Wordt geregeld.quote:
Hoop ik...quote:
Alstu!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Vandaag doet 'mijn' downloadsite het weer eens niet. Wil iemand mij please DM'en met aflevering van vandaag? Thaaaaaanks!!
Link werkte averechts zoals ik je had geDM't (geen virus meer gelukkig)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Aha. Ik kijk nooit naar die voorstukjes, vandaar.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:51 schreef Jeroen1990 het volgende:
In het voorstukje voor de masterclass lieten ze zien dat dat morgen komt;)
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:58 schreef golfer het volgende:
Ja die was mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij wist echt niet wat ie moest zeggen.
Hij kijkt alleen alsof ie moet huilen
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ik vind het sowieso een watje, dat mooie jochie.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja die was mooiHij wist echt niet wat ie moest zeggen.
Hij kijkt alleen alsof ie moet huilen
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:58 schreef golfer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En die trui van Emma.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne deze zag ik ook niet aankomen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Inderdaadquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En dan niemand die kijkt!Ik vond het een briljant idee.
Ja kloptquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:01 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Morgen vis!Er zitten veel slechte koks tussen wmb. Daar mogen ze best in snoeien.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:24 schreef golfer het volgende:
Enne deze zag ik ook niet aankomen:En wat voor 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond de eliminatie van vandaag jammer trouwens. Had liever die een na laatste werd weg zien lopen.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Mee eens.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik vond de eliminatie van vandaag jammer trouwens. Had liever die een na laatste werd weg zien lopen.
Jammer he, vond die 2 uur die voor 2011 werd uitgetrokken wel fijn.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik ben net terug van vakantie, waarom duurt het nu nog maar 1 uurtje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:06 schreef golfer het volgende:
Zo. De laatste 5 zijn bekend voor de finalsweek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:36 schreef FutureFairytale het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb zin in de finals weekMaar altijd weer jammer dat het dan weer even over is met Masterchef Aus..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens wat een onsmakelijk type, die Matt Stone uit dat Greenhouserestaurant met al die tattoo's , die viezige haren, dat vlassige snorretje en die piercing door z'n onderlip.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Je loopt erg achter. Wij zijn al bezig met de finaleweek.quote:
Ik kijk via Net5, dus dat kan kloppen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Je loopt erg achter. Wij zijn al bezig met de finaleweek.
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:49 schreef golfer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Clarissa was er volgens mij niet bij?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:17 schreef golfer het volgende:
Leuke laatste Masterclass met alle deelnemers van dit jaar erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:09 schreef golfer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.morgen finale checken
edit: bedoel zondag.
[ Bericht 4% gewijzigd door dude1986 op 31-08-2013 01:23:46 ]
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:49 schreef golfer het volgende:
boehoe ga maar janken... wat een haat zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is helemaal bullshit.... best eng dat je op jouw leeftijd nog zo kinderachtig bent en niet tegen je verlies kunt (omdat je favo eruit is) damn....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij is weer terug, het door mijn leeftijd geobsedeerde knulletje.
Poef.....gone! ©golfer![]()
Look who's talking.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:04 schreef dude1986 het volgende:
lol, je hebt verder niets te zeggen zkr? stay ontopic please!
Lekker ontopic...quote:
Hoezo is die opmerking überhaupt hatend? Het is toch slim als je mag kiezen om in te spelen op de zwakheden van de tegenstander?![]()
vind van niet, maar goed hij heeft al wat tegen Samira vanaf het begin. Ook dingen geciteerd hier van haar die niet juist waren. En spreek je hem erop aan reageert ie zoals altijd er gewoon niet op. zeer triest persoon.
ben zeer blij dat ze in de top 3 zit en van Rishi gewonnen heeft.![]()
And the winner is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Terechte winnaar(ondanks dat ik via net5 kijk en dus nog niet alles gezien had. Maar kan ook niet alle afleveringen kijken, dus vandaar dat ik ook gewoon hier mee las.
![]()
Leuk seizoen weer, kan niet wachten tot mei voor het volgende!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan wel prima leven met deze winnaar.
Vond sowieso dit seizoen echt weinig zelf koken en meer namaken/teamopdrachten. Ben persoonlijk meer fan van het oude format omdat je meer de kwaliteiten van de kandidaten ziet en ze echt kwa stijl leert kennen/ziet ontwikkelen.
Daarnaast terechte winnaar en terechte top drie zeker ook op basis van wat ze vandaag hebben gedaan.![]()
Mee eens.quote:Op maandag 2 september 2013 01:29 schreef Jeroen1990 het volgende:
Daarnaast terechte winnaar en terechte top drie zeker ook op basis van wat ze vandaag hebben gedaan.![]()
![]()
Dit. Daarom heb ik ook niet echt het idee dat er hele goede chefs overgebleven zijn, wat uiteraard overdreven is aangezien ze alleen maar dingen creëren die bv. ik helemaal niet kan, het format en de weken waren gewoon net wat te voorspelbaar en van hetzelfde.quote:Op maandag 2 september 2013 01:29 schreef Jeroen1990 het volgende:
Vond sowieso dit seizoen echt weinig zelf koken en meer namaken/teamopdrachten. Ben persoonlijk meer fan van het oude format omdat je meer de kwaliteiten van de kandidaten ziet en ze echt kwa stijl leert kennen/ziet ontwikkelen.![]()
Ik wil zo'n videootje openen maar wij buiten Aus mogen dat niet bekijken
Iemand een omleiding?
http://www.youtube.com/pl(...)I91YLDjI0xTXvQNT9wpl![]()
Ik vond het einde maar erg zwak, Emma kreeg imho veel te hoge cijfers vergeleken met Lynton zeker aangezien Emma's dish ook flaws had, het was duidelijk wie er moest winnen. Een zwak seizoen met vergeleken met vorig(e) seizoenen zwakke(re) kandidaten
[ Bericht 9% gewijzigd door bobjuh op 04-09-2013 10:30:13 ]"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: