Tot morgen maar weer Alfredquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:46 schreef AlfredMehran het volgende:
Ik ga nog even een zeer interessante meeting in () en dan naar huis.
quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
mogguh
Goed nieuw, m'n vader lijkt zich zo fit als wat te voelen, misschien is ie vanavond nog thuis ook
stuartquote:
Sorry, was ik alweer vergeten. Niet zo boos doen ouwequote:
Ook wel okéquote:
Halloquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:37 schreef Stuart het volgende:
Ik moet nog steeds een regenpak hebben
Een kleine selectie van wat Krabs in huis heeftquote:
Oh dus hij heeft gewoon 10000 van die muntjes thuis liggen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een kleine selectie van wat Krabs in huis heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh dus hij heeft gewoon 10000 van die muntjes thuis liggen?Hij heeft veel meer johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is een soort maffia, daar wil je niet mee sollen![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Nou ehh ik heb vannacht gedroomd dat ik een ninja was dus dat komt wel goedquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij heeft veel meer joh
Maar het is een soort maffia, daar wil je niet mee sollen![]()
Dat bestellen we wel online danquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou ehh ik heb vannacht gedroomd dat ik een ninja was dus dat komt wel goed
Ik heb alleen geen equipment.
Is je nieuwe netbook traag?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:00 schreef Toto69 het volgende:
netbooks die slomer dan een baksteen zijnlove it
Waarom nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
een klasgenote wou dat ik drugs voor haar kocht met bitcoins
geen zin in hoor
Als het niet bevalt kun je hem toch retourneren?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
traag? mijn bloeddruk ligt al rond de 400...
Ouwe drugshandelaarquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:10 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dat moet ze zelf doen, ik wil het hooguit uitleggen
Geheimquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik stuur deze link gewoon http://en.wikipedia.org/wiki/Silk_Road_(marketplace)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |