SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ze vindt het gewoon tijdsverspilling.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is juist niet onnozel.
Wie weet is je moeder juist bang voor haar eigen (gebrek aan) intelligentie?
Nee, ze doet het zo vaak.quote:
Arme Dqdquote:
Nee, het is echt hopeloos.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe, wijsheid komt met de jaren gaat hier dus niet op
Dat beweer ik niet, hoewel ik het ook vast niet verkeerd doe :$quote:
Kennis opdoen is nooit tijdverspilling!! Ik moedig dat juist aan bij mijn zoon!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:12 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ze vind het gewoon tijdsverspilling.
Impliceer je nu dat ze een slet is?quote:
Je lijkt op je vader neem ik aan?quote:[..]
Arme Dqd
[..]
Nee, het is echt hopeloos.
Nee, dat zegt iequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kennis opdoen is nooit tijdverspilling!! Ik moedig dat juist aan bij mijn zoon!
[..]
Impliceer je nu dat ze een slet is?
[..]
Je lijkt op je vader neem ik aan?
Och gut, daar hebben we Fas weer hoorquote:
quote:
Daar kan Watertornado je wel bij helpenquote:
Voor een Russisch importbruidje?quote:
quote:
Ik weet slechts wat ik op FOK! te horen krijg.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Impliceer je nu dat ze een slet is?
[..]
Je lijkt op je vader neem ik aan?
Ja!!quote:
Heb je de melkboer wel eens ontmoet?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]gvd
[..]
Ik weet slechts wat ik op FOK! te horen krijg.
Nee, mijn vader heeft zijn middelbare school niet afgemaakt. Mijn moeder wel.
Ik kreeg overlangs nog het verwijt dat ik te weinig over mezelf vertel of over mijn studie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
alleen een jasquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja!!
Help me nu maar met mijn kledingstress!!
dank je.. De rest ziet er niet uitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:16 schreef Fascination het volgende:
GvsE, jij hebt best een mooi hoofd.
Wat stomquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:16 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik kreeg overlangs nog het verwijt dat ik te weinig over mezelf vertel of over mijn studie.
Ik vertel te veel over dingen die ik opzoek of hoor van vrienden over dingen zoals zwarte gaten en biologie en nieuwe technologie enzo.
Stiekem wel een beetje dankzij mijn vriendin ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voor een Russisch importbruidje?
Ik heb geen lange jas!!quote:
Tja, daar kan ik niet over oordelen, he.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dank je.. De rest ziet er niet uit
Je weet nu al dat je haar niet als bruid wil maar er liever 1 uit Rusland haalt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:16 schreef Macrador het volgende:
[..]
Stiekem wel een beetje dankzij mijn vriendin ja.
je mag mijn rode lenen zolang er geen vlekken op komen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen lange jas!!
Dat idee had ik zelf natuurlijk ook allang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |