abonnement Unibet Coolblue
pi_130022261
Walt is een keizer.
pi_130022281
quote:
Ga ik kijken! Dank je wel :)
Tails tell tales
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:20:31 #103
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_130022293
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:20 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ga ik kijken! Dank je wel :)
Geen dank :) Na deze ben je weer up to date.
------------------
pi_130022396
wat een geweldige nieuwe aflevering _O_
pi_130022817
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:20 schreef Trigalti het volgende:

[..]

Geen dank :) Na deze ben je weer up to date.
Gekeken en dat ging wel heel erg snel :D maar goede recap _O_ en ook grappig _O-

^O^
Tails tell tales
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:34:49 #106
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_130022891
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:13 schreef nikk het volgende:
Ik ben nog steeds voor Walt. Ben ik de enige?
Ik join je!
Ik ben vaak voor the bad guy :s)
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_130023301
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:13 schreef nikk het volgende:
Ik ben nog steeds voor Walt. Ben ik de enige?
nee
pi_130023515
Ik ben voor Hank *O*
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_130023690
Ik ben voor Walter White Jr _O_
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:59:34 #110
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130023837
Ik was voor Gus :'( :'( :'(
pi_130023900
#teamHeisenberg uiteraard. _O_
Feyenoord Rotterdam
pi_130024171
Niet voor walt zijn :')
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:12:38 #113
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_130024266
Ik heb geen idee voor wie ik ben. :{
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_130024284
#teamSkyler

:+
pi_130024671
jesus christ marie they're minerals

Alleen daarom al #teamHank
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_130024912
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
#teamHeisenberg uiteraard. _O_
_O_
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_130025130
#teamschraderbrau
pi_130025343
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Niet voor walt zijn :')
(Nog steeds) voor Walt zijn :')
Tails tell tales
pi_130025436
Ik zie Skyler nog wel Lydia ombrengen (omdat Lydia hun lastig blijft vallen en Skyler daarin nog de enige oplossing ziet) en dat ze daarmee dan (helaas) vólledig Walt/Heisenberg's wereld in is gezogen...
Tails tell tales
pi_130025493
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:41 schreef Forbry het volgende:

[..]

(Nog steeds) voor Walt zijn :')
Vind Walt eerlijk gezegd alleen een heel stuk te arrogant. Dat begint nu wel onuitstaanbaar te worden maar iedereen heeft zo zijn zwakke punten. Verder heeft hij ook weinig op zijn geweten eerlijk gezegd. Alleen Mike kon eigenlijk echt niet maarja dan had hij maar eerder moeten stoppen.
pi_130025566
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Vind Walt eerlijk gezegd alleen een heel stuk te arrogant. Dat begint nu wel onuitstaanbaar te worden maar iedereen heeft zo zijn zwakke punten. Verder heeft hij ook weinig op zijn geweten eerlijk gezegd. Alleen Mike kon eigenlijk echt niet maarja dan had hij maar eerder moeten stoppen.
:')
Tails tell tales
pi_130025759
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:12 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik heb geen idee voor wie ik ben. :{
Is dat juist leuk of juist niet/minder leuk kijken?
Tails tell tales
pi_130025781
Feyenoord Rotterdam
pi_130025972
quote:
Briljant he _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_130026095
Jesse _O_
Hank _O_ _O_
pi_130026145
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Verder heeft hij ook weinig op zijn geweten eerlijk gezegd.
En je hebt de serie gevolgd of...?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130027265
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:05 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

En je hebt de serie gevolgd of...?
Vind de meeste moorden in de serie nou niet geheel zijn schuld.
Crazy 8 zou hem hebben doodgemaakt als Walt hem niet had vermoord en het lag ook aan Crazy 8 dat hij uberhaupt in die situatie kwam.
Jane had niet zo belachelijk veel Meth moeten injecteren als ze had willen blijven leven. Ja Walt had hier wel een aandeel in maar met de stress die hij had en gezien hij geen ervaring had met junks kan ik me best voorstellen dat hij niet wist wat hij moest doen.
Tuco is door Hank vermoord en daar kon Walt verder weinig aan doen, vervolgens gingen de neefjes van Tuco achter Walt aan omdat ze geen DEA agent mochten killen in Gus zijn territorium. Toen die van gedachte veranderde pakten ze Hank. Dit was ook gebeurd als Walt nog steeds een scheikunde leraar was. Vervolgens betaalde Walt wel zijn rekeningen zodat hij weer kon leren lopen.
Wat niet had gekund als hij geen Meth gekookt had.
Bij het laten vermoorden van Gale was het ook meer een kwestie van leven of dood dan kwade wil.
De dealers waarvan Walt er 1 doodreed en 1 doodschoot verdienden het met hun 12 jarige verslaafde dealer en Jesse had dit anders voor hem gedaan.
Gus was wederom een kwestie van leven en dood. Die had het zelf ook kunnen voorkomen door anders te handelen.
Dat kind in Freight Train was een solo actie van Todd, alhoewel Walt hier wel erg gemakkelijk over denkt wat niet echt cool is maar niemand is perfect.
pi_130027358
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:39 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Vind de meeste moorden in de serie nou niet geheel zijn schuld.
Crazy 8 zou hem hebben doodgemaakt als Walt hem niet had vermoord en het lag ook aan Crazy 8 dat hij uberhaupt in die situatie kwam.
Jane had niet zo belachelijk veel Meth moeten injecteren als ze had willen blijven leven. Ja Walt had hier wel een aandeel in maar met de stress die hij had en gezien hij geen ervaring had met junks kan ik me best voorstellen dat hij niet wist wat hij moest doen.
Tuco is door Hank vermoord en daar kon Walt verder weinig aan doen, vervolgens gingen de neefjes van Tuco achter Walt aan omdat ze geen DEA agent mochten killen in Gus zijn territorium. Toen die van gedachte veranderde pakten ze Hank. Dit was ook gebeurd als Walt nog steeds een scheikunde leraar was. Vervolgens betaalde Walt wel zijn rekeningen zodat hij weer kon leren lopen.
Wat niet had gekund als hij geen Meth gekookt had.
Bij het laten vermoorden van Gale was het ook meer een kwestie van leven of dood dan kwade wil.
De dealers waarvan Walt er 1 doodreed en 1 doodschoot verdienden het met hun 12 jarige verslaafde dealer en Jesse had dit anders voor hem gedaan.
Gus was wederom een kwestie van leven en dood. Die had het zelf ook kunnen voorkomen door anders te handelen.
Dat kind in Freight Train was een solo actie van Todd, alhoewel Walt hier wel erg gemakkelijk over denkt wat niet echt cool is maar niemand is perfect.
En hij heeft nog 10 mensen in de gevangenis laten uitmoorden :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_130027413
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:41 schreef Norrage het volgende:

[..]

En hij heeft nog 10 mensen in de gevangenis laten uitmoorden :P
Snitches get stitches
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:43:18 #130
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_130027416
En Mike.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_130027622
Mike is inderdaad de enige moord die 100% Walts fout is.
pi_130027629
En Walt heeft dat kind Brock (hoogstwaarschijnlijk) vergiftigd (met Lily of the Valley) om maar iets te noemen. Die heeft het weliswaar overleefd, maar niet dankzij Walt. :')

Bovendien, het gaat er echt niet alleen om hoeveel mensen hij wel/niet daadwerkelijk vermoord heeft... het is zijn hele houding, zijn vreselijke leugens en zijn gebrek aan geweten. Walt is inmiddels gewoon een totale psycho :')

"Dat kind in Freight Train was een solo actie van Todd, alhoewel Walt hier wel erg gemakkelijk over denkt wat niet echt cool is maar niemand is perfect."

Hij was verdomme aan het neuriën :')

[ Bericht 4% gewijzigd door Forbry op 13-08-2013 19:02:54 ]
Tails tell tales
pi_130027639
Toch maar weer even heel seizoen 5 gedownload, snapte er geen reet van toen ik net de nieuwste episode bekeek. Wat was er nou ook alweer met een kindje gebeurd waar Jessie zo kapot van is?
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_130027692
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:48 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Toch maar weer even heel seizoen 5 gedownload, snapte er geen reet van toen ik net de nieuwste episode bekeek. Wat was er nou ook alweer met een kindje gebeurd waar Jessie zo kapot van is?
Drew Sharp. Dat jongetje met die spin in een potje. Die werd gedood door Todd bij die heist... Jesse zag later nog een oproep van zijn ouders op tv inzake zijn vermissing...
Tails tell tales
pi_130027725
[quote]0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:49 schreef Forbry het volgende:

Quoteknop ipv editknop.
Tails tell tales
pi_130027773
[quote]0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:48 schreef Forbry het volgende:

:')
Tails tell tales
pi_130027866
Van de BB Wiki, voor de mensen die het vergeten lijken te zijn:

"Brock Cantillo was poisoned by Walt in an unknown way with the Lily of the Valley berry. The doctors initially thought he was poisoned by ricin as Jesse Pinkman had suggested but later discovered the true toxin. The doctors and Jesse believed that Brock came across the flower growing naturally and ate some poisonous berries. ("Face Off")

After returning home from successfully killing Gus and getting Jesse back on his side, Walt disposed of the Lily plant from his backyard. ("Live Free or Die")".
Tails tell tales
pi_130027959
Iedereen heeft zo zijn vervelende eigenschappen.

Alsof Hank zo likeable is. Zit bij de Dea maar brouwt zelf bier en heeft geen problemen met Illegale Cubaanse sigaren achterover drukken. Vind dat toch wel heel hypocriet.
Ook slaat hij op een gegeven moment Jesse helemaal tot pulp omdat hij daar zin in heeft.

Walt Jr. zeurt altijd alleen maar over ontbijt.

Marie is een kleptomane doos.

Skylar is geestelijk net Jesse qua breakdowns en ging vreemd.

Saul vind alles best als het maar geld oplevert.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:00:31 #139
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_130028055
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Iedereen heeft zo zijn vervelende eigenschappen.

Alsof Hank zo likeable is. Zit bij de Dea maar brouwt zelf bier en heeft geen problemen met Illegale Cubaanse sigaren achterover drukken. Vind dat toch wel heel hypocriet.
Ook slaat hij op een gegeven moment Jesse helemaal tot pulp omdat hij daar zin in heeft.

Walt Jr. zeurt altijd alleen maar over ontbijt.

Marie is een kleptomane doos.

Skylar is geestelijk net Jesse qua breakdowns en ging vreemd.

Saul vind alles best als het maar geld oplevert.
Goh, het zijn net mensen :D.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_130028093
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Iedereen heeft zo zijn vervelende eigenschappen.

Alsof Hank zo likeable is. Zit bij de Dea maar brouwt zelf bier en heeft geen problemen met Illegale Cubaanse sigaren achterover drukken. Vind dat toch wel heel hypocriet.
Ook slaat hij op een gegeven moment Jesse helemaal tot pulp omdat hij daar zin in heeft.

Walt Jr. zeurt altijd alleen maar over ontbijt.

Marie is een kleptomane doos.

Skylar is geestelijk net Jesse qua breakdowns en ging vreemd.

Saul vind alles best als het maar geld oplevert.
Ik ga hier niet meer op in. Kan me namelijk niet voorstellen dat je serieus bent. :)
Tails tell tales
pi_130028098
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:39 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Vind de meeste moorden in de serie nou niet geheel zijn schuld.

Dat kan wel zo zijn maar je gaat voorbij aan de invloed die hij heeft op zijn directe omgeving.

Kijk eens hoe manipulatief hij is geworden bv. tegenover zijn eigen familie, tegenover Jesse...

Hij is imo een sociopaat geworden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:01:58 #142
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_130028106
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Iedereen heeft zo zijn vervelende eigenschappen.

Alsof Hank zo likeable is. Zit bij de Dea maar brouwt zelf bier en heeft geen problemen met Illegale Cubaanse sigaren achterover drukken. Vind dat toch wel heel hypocriet.
Ook slaat hij op een gegeven moment Jesse helemaal tot pulp omdat hij daar zin in heeft.

Walt Jr. zeurt altijd alleen maar over ontbijt.

Marie is een kleptomane doos.

Skylar is geestelijk net Jesse qua breakdowns en ging vreemd.

Saul vind alles best als het maar geld oplevert.
Klopt, alleen Lydia is perfect.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:02:30 #143
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130028126
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Iedereen heeft zo zijn vervelende eigenschappen.

Alsof Hank zo likeable is. Zit bij de Dea maar brouwt zelf bier en heeft geen problemen met Illegale Cubaanse sigaren achterover drukken. Vind dat toch wel heel hypocriet.
Ook slaat hij op een gegeven moment Jesse helemaal tot pulp omdat hij daar zin in heeft.

Walt Jr. zeurt altijd alleen maar over ontbijt.

Marie is een kleptomane doos.

Skylar is geestelijk net Jesse qua breakdowns en ging vreemd.

Saul vind alles best als het maar geld oplevert.
Saul is juist een van de weinigen die nog trouw is aan bepaalde principes, normen en waarden, en hij is echt niet egoistisch of graaierig bezig. Integendeel zelfs.

Waar ik trouwens ook nog steeds op wacht/hoop, is dat we nog meer te weten komen over de achtergrond van Gus. Er is een paar keer gehint dat hij uit ene beruchte familie/bende/whatever komt, wat ook de reden was dat ze destijds in Mexico zijn partner doodschoten, ipv hem, en waarom die sniper hem niet durfde af te knallen, toen hij als een fucking baas door de kogels heen liep.

Ik hoop een beetje dat er straks toch wat mensen uit het verleden van Gus verhaal komen halen.

Ach, zoals gezegd, zoveel mogelijkheden.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:02:53 #144
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130028138
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 19:00 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Goh, het zijn net mensen :D.
Dat moet je niet hebben, nee.... ;)
pi_130028165
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 19:01 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat kan wel zo zijn maar je gaat voorbij aan de invloed die hij heeft op zijn directe omgeving.

Kijk eens hoe manipulatief hij is geworden bv. tegenover zijn eigen familie, tegenover Jesse...

Hij is imo een sociopaat geworden.
Ik vind hem ook geen toffe peer verder. Hij is een arrogante egoist.
Maakt het niet minder mooi als hij uiteindelijk met al deze zooi weg kan komen.
pi_130028201
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 19:01 schreef Oswald_Montecristo het volgende:

[..]

Klopt, alleen Lydia is perfect.
Nee Badger
pi_130028249
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 19:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ik vind hem ook geen toffe peer verder. Hij is een arrogante egoist.
Maakt het niet minder mooi als hij uiteindelijk met al deze zooi weg kan komen.
Oh absoluut, het is tenslotte maar een tv serie natuurlijk !

Maar ik ben bang.....

'Say hello to my little friend'
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130028335
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Iedereen heeft zo zijn vervelende eigenschappen.

Alsof Hank zo likeable is. Zit bij de Dea maar brouwt zelf bier en heeft geen problemen met Illegale Cubaanse sigaren achterover drukken. Vind dat toch wel heel hypocriet.
Ook slaat hij op een gegeven moment Jesse helemaal tot pulp omdat hij daar zin in heeft.

Walt Jr. zeurt altijd alleen maar over ontbijt.

Marie is een kleptomane doos.

Skylar is geestelijk net Jesse qua breakdowns en ging vreemd.

Saul vind alles best als het maar geld oplevert.
Dan ben je sowieso al een regelrechte gangster, dat is gewoon een criminele organisatie.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_130028354
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 19:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ik vind hem ook geen toffe peer verder. Hij is een arrogante egoist.
Maakt het niet minder mooi als hij uiteindelijk met al deze zooi weg kan komen.
Ik hoop van niet, maar het zou goed kunnen. Het tegenovergestelde zou ook heel goed kunnen. Dat is het spannende/geweldige nu, het kan nog echt alle kanten op! :s)
Tails tell tales
pi_130028400
Team Walt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')