Braddie, luister eens even naar ome IJsmuts. Gezien al die ellende die je hier op het forum gooit en de shit die andere users hier over je uitwringen (ben ik zelf ook debet aan) kan ik me goed voorstellen dat je onzeker bent. Echter; je bent nog jong en jongeren maken zich vaak en graag druk over wat andere mensen over hun denken. Een troost, met de jaren gaat je dat minder interesseren, maar voor nu helpt dat niet echt.
Je moet dus even een andere mindset toepassen. Pleur zo meteen eerst je account weg en maak een nieuwe aan (dat laatste hoeft trouwens niet). Op deze manier wordt je niet meer met je PoHi geconfronteerd en kun je met een schone lei in redelijke anonimiteit door Fokken.
Ga vanavond lekker slapen. Als je morgen wakker wordt moet je even je kamer goed opruimen, stofzuigertje er door, ramen open en al je oude vieze troep bij het afval smijten (dus niet hier te koop zetten). Een opgeruimde en frisse omgeving is namelijk een goed begin voor een opgeruimde en frisse geest! Geniet vervolgens van wat je doet, leef gezond (persoonlijke verzorging, eten en bewegen) en probeer je emoties onder controle te krijgen (dus geen shit topics meer posten over problemen die je ervaart, maar real time met je probleem dealen, ook al is het schouders ophalen en weg lopen). En, heel belangrijk, probeer tevreden te zijn met wie je bent, wat je kunt en wat je hebt! Doe je dus ook niet anders voor. Wees ook niet boos of gefrustreerd als je eens een wat mindere dag hebt. Morgen is er namelijk weer een nieuwe dag!
Verwacht niet dat je jezelf binnen een week God voelt, maar trust me, in de loop van de tijd zul je lekkerder in je vel gaan zitten. En als je lekker in je vel zit dan straal je ook lekker uit. Je zal uiteraard niet de looks van Brad Pitt verkrijgen, maar een vrolijke en frisse oogopslag is voldoende!
Succes!