En ik in Den Haag.quote:
Goed gesprek dit, nuttige dingen.quote:
Linkje naar bron?quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:04 schreef 0108daniel het volgende:
Dk2 komt niet, de rift is uitgesteld tot eind 2015 (consumenten versie)
DK2 komt niet, terwijl er op de frontpage een grote preorder now staat?quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:04 schreef 0108daniel het volgende:
Dk2 komt niet, de rift is uitgesteld tot eind 2015 (consumenten versie)
Ja, maar dat is geen concumenten versie.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:25 schreef Tain het volgende:
[..]
DK2 komt niet, terwijl er op de frontpage een grote preorder now staat?
BOOM!quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:25 schreef Tain het volgende:
[..]
DK2 komt niet, terwijl er op de frontpage een grote preorder now staat?
quote:- Cristal Cove model with polished external look
- 1920*1080p AMOLED
- external camera
- tracking LEDs are hidden into the headset surface
- consumer version unlikely in 2014
- preorders will be available on OculusVR website today, first shipments July of 2014 [first come, first serve]
- supported refresh rates 75Hz, 72Hz, and 60Hz
- 440g without its cable
- $350 !
960 x 1080 per eyequote:Op woensdag 19 maart 2014 16:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
BOOM!
http://www.oculusvr.com/b(...)velopment-kit-2-dk2/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Het is ée'n scherm van 1920x1080 wat erin zit, waardoor je een uiteindelijke resolutie van 960x1080 per oog krijgt. Zelfde met de huidige devkit, die is 1280x800 waardoor je uiteindelijk 640x800 overhoudt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:03 schreef JDx het volgende:
[..]
960 x 1080 per eye
Is toch wat anders dan 1920x1080?
Wilde hem net bestellen, totdat ik zag: shipping in July
Grappig, paar maanden terug sprak ik dit al uit maar werd ik nog net niet gelynched voor die opmerking...quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het is ée'n scherm van 1920x1080 wat erin zit, waardoor je een uiteindelijke resolutie van 960x1080 per oog krijgt. Zelfde met de huidige devkit, die is 1280x800 waardoor je uiteindelijk 640x800 overhoudt.
Lijkt me sterk, want het is gewoon een feitquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Grappig, paar maanden terug sprak ik dit al uit maar werd ik nog net niet gelynched voor die opmerking...
??quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:23 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, want het is gewoon een feit
Nouja, met de kanttekening dat de resolutie iets hoger is dan de helft, omdat de schermen niet volledig overlappen.
Waarschijnlijk komen er ook nog douane/inklaring en verzendkosten bij.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:58 schreef BurnaBoy het volgende:
Het geeft je per oog inderdaad maar 300 pixels meer in de breedte en 200 in de hoogte.
Ik heb zelf geen dev kit 1 besteld dus ik zit er wel over te denken om deze te bestellen. $350 is niet te duur, of naja niet zo schreewend duur dat het echt een probleem is.
Maar ik wil sowieso eerst een UHD scherm kopen deze zomer, als ik daarnaast nog een rift ga kopen zie ik dan wel.
Ook omdat die consumer kit ook maar niet op wil schieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |