar al te graag wil geloven
Hij is niet dikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Heb hem nog nooit gezien. Of nouja dat wel maar niet bewust.
Zware botten zekerquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Maak je niet dik. Al was 'ie mager geweest had hij je toch niet kunnen bijhouden.
quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:13 schreef Caland het volgende:
Vond het al een raar verhaal want Happel is helemaal niet gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |