bronquote:Breaking Bad Doubles Premiere Audience
Breaking Bad breaks records.
AMC’s Breaking Bad returned last night with the first of its eight final episodes, delivering 5.9 million viewers, the most in series history and up 102% over the show’s season five premiere last summer.
Lets pull that out. The show doubled its audience from last summer, which is really pretty remarkable, and a strong indication that a great number of people have caught up on the Breaking Bad in the past year. The ratings increase serves as a great example of the power of word of mouth on a series such as this one, as many caught up with Breaking Bad via Netflix, DVD and Blu-ray.
Lijkt me eerder dat hij op de vlucht is oid. Niet meer behandeld word met chemos. En op die manier niet snel herkenbaar is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:59 schreef Young_David het volgende:
Wat mij trouwens opvalt. Gedurende de serie verandert Walter langzaam van Walt in Heisenberg, dit gaat gepaard met een cosmetische verandering met een kale kop. Walt eindigt met een enorme bos haar en een dikke baard. Moeten we daaruit concluderen dat hij weer helemaal terug gaat naar de mislukkeling die hij in het begin was?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:17 schreef Rossdale het volgende:
Ik denk inderdaad dat de chemotherapie totaal gestopt is en Walt dus officieel medisch gezien is opgegeven.
Die pillen die hij slikt zal wel pijnmedicatie zijn oid om zijn laatste maanden draaglijk te houden.
Die gast is altijd labiel joh. Erger me al sinds seizoen 1 de tyfes aan em. Maak em toch af johquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:07 schreef Armageddon het volgende:
Vond het wel een beetje jammer dat Jesse zo aan het doordraaien is en z'n geld uit de auto tieft.
Of juist dat omdat hij voortvluchtig is hij geen chemo meer kan krijgen en daardoor dood gaat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:17 schreef Rossdale het volgende:
Ik denk inderdaad dat de chemotherapie totaal gestopt is en Walt dus officieel medisch gezien is opgegeven.
Die pillen die hij slikt zal wel pijnmedicatie zijn oid om zijn laatste maanden draaglijk te houden.
Dat was ooit wel de bedoeling.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:08 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Die gast is altijd labiel joh. Erger me al sinds seizoen 1 de tyfes aan em. Maak em toch af joh
Dit was voor mij inderdaad het 'dieptepunt' van de episode...iets te overdreven ofzoquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:07 schreef Armageddon het volgende:
Vond het wel een beetje jammer dat Jesse zo aan het doordraaien is en z'n geld uit de auto tieft.
Wat is er precies overdreven aan? Jesse voelt zich gewoon enorm schuldig en is weer in een depressie geraakt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:20 schreef Queens het volgende:
[..]
Dit was voor mij inderdaad het 'dieptepunt' van de episode...iets te overdreven ofzo
In het originele script zou hij seizoen 2 ook niet eens halen. Dat heb ik een tijd terug ergens gelezen iig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:08 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Die gast is altijd labiel joh. Erger me al sinds seizoen 1 de tyfes aan em. Maak em toch af joh
klopt ben ik het mee eens, al is het bij hem nooit helemaal goed gekomen. Het zou wel leuker zijn als hij wat meer bij Walt betrokken zou zijn ipv alleen maar voor problemen te zorgen. Ik vrees dat Jesse uiteindelijk Walts ondergang gaat worden met zijn domme gedrag. Van de andere kant roept Walt dat natuurlijk wel over zich af door maar tegen jesse te blijven liegen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:33 schreef BaasBanaan het volgende:
Wat ik vooral jammer vond aan de doorgedraaide Jesse is dat we dit al een keer meegemaakt hebben bij hem. In dat opzicht een beetje mini-Skylerig. Hopelijk blijft dat bij een aflevering.
Alleen in Nederland is bloedgeld weggooien een grotere zonde dan bloedgeld aannemen. En daarom dus onrealistisch.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat is er precies overdreven aan? Jesse voelt zich gewoon enorm schuldig en is weer in een depressie geraakt.
Gewoon een hobby gezocht omdat hij zich ergerde aan Mariequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:03 schreef Vatta het volgende:
Even wat anders. Kan iemand mij vertellen waar Hank's obsessie voor de Mineralen ineens vandaan kwam. Ik heb dat stuk nooit begrepen. Zat daar iets achter?
Ik zoek overal iets achter.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gewoon een hobby gezocht omdat hij zich ergerde aan Marie
Waarom überhaupt een hobby? Hij vindt het leuk en hij kon z'n gedachten verzetten. En, dit is het belangrijkste, hij kon het doen vanuit z'n bed.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja, volgens mij is er niet uitgelegd waarom precies die hobby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |