abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130000923

[ Bericht 40% gewijzigd door sjeppert op 12-08-2013 23:38:51 ]
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_130001423
quote:
99s.gif Op maandag 12 augustus 2013 21:35 schreef Yi-Long het volgende:
Hank verwacht ik wel van dat ie doodgaat eigenlijk. Voor de ogen van Marie. Misschien zelfs we voor de ogen van Skyler.
Dit is best aannemelijk in mijn ogen. In het huis van de familie White. En misschien dat Walter zijn dood gefaked wordt, waardoor de buurvrouw denkt dat ze een spook ziet. Heisenberg is dan in graffiti geschreven door krakerjunkies.

quote:
Todd Alquist kan ook opeens de hoofdrol opeisen natuurlijk. Die dienst daar ook niet voor terug om vanuit die underdog-positie zichzelf omhoog te schieten.
En hij zou goed de oorzaak kunnen zijn van de dood/doden die gaan plaatsvinden. Het is immers een psychokiller, gezien de trofee van het joch (de spin in de pot).

Overigens heb ik vandaag een Breaking Bad t-shirt gekocht. *O* Bij de C&A! :D
  maandag 12 augustus 2013 @ 23:47:44 #3
240618 Micson
The lonely stoner
pi_130001691
quote:
14s.gif Op maandag 12 augustus 2013 23:41 schreef Gray het volgende:

[..]

Dit is best aannemelijk in mijn ogen. In het huis van de familie White. En misschien dat Walter zijn dood gefaked wordt, waardoor de buurvrouw denkt dat ze een spook ziet. Heisenberg is dan in graffiti geschreven door krakerjunkies.

[..]

En hij zou goed de oorzaak kunnen zijn van de dood/doden die gaan plaatsvinden. Het is immers een psychokiller, gezien de trofee van het joch (de spin in de pot).

Overigens heb ik vandaag een Breaking Bad t-shirt gekocht. *O* Bij de C&A! :D
Wat staat erop :P ?
pi_130002062
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 23:47 schreef Micson het volgende:

[..]

Wat staat erop :P ?
Het is de blokken van de elementen van de periodieke tafel als hieronder:

...maar dan met groene opvulling, en dan in zwartwit rechtsboven een blokje met een deel van het gezicht van Walt, en rechtsonder het gezicht van Jesse. In het blokje van Jesse ook in klein de titel met dezelfde elementen in groene druk. :) De kleur van mijn shirt is, wat anders, grijs. Donkergrijs.

Ik maak morgen wel een foto als ik eraan denk.

Ze hadden nog een andere soort, maar daar heb ik zo weinig aandacht aan besteed dat ik alweer vergeten ben hoe die eruit zag. Het was een zwart shirt iig. :P

Ze hadden ook andere AMC shirts, zoals van The Walking Dead. ;)
pi_130002102
Epische serie is het toch ook. Kan niet wachten tot de volgende aflevering er is. :9~ :9~ :9~
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_130002310
quote:
7s.gif Op maandag 12 augustus 2013 20:29 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Daar is hij veels te trots voor.
  † In Memoriam † dinsdag 13 augustus 2013 @ 00:05:47 #7
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_130002373
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 23:57 schreef heiden6 het volgende:
Epische serie is het toch ook. Kan niet wachten tot de volgende aflevering er is. :9~ :9~ :9~
Het je jezelf zitten verbijten op je werk vandaag?
Carpe Libertatem
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 00:07:21 #8
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_130002425
Prachtig die eerste ep!
Haters everywhere but I don't really care.
pi_130002944
Moest er weer even inkomen, maar zat er na ee paar minuten weer helemaal in.
De blikken van Hank en Walt naar elkaar in die garage, zo close-up gefilmd. Prachtig. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_130004001
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:50 schreef FredVleespet het volgende:
Waarom klinkt alle muziek versnelt op TV?
Een vraag uit een eerder topic, maar dat komt omdat het versnelt is.
Amerikaanse TV series worden vaak opgenomen met 23,976 frames per seconde. Dit wordt in Europa uitgezonden als 25 frames per seconde, wat dus een versnelling van ongeveer 4% oplevert. Hetzelfde geldt voor films die worden met 24 fps opgenomen.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_130004524
Uitstekende opener van een hopelijk bevredigend slotseizoen. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Dexter heb ik daar bij Breaking Bad alle vertrouwen in.

Eindelijk de confrontatie tussen Hank en Walt. Kijk ik al een paar seizoenen echt naar uit.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 01:15:26 #12
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_130004680
Goede aflevering, opent meteen alles voor de laatste 7 (?) afleveringen! Kan niet wachten!
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_130004797
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 00:05 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Het je jezelf zitten verbijten op je werk vandaag?
Nee hoor, viel alles mee. :)
pi_130005378
quote:
99s.gif Op maandag 12 augustus 2013 21:35 schreef Yi-Long het volgende:
Wat betreft de theorie dat de kanker terug is: Hij had de pillen in de badkamer, maar ik zag niet dat hij ze innam. Wellicht faked hij het gewoon. Misschien dat hij 'schoon' is, dat hij daarom zijn hele leven weer om heeft gegooid naar 'normaal'. Maar goed, dan vraag je je af WAAROM hij het zou faken. Misschien dus idd om straks er uit te stappen met een nieuwe identiteit.

Wat heeft faken voor zin als niemand het weet? Als je goed op had gelet dan had je kunnen zien dat die pillen ergens achterin een kastje verstopt waren, de vorige keer dat Walt voor kanker behandeld werd en medicijnen nam stond alles gewoon open en bloot bij de wasbak. Ergo, hij wil dus juist NIET dat Skyler (en de rest van de familie) weet dat de kanker terug is!

Dat 'ie er tegen Hank wél over begint is dan ook niet zozeer een smoes, maar het is gewoon een feit dat de kans bijzonder klein is dat de behandeling deze keer weer aanslaat.

Onder voorbehoud en imho natuurlijk. :P
pi_130005447
Paar weken geleden begonnen met BB en nu net op tijd de nieuwe afleveringen volgen. Beetje onwennig, dat wachten op nieuwe afleveringen. ;(
pi_130005477
Mensen die denken dat hij de kanker faket? Jezus, je ziet letterlijk dat hij aan de chemo hangt deze aflevering. In de flashforwards zie je ook dat hij pillen slikt en kucht zonder dat iemand erbij is, het lijkt er toch echt op dat hij stervende is. En de flashforwards spelen zo'n 6 maanden na de huidige tijdslijn af, dus Walt lijkt niet te liegen.

Wat ik overigens erg grappig vond was Walt&Skyler in hun kaki-kleren ter vergelijking met seizoen 1 (of 2?) waar ze op dat feestje komen en ze zo uit de toon vallen waar de rest allemaal zo burgerlijk kaki is gekleed.
pi_130005619
Ik denk trouwens niet dat ie z'n eigen dood faket en een andere identiteit heeft aangenomen.
Als je zo ver heen bent dat je dat doet, bedenk je ook wel om in iedergeval in het donker je oude huis binnen te gaan in verband met eventuele buren. Hij leek het niet erg te vinden dat de buurvrouw hem zag. Misschien betekent dat trouwens wel dat ie gewoon nergens meer iets om geeft. Dat kan natuurlijk ook.. Zoveel vragen! :-).
pi_130005754
Misschien dat Hank een 'surprise attack' met die DEA regelt voor Walt. Walt ontsnapt en de waarheid ligt op straat. Wellicht dat hij dan een nieuwe identiteit heeft geregeld om zijn wraak (dat buisje ricin) te plannen, maar ik denk eigenlijk van niet. Hij komt landelijk in het nieuws en shit, waardoor anonimiteit onder andere identiteit niet mogelijk is.
pi_130006026
quote:
_O_
pi_130006209
Goed begin _O_ Was de rest maar al uit ;(
pi_130006482
De ricine heeft ie meegenomen om zelf te nemen denk ik. Voor als al het andere mis gaat.

Briljante eindscene trouwens, tread lightly. _o_
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130007182
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 06:46 schreef PBateman1978 het volgende:
De ricine heeft ie meegenomen om zelf te nemen denk ik. Voor als al het andere mis gaat.

Ricin is nou niet echt een middel voor suicide.. en zo is Heisenberg ook niet.

Lydia gaat nog een probleem worden voor Heisenberg, Mike heeft hem gewaarschuwd! :Y)
pi_130007444
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 08:23 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Ricin is nou niet echt een middel voor suicide.. en zo is Heisenberg ook niet.

Lydia gaat nog een probleem worden voor Heisenberg, Mike heeft hem gewaarschuwd! :Y)
We zullen zien, ik kan geen andere reden bedenken waarom je speciaal die ricine op gaat halen als je al een M60 in je kofferbak hebt liggen.
pi_130007721
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 08:40 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

We zullen zien, ik kan geen andere reden bedenken waarom je speciaal die ricine op gaat halen als je al een M60 in je kofferbak hebt liggen.
waarom zou je op zo een omslachtige manier zelfmoord plegen? met ricine duurt het uren (of zelfs dagen?) voordat je daadwerkelijk sterft.. en dan hebben we t nog niet eens over het lijden tijdens die periode dat je wacht op je dood
pi_130007769
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 08:59 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

waarom zou je op zo een omslachtige manier zelfmoord plegen? met ricine duurt het uren (of zelfs dagen?) voordat je daadwerkelijk sterft.. en dan hebben we t nog niet eens over het lijden tijdens die periode dat je wacht op je dood
Misschien wil ie zichzelf een tijdslimiet geven zeg maar, dat ie in bv. 48 uur zijn zaakjes af gaat handelen en dan sterft.

Het is maar speculeren natuurlijk. :)

Maar waarom zou ie 't anders ophalen? Je komt met een LMG aan bij je plek van bestemming, ricine lijkt me dan nogal overbodig?
pi_130007798
quote:
99s.gif Op maandag 12 augustus 2013 21:07 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

[..]

... maar goed dat ze geen open zak M&M's vasthield....
Dan had er weer een vliegtuig neer moeten storten. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_130007857
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 06:46 schreef PBateman1978 het volgende:

Onzin. Heisenberg is zo'n baas, die is immuun voor ricin. :7
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 09:06:19 #28
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_130007866
quote:
7s.gif Op maandag 12 augustus 2013 21:39 schreef Norrage het volgende:

[..]

Mijn theorie over zijn kanker is dat dat gewoon een ultiem goede "smoes" is. Ik zat echt hardop te roepen van "wat slim" toen Walt dat zei. Iemand als Hank kan Walt helemaal niks maken. Walt moet boeten voor zijn daden, hij moet levenslang in de gevangenis zitten ofzo, maar niet gewoon pijnloos dood gaan. Maar Walt brengt het alsof hij toch binnen een paar maanden dood is. Dat is gewoon de ultieme verdediging. Daar kan Hank niks tegen beginnen. Nu is de vraag of Walt inderdaad echt ziek is of dat faket, maar dat weten we niet. Heerlijk die geheimzinnigheid. De serie kan zo verschrikkelijk veel kanten op. Het is echt gewoon bizar hoe goed deze serie is geschreven. hoe ontzettend onvoorspelbaar hij is en hoe ongelooflijk onderhuids spannend hij is _O_
Onzin, in de eerste flash forward van het seizoen (S05a dus) zag je dat hij nog steeds die pillen in nam. Dat heeft weinig nut meer als bekend is geworden dat hij Heisenberg is natuurlijk.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_130007887
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:01 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Misschien wil ie zichzelf een tijdslimiet geven zeg maar, dat ie in bv. 48 uur zijn zaakjes af gaat handelen en dan sterft.

Maar waarom zou ie 't anders ophalen? Je komt met een LMG aan bij je plek van bestemming, ricine lijkt me dan nogal overbodig?
ik denk niet dat je in staat bent om zaakjes te regelen met ricine in je lichaam hoor, dat jochie dat vergiftigd was met lily werd opgenomen in t ziekenhuis en die zou de zelfde symptomen hebben gehad als vergiftiging met ricine

waarschijnlijk wil hij weer iemand vergiftigen, dit keer met dodelijke afloop...maar wie???
pi_130007939
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:07 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ik denk niet dat je in staat bent om zaakjes te regelen met ricine in je lichaam hoor, dat jochie dat vergiftigd was met lily werd opgenomen in t ziekenhuis en die zou de zelfde symptomen hebben gehad als vergiftiging met ricine

waarschijnlijk wil hij weer iemand vergiftigen, dit keer met dodelijke afloop...maar wie???
Dat klopt, daar heb je ook wel een punt al weet ik niet of ricine misschien minder hard werkt bij een volwassene dan bij een kind.

Maar nogmaals, waarom iemand nog vergiftigen als je al een machinegeweer bij je hebt?
pi_130007965
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 02:00 schreef Nagil het volgende:
Mensen die denken dat hij de kanker faket? Jezus, je ziet letterlijk dat hij aan de chemo hangt deze aflevering. In de flashforwards zie je ook dat hij pillen slikt en kucht zonder dat iemand erbij is, het lijkt er toch echt op dat hij stervende is. En de flashforwards spelen zo'n 6 maanden na de huidige tijdslijn af, dus Walt lijkt niet te liegen.

Wat ik overigens erg grappig vond was Walt&Skyler in hun kaki-kleren ter vergelijking met seizoen 1 (of 2?) waar ze op dat feestje komen en ze zo uit de toon vallen waar de rest allemaal zo burgerlijk kaki is gekleed.
Ik heb geen idee hoe chemo eruit ziet. Zag er voor mij gewoon uit als een random behandeling. Enige wat ik weet van kanker, is dat als je niet snel volledig genezen verklaard kan worden. Dus ik dacht dat ze gewoon al die tijd nog met een behandeling bezig zijn geweest om te zorgen dat die kanker klein/weg blijft.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_130007979
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:01 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Een LMG is niet zo subtiel als ricine. Verschillende situaties, verschillende wapens.
pi_130008001
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:14 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Een LMG is niet zo subtiel als ricine. Verschillende situaties, verschillende wapens.
Welke situatie dan?

Het lijkt erop alsof ie ergens naartoe gaat waar ie veel tegenstand verwacht anders haal je geen M60 op, wat moet je dan nog met ricine? Ik kan daar geen logica in ontdekken, behalve dus misschien als ie het zelf zal nemen als last resort.
pi_130008048
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:15 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Welke situatie dan?

Het lijkt erop alsof ie ergens naartoe gaat waar ie veel tegenstand verwacht anders haal je geen M60 op, wat moet je dan nog met ricine? Ik kan daar geen logica in ontdekken, behalve dus misschien als ie het zelf zal nemen als last resort.
Als hij als last resort iets wil nemen, zou hij wel iets in de richting van een cyanide capsuletje gemaakt hebben. Dat kan onze bazenchemist vast wel. Maar je zag dat Gus ook niet guns blazing bij de Cartel naar binnen stapte, die vergiftigde eerst de leiders daar.

Ik denk eerder dat die M60 z'n last line of defense is. Hij zal eerst proberen om, zonder gevaar voor zichzelf, z'n vijand te vergiftigen. Mocht er daarna alsnog weerstand zijn of mocht zijn plan mislukken, dan kan hij in ieder geval zichzelf verdedigen.
pi_130008070
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:10 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat klopt, daar heb je ook wel een punt al weet ik niet of ricine misschien minder hard werkt bij een volwassene dan bij een kind.

Maar nogmaals, waarom iemand nog vergiftigen als je al een machinegeweer bij je hebt?

-misschien verwacht hij niet dichtbij genoeg te kunnen komen om diegene neer te knallen en gaat het vergiftigen makkelijker
-misschien wil hij een grote groep mensen vergiftigen
-misschien wil hij voorkomen dat gelijk duidelijk is dat hij achter de dood van het slachtoffer zit, omdat hij zich daarna nog een tijdje 'vrij' wil kunnen bewegen
-misschien wil hij iemand anders laten opdraaien voor de vergiftiging
-misschien...
-...
pi_130008121
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:17 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Als hij als last resort iets wil nemen, zou hij wel iets in de richting van een cyanide capsuletje gemaakt hebben. Dat kan onze bazenchemist vast wel.
Maar nu heeft ie daar de gelegenheid niet echt meer voor denk ik.
Aan de reactie van zijn buurvrouw te zien is het algemeen bekend wie hij is.

quote:

Maar je zag dat Gus ook niet guns blazing bij de Cartel naar binnen stapte, die vergiftigde eerst de leiders daar.
Dat is waar! :)

quote:
Ik denk eerder dat die M60 z'n last line of defense is. Hij zal eerst proberen om, zonder gevaar voor zichzelf, z'n vijand te vergiftigen. Mocht er daarna alsnog weerstand zijn of mocht zijn plan mislukken, dan kan hij in ieder geval zichzelf verdedigen.
Een M60 is overkill als je achter 1 of een paar personen aan zit, hij moet echt een leger verwachten. :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:18 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

-misschien verwacht hij niet dichtbij genoeg te kunnen komen om diegene neer te knallen en gaat het vergiftigen makkelijker
-misschien wil hij een grote groep mensen vergiftigen
-misschien wil hij voorkomen dat gelijk duidelijk is dat hij achter de dood van het slachtoffer zit, omdat hij zich daarna nog een tijdje 'vrij' wil kunnen bewegen
-misschien wil hij iemand anders laten opdraaien voor de vergiftiging
-misschien...
-...
Zie hierboven, je gaat geen M60 halen als je maar 1 of een paar mensen als tegenstander hebt.
pi_130008130
We gaan het allemaal zien in de komende zeven afleveringen. Vince Gilligan kennende zet hij ons met deze flash-forward waarschijnlijk toch (wederom) volledig op het verkeerde been.
pi_130008140
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:22 schreef Gauner het volgende:
We gaan het allemaal zien in de komende zeven afleveringen. Vince Gilligan kennende zet hij ons met deze flash-forward waarschijnlijk toch (wederom) volledig op het verkeerde been.
Ok zullen we dan maar stoppen met posten tot de volgende aflevering? :P
pi_130008174
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:21 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zie hierboven, je gaat geen M60 halen als je maar 1 of een paar mensen als tegenstander hebt.
dat waren mogelijke redenen om te kiezen voor ricine ipv die m60
pi_130008190
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:24 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

dat waren mogelijke redenen om te kiezen voor ricine ipv die m60
Ah zo!
pi_130008375
quote:
12s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:23 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ok zullen we dan maar stoppen met posten tot de volgende aflevering? :P
Niks daarvan, lekker doorspeculeren! Hoort erbij.

Bij die 'Heisenberg' bekladding zie ik trouwens nog wel een rol weggelegd voor Declan of iemand van zijn crew ("Now. Say my name")..
pi_130008400
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:21 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Maar nu heeft ie daar de gelegenheid niet echt meer voor denk ik.
Aan de reactie van zijn buurvrouw te zien is het algemeen bekend wie hij is.
Bazenchemist, hij maakt een cyanide capsule met spullen uit de supermarkt in de kofferbak van z'n auto. :P

quote:
[..]

Een M60 is overkill als je achter 1 of een paar personen aan zit, hij moet echt een leger verwachten. :P
Ik weet ook niet hoeveel mensen er achter hem aan zitten. :P Misschien wil hij een of twee mensen vermoorden, maar verwacht hij dat als dit mis gaat, dat hij een half leger achter zich aan krijgt. Stel dat Gus z'n gifplan mislukte, hadden ze ook flink wat Mexicanen achter zich aan gehad. Al waren Gus, Mike en Jesse dan waarschijnlijk gewoon de lul geweest. Die hadden geen M60. :P

Hij weet of wist niet trouwens eens hoe dat ding werkt, gezien de manual die ernaast lag. Vind ik ook wel typisch Walt trouwens. Elke willekeurige gangster zou zo'n ding oppakken en lekker gaan knallen, Walt gaat lekker de hele handleiding lezen. :D
pi_130008477
Zou ook nog kunnen dat hij Todd en zijn familie/connecties achter zich aan krijgt. Maar eerst maar eens wachten tot Todd weer in beeld komt.
pi_130009018
Die bonus items op amctv.com zoals Talking Bad zijn erg leuk trouwens.

Zelfs de volledige aflevering is daar al online te zien.

[ Bericht 5% gewijzigd door Gauner op 13-08-2013 10:21:28 ]
pi_130009163
ergens denk ik dat mike mogelijk nog een mannetje (behalve todd) ergens heeft rondlopen die hem zal wreken

dat gelieg van walt ook naar jesse toe over het welzijn van mike, pfff je gaat hem gewoon echt haten
pi_130009743
Hoe zat het ook alweer met die twee boekjes, waar komen ze vandaan en wie heeft die tekst erin geschreven? Was het die assistent die nu dood is?
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:36:58 #49
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_130009780
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 10:35 schreef GieJay het volgende:
Hoe zat het ook alweer met die twee boekjes, waar komen ze vandaan en wie heeft die tekst erin geschreven? Was het die assistent die nu dood is?
Ja.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_130009850
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 10:35 schreef GieJay het volgende:
pi_130010423
Is het iemand al gelukt het iBook Breaking Bad Alchemy te downloaden, of is hij niet beschikbaar buiten de VS? Ik kan hem niet vinden in de iBookstore.
but it ain't right either.
pi_130011228
Mooi ook hoe Walter zich altijd amicaal opstelt tegenover Hanks' collega's (ook weer vlak voordat hij de garage binnen komt). Allemaal onderdeel van de psychologische oorlogvoering.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gauner op 13-08-2013 12:05:34 ]
pi_130011870
quote:
Breaking Bad Doubles Premiere Audience
Breaking Bad breaks records.

AMC’s Breaking Bad returned last night with the first of its eight final episodes, delivering 5.9 million viewers, the most in series history and up 102% over the show’s season five premiere last summer.

Lets pull that out. The show doubled its audience from last summer, which is really pretty remarkable, and a strong indication that a great number of people have caught up on the Breaking Bad in the past year. The ratings increase serves as a great example of the power of word of mouth on a series such as this one, as many caught up with Breaking Bad via Netflix, DVD and Blu-ray.
bron
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_130012443
Wat mij trouwens opvalt. Gedurende de serie verandert Walter langzaam van Walt in Heisenberg, dit gaat gepaard met een cosmetische verandering met een kale kop. Walt eindigt met een enorme bos haar en een dikke baard. Moeten we daaruit concluderen dat hij weer helemaal terug gaat naar de mislukkeling die hij in het begin was?
pi_130012517
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 11:59 schreef Young_David het volgende:
Wat mij trouwens opvalt. Gedurende de serie verandert Walter langzaam van Walt in Heisenberg, dit gaat gepaard met een cosmetische verandering met een kale kop. Walt eindigt met een enorme bos haar en een dikke baard. Moeten we daaruit concluderen dat hij weer helemaal terug gaat naar de mislukkeling die hij in het begin was?
Lijkt me eerder dat hij op de vlucht is oid. Niet meer behandeld word met chemos. En op die manier niet snel herkenbaar is.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:17:02 #56
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_130012976
Ik denk inderdaad dat de chemotherapie totaal gestopt is en Walt dus officieel medisch gezien is opgegeven.

Die pillen die hij slikt zal wel pijnmedicatie zijn oid om zijn laatste maanden draaglijk te houden.
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:19:47 #57
300034 Kutjelik
Kut met peren
pi_130013069
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:17 schreef Rossdale het volgende:
Ik denk inderdaad dat de chemotherapie totaal gestopt is en Walt dus officieel medisch gezien is opgegeven.

Die pillen die hij slikt zal wel pijnmedicatie zijn oid om zijn laatste maanden draaglijk te houden.
^O^
Kut het meest veelzijdige stukje vlees
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:07:26 #58
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_130016977
Vond het wel een beetje jammer dat Jesse zo aan het doordraaien is en z'n geld uit de auto tieft. :(
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:08:04 #59
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_130016992
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:07 schreef Armageddon het volgende:
Vond het wel een beetje jammer dat Jesse zo aan het doordraaien is en z'n geld uit de auto tieft. :(
Die gast is altijd labiel joh. Erger me al sinds seizoen 1 de tyfes aan em. Maak em toch af joh
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_130017044
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:17 schreef Rossdale het volgende:

Of juist dat omdat hij voortvluchtig is hij geen chemo meer kan krijgen en daardoor dood gaat.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_130017319
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:08 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Die gast is altijd labiel joh. Erger me al sinds seizoen 1 de tyfes aan em. Maak em toch af joh
Dat was ooit wel de bedoeling. :P
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:20:19 #62
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_130017375
toen was het al te laat
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:20:53 #63
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_130017392
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:07 schreef Armageddon het volgende:
Dit was voor mij inderdaad het 'dieptepunt' van de episode...iets te overdreven ofzo
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_130017451
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:20 schreef Queens het volgende:

[..]

Dit was voor mij inderdaad het 'dieptepunt' van de episode...iets te overdreven ofzo
Wat is er precies overdreven aan? Jesse voelt zich gewoon enorm schuldig en is weer in een depressie geraakt.
pi_130017851
Wat ik vooral jammer vond aan de doorgedraaide Jesse is dat we dit al een keer meegemaakt hebben bij hem. In dat opzicht een beetje mini-Skylerig. Hopelijk blijft dat bij een aflevering.
pi_130017876
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:08 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

In het originele script zou hij seizoen 2 ook niet eens halen. Dat heb ik een tijd terug ergens gelezen iig.

edit:

[ Bericht 30% gewijzigd door stijn_ op 13-08-2013 14:38:46 ]
pi_130018093
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:33 schreef BaasBanaan het volgende:
Wat ik vooral jammer vond aan de doorgedraaide Jesse is dat we dit al een keer meegemaakt hebben bij hem. In dat opzicht een beetje mini-Skylerig. Hopelijk blijft dat bij een aflevering.
klopt ben ik het mee eens, al is het bij hem nooit helemaal goed gekomen. Het zou wel leuker zijn als hij wat meer bij Walt betrokken zou zijn ipv alleen maar voor problemen te zorgen. Ik vrees dat Jesse uiteindelijk Walts ondergang gaat worden met zijn domme gedrag. Van de andere kant roept Walt dat natuurlijk wel over zich af door maar tegen jesse te blijven liegen.

Maar ai ai ai wat een heerlijk begin. De confrontatie onverwacht al meteen in de eerste ep. Dat wordt nog 7 afleveringen onder hoogspanning kijken _O_
pi_130018536
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:22 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Wat is er precies overdreven aan? Jesse voelt zich gewoon enorm schuldig en is weer in een depressie geraakt.
Alleen in Nederland is bloedgeld weggooien een grotere zonde dan bloedgeld aannemen. En daarom dus onrealistisch. :P
pi_130019003
Even wat anders. Kan iemand mij vertellen waar Hank's obsessie voor de Mineralen ineens vandaan kwam. Ik heb dat stuk nooit begrepen. Zat daar iets achter?
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:04:32 #70
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130019061
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:03 schreef Vatta het volgende:
Even wat anders. Kan iemand mij vertellen waar Hank's obsessie voor de Mineralen ineens vandaan kwam. Ik heb dat stuk nooit begrepen. Zat daar iets achter?
Gewoon een hobby gezocht omdat hij zich ergerde aan Marie
pi_130019088
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:04 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ik zoek overal iets achter.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:06:55 #72
179075 hugecooll
pi_130019161
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:05 schreef Vatta het volgende:

[..]

Ik zoek overal iets achter.
Mja, volgens mij is er niet uitgelegd waarom precies die hobby
pi_130019394
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:06 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Mja, volgens mij is er niet uitgelegd waarom precies die hobby
Waarom überhaupt een hobby? Hij vindt het leuk en hij kon z'n gedachten verzetten. En, dit is het belangrijkste, hij kon het doen vanuit z'n bed.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:12:28 #74
179075 hugecooll
pi_130019408
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:12 schreef nikk het volgende:

[..]

Waarom überhaupt een hobby?
?
pi_130019429
Lang op moeten wachten, maar gisteren dan wel weer erg genoten! Wat een serie!
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:14:13 #76
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_130019479
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:04 schreef hugecooll het volgende:

[..]

En omdat ie de hele dag in bed moest liggen
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:14:46 #77
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_130019502
Die shoot-out vergeten :N
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:14:48 #78
179075 hugecooll
pi_130019507
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:14 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

En omdat ie de hele dag in bed moest liggen
Huhu
pi_130019774
Even terug in de tijd. Hank was toch degene die Tuco dood schoot.

Ik kan me deze scene ook niet herinneren moet ik zeggen. Ben even verward.

dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:51:15 #80
206877 Queens
pi_130020950
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:22 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik begrijp zijn kutgevoel wel maar dit is gewoon ondoordacht handelen, zo'n actie roept natuurlijk ook vragen op.
Beetje te kinderlijk ofzo, overdreven dramatisch.
Hij had het geld net zo goed nog even kunnen bewaren of aan zijn vrienden kunnen geven of whatever, ik vond dit er gewoon een beetje te dik op liggen ofzo...het kon wat subtieler gebracht worden. Meer niet.

Verder heb ik ervan genoten!
pi_130020973
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:51 schreef Queens het volgende:

[..]

Ik begrijp zijn kutgevoel wel maar dit is gewoon ondoordacht handelen, zo'n actie roept natuurlijk ook vragen op.
Hij had het geld net zo goed nog even kunnen bewaren of aan zijn vrienden kunnen geven of whatever, ik vond dit er gewoon een beetje te dik op liggen ofzo...het kon wat subtieler gebracht worden. Meer niet.

Als je in een depressie zit handel je ook niet altijd even doordacht. ;)
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:54:55 #82
206877 Queens
pi_130021094
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:51 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat zal best, ik vond het gewoon een beetje 'cheap' en onsubtiel in beeld gebracht dat hij van het geld af wou.
Maar wie weet zet deze actie weer van alles in motion! Dat kan ook natuurlijk...
pi_130021209
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:51 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Verder heeft Jesse nou nooit echt een zeer stabiele indruk gemaakt. De hele serie zit vol met onlogica van zijn kant.

Maar geen storende onlogica verder. Hij speelt gewoon een sterk emotionele net-niet-volwassen-dude.
Conscience do cost.
pi_130021213
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:54 schreef Queens het volgende:

[..]

Dat zal best, ik vond het gewoon een beetje 'cheap' en onsubtiel in beeld gebracht dat hij van het geld af wou.
Maar wie weet zet deze actie weer van alles in motion! Dat kan ook natuurlijk...
Dat kan natuurlijk. :)

Ikzelf vond de scene met Badger en Skinny Peter erg geforceerd en daarom niet zo grappig.
Maar dat is eigenlijk mijn enige punt van kritiek op deze aflevering.
pi_130021696
Daar was ie dan, eindelijk... *O* maar ben ik de enige hier die het toch wel een beetje vond tegenvallen? :{ Ik moest er echt weer even inkomen en een groot deel van de aflevering wist me niet heel erg te boeien. Ik heb geen tijd/zin meer gehad om alle voorgaande afleveringen eerst nog eens te herkijken en ik merkte dat er toch best wel het één en ander is weggezakt. Dat maakte het ook wat minder. Weet iemand een goed "refresh your BB-memory" filmpje?

Het einde vond ik wel te gek! Had ook niet verwacht dat die confrontatie al zo snel zou plaatsvinden! Voorspelt wel heel veel goeds voor wat nog komen gaat!

Overigens, Team 1) Jesse (zoals iemand hier al schreef, hij is het hart van de serie), 2) Skyler (snap al dat gezeik op haar totaal niet) en 3) Hank hier. Walt mag rotten van mij. :D
Tails tell tales
pi_130021735
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:57 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ikzelf vond de scene met Badger en Skinny Peter erg geforceerd en daarom niet zo grappig.
Ik erger me elke keer dood aan die Badger en Skinny Pete. Vervelende typetjes en veel te overdone.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:09:21 #87
206877 Queens
pi_130021745
quote:

[..]

Ja, oja!
Ik heb nooit Star Trek/Wars gezien dus ik snapte sowieso niks van zijn verhaal, dan is de scene natuurlijk bij voorbaat gewoonweg niet grappig.
pi_130021766
quote:

[..]

Die scène kon mij ook totaal niet bekoren :N (misschien ook, omdat ik het niet helemaal kon volgen Ik zie die animatie nu en had Badger's verhaal toch wel goed begrepen. Was gewoon écht niet grappig (imo) dus).

[ Bericht 5% gewijzigd door Forbry op 13-08-2013 16:56:37 ]
Tails tell tales
pi_130021874
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:51 schreef Queens het volgende:

[..]

Nadat ie Gale had doodgeschoten was ie veel erger. Hoofden kaalscheren van junks in zijn huis en dat het hem niks kon schelen dat al zijn geld was gejat. Vindt dit geld weggeven/gooien wel bij Jesse passen.
pi_130021991
Ik ben nog steeds voor Walt. Ben ik de enige?
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:15:07 #91
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_130022052
Ben nu bij episode 2 van seizoen 2. Zwaar verslavende serie dit...
Dit is gewoon raar :l
pi_130022091
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:15 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ben nu bij episode 2 van seizoen 2. Zwaar verslavende serie dit...
Beter blijf je voorlopig wel weg uit dit topic dan, grote kans dat je flink gespoiled wordt anders :P
pi_130022105
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik erger me elke keer dood aan die Badger en Skinny Pete. Vervelende typetjes en veel te overdone.
Normaal gesproken vind ik ze hilarisch, maar deze scene was te geforceerd.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:09 schreef Queens het volgende:

[..]

Ja, oja!
Ik heb nooit Star Trek/Wars gezien dus ik snapte sowieso niks van zijn verhaal, dan is de scene natuurlijk bij voorbaat gewoonweg niet grappig.
Ik begreep 't wel maar vond 't niet zo grappig, dat animatiefilmpje wat nu op 't net staat is dan WEL weer grappig. :D
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:16:31 #94
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_130022119
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:15 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Beter blijf je voorlopig wel weg uit dit topic dan, grote kans dat je flink gespoiled wordt anders :P
Haha ja heb ook nog niets gelezen wat hier wordt gezegd :P
Dit is gewoon raar :l
pi_130022143
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:13 schreef nikk het volgende:
Ik ben nog steeds voor Walt. Ben ik de enige?
Wat de algehele FOK!-opinie is weet ik niet, maar ik heb zelf echt een gruwelijke hekel aan hem gekregen en bijna iedereen die in mijn (IRL-)omgeving deze serie ook kijkt, ook...
Tails tell tales
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:18:01 #97
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_130022178
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:08 schreef Forbry het volgende:
Daar was ie dan, eindelijk... *O* maar ben ik de enige hier die het toch wel een beetje vond tegenvallen? :{ Ik moest er echt weer even inkomen en een groot deel van de aflevering wist me niet heel erg te boeien. Ik heb geen tijd/zin meer gehad om alle voorgaande afleveringen eerst nog eens te herkijken en ik merkte dat er toch best wel het één en ander is weggezakt. Dat maakte het ook wat minder. Weet iemand een goed "refresh your BB-memory" filmpje?

Het einde vond ik wel te gek! Had ook niet verwacht dat die confrontatie al zo snel zou plaatsvinden! Voorspelt wel heel veel goeds voor wat nog komen gaat!

Overigens, Team 1) Jesse (zoals iemand hier al schreef, hij is het hart van de serie), 2) Skyler (snap al dat gezeik op haar totaal niet) en 3) Hank hier. Walt mag rotten van mij. :D
http://www.flabber.nl/lin(...)1-5-samengevat-15768
------------------
pi_130022196
Ik vind Badger en Skinny Pete normaliter ook wel leuk. :)
Tails tell tales
pi_130022202
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:17 schreef Forbry het volgende:

[..]

Wat de algehele FOK!-opinie is weet ik niet, maar ik heb zelf echt een gruwelijke hekel aan hem gekregen en bijna iedereen die in mijn (IRL-)omgeving deze serie ook kijkt, ook...
Walt is een held waarom haten op hem :{ ?
pi_130022234
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:18 schreef BMTH182 het volgende:

[..]

Walt is een held waarom haten op hem :{ ?
Een held? In mijn ogen is hij alles behalve dat ;)
Tails tell tales
pi_130022261
Walt is een keizer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')