Nog ranked gedaan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
iets meer dan 2x dannog steeds uren langer.
Ja, maar maat 176 is hetzelfde als S toch dus maakt niet uitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is dit geen regenpak voor kinderen?
1) je bevordert het illegaal downloaden van boekenquote:
Ja, caitlyn 9/2/5 maar ik vind het ook veel minder leuk opeensquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nog ranked gedaan?
Ik vind LoL niet meer leuk.
En je bevorderd kleine schrijvers om door te breken en je neemt de achterlijke macht van grote uitgevers weg.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
1) je bevordert het illegaal downloaden van boeken
Hoe bevorder je kleine schrijvers door te breken?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En je bevorderd kleine schrijvers om door te breken en je neemt de achterlijke macht van grote uitgevers weg.
Omdat de stap om boeken uit te geven als ebook vele malen kleiner is dan om een uitgever te moeten vinden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe bevorder je kleine schrijvers door te breken?
Ben ik met je eens, ik had een boek op de iPad en na 2 pagina's lezen ben ik het boek gaan kopen. Leest zoveel fijner.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
2) je hebt geen boekenkast vol boeken
3) je breekt met een traditie van woorden op papier
4) je hebt geen boek in je hand
5) je kan als je bij mensen thuis bent niet zien wat ze lezen
6) er zullen minder boekenwinkels komen die kasten vol boeken hebben
7) je gaat een van de laatste niet-digitale tijdsvermaak bezigheden digitaliseren
Oke dus omdat we het werk van kleinere schrijvers illegaal gaan downloaden, en ze daarmee winsten ontzeggen die ze wel hadden gekregen als ze hun boek als tastbaar boek hadden uitgegeven helpen we ze? Ik ben toch van mening dat dit niet helemaal in overeenstemming is met mijn beeld van de werkelijkheid waarbij je mensen helpt door ze geld te laten verdienen en niet door ze te beroven.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat de stap om boeken uit te geven als ebook vele malen kleiner is dan om een uitgever te moeten vinden.
En het is bewezen dat illegaal downloaden alleen maar positief is voor kleinere artiesten/schrijvers.
Niks mis met illegaal downloaden, dat is juist fantastisch, nu kan je 15313031351 boeken downloaden die je normaal toch nooit zou kopen of nergens kan vinden, en het kost geen ruimte en als je het echt zo'n goed boek vind dan kan je de auteur altijd nog doneren ofzoiets ( al zullen de meesten dat niet doenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
2) je hebt geen boekenkast vol boeken
3) je breekt met een traditie van woorden op papier
4) je hebt geen boek in je hand
5) je kan als je bij mensen thuis bent niet zien wat ze lezen
6) er zullen minder boekenwinkels komen die kasten vol boeken hebben
7) je gaat een van de laatste niet-digitale tijdsvermaak bezigheden digitaliseren
Inderdaad, dat is ook gewoon mijn grootste bezwaar, de gezelligheid en het gevoelquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:12 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, ik had een boek op de iPad en na 2 pagina's lezen ben ik het boek gaan kopen. Leest zoveel fijner.
Komt omdat ik je gedumpt hebt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja, caitlyn 9/2/5 maar ik vind het ook veel minder leuk opeens
Goeiequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En je bevorderd kleine schrijvers om door te breken en je neemt de achterlijke macht van grote uitgevers weg.
Veel kleine schrijvers zullen NOOIT gelezen worden zonder (il)legale downloads.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oke dus omdat we het werk van kleinere schrijvers illegaal gaan downloaden, en ze daarmee winsten ontzeggen die ze wel hadden gekregen als ze hun boek als tastbaar boek hadden uitgegeven helpen we ze? Ik ben toch van mening dat dit niet helemaal in overeenstemming is met mijn beeld van de werkelijkheid waarbij je mensen helpt door ze geld te laten verdienen en niet door ze te beroven.
ik ben het wel met je eens hoor, maar ik koop niet zo vaak boekenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is ook gewoon mijn grootste bezwaar, de gezelligheid en het gevoel
Nee een boek koop je als je er geld voor over hebt, en anders leen je het bij een bibliotheek, illegaal downloaden is niet geweldig maar het de strop waarmee je schrijvers de das omdoet. (o de woordgrapquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niks mis met illegaal downloaden, dat is juist fantastisch, nu kan je 15313031351 boeken downloaden die je normaal toch nooit zou kopen of nergens kan vinden, en het kost geen ruimte en als je het echt zo'n goed boek vind dan kan je de auteur altijd nog doneren ofzoiets ( al zullen de meesten dat niet doen)
Fuck tradities, wat is het voordeel aan een traditie?
4.![]()
5. Okay misschien heb je wel een punt, maar als je het vraagt kan hij wel een download lijst laten zien ofzo
6. Nou en, je kan ze toch downloaden
7. Niks mis met digitaal, ook zijn er nog miljoenen normale boeken die je kan kopen, als je het echt zo haat!!
Nee ik win omdat ik niet met jou speel D:quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Komt omdat ik je gedumpt hebt.
Pertinent onwaar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
illegaal downloaden is niet geweldig maar het de strop waarmee je schrijvers de das omdoet.
Waarom zouden ze dan niet gelezen worden? Misschien omdat ze gewoon niet goed zijn?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Veel kleine schrijvers zullen NOOIT gelezen worden zonder (il)legale downloads.
Het is ook al vaak genoeg onderzocht dat illegale downloaders meer geld uitgeven aan muziek/boeken dan mensen die dat niet doen.
Wat worden schrijvers er wijs van danquote:
Jij denkt dat alleen goede schrijvers doorbreken?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dan niet gelezen worden? Misschien omdat ze gewoon niet goed zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |