Je hebt al deze stappen doorlopen?quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:13 schreef 0108daniel het volgende:
Ik heb Half-Life 2 gekocht op Steam.
Echter na de installatie moet ik de VR Beta installeren om met de Oculus Rift te spelen.
Als ik dat wil doen word er gevraagd om een Betatoegangscode.
Waar kan ik dit vinden? ik heb namelijk geen enkele code ontvangen.
Die code hoef je niet in te vullen. Althans, ik niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:13 schreef 0108daniel het volgende:
Ik heb Half-Life 2 gekocht op Steam.
Echter na de installatie moet ik de VR Beta installeren om met de Oculus Rift te spelen.
Als ik dat wil doen word er gevraagd om een Betatoegangscode.
Waar kan ik dit vinden? ik heb namelijk geen enkele code ontvangen.
Je kan toch gewoon die beta selecteren en op OK klikken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:02 schreef 0108daniel het volgende:
@spank : Jazeker, ik kom bij stap 3 al niet verder
@wesley: ik wel om betas te downloaden voor de oculus rift
Nee, ik zie alleen dit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:18 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon die beta selecteren en op OK klikken.
Of het zit er tegenwoordig standaard in, moet je even in het graphics menu etc kijken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:29 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Nee, ik zie alleen dit.
Hier horen alle bèta's te staan.
[ afbeelding ]
Daar staat het helaas niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:32 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Of het zit er tegenwoordig standaard in, moet je even in het graphics menu etc kijken.
Allemaal links uit 2013 gok ik. Start eens met -vr, zonder bèta aan te klikken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:35 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Daar staat het helaas niet.
Op alle site's geven ze aan om met de rift te spelen dat via de beta tab de VR beta gedownload moet worden.
Heb het nagezocht, staat gewoon bij videosettings, ingame.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:35 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Daar staat het helaas niet.
Op alle site's geven ze aan om met de rift te spelen dat via de beta tab de VR beta gedownload moet worden.
Klopt, ik heb er -vr ingezet en nu staat er een optie bij videosettings of ik de oculus Rift wil gebruikenquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:51 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Heb het nagezocht, staat gewoon bij videosettings, ingame.
Klopt, vooral bij bewegingen met je muis etc. Ik hou het daarom bij cockpitgames.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:01 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Klopt, ik heb er -vr ingezet en nu staat er een optie bij videosettings of ik de oculus Rift wil gebruiken
Heb even een aantal minuten gespeeld maar al vrij snel word je dizzy
Inderdaad.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:42 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Klopt, vooral bij bewegingen met je muis etc. Ik hou het daarom bij cockpitgames.
Ja, op Steam, met de Rift. Alleen heb geen stuur, dus het speelt vrij kut.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:50 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Inderdaad.
Daarom wou ik graag Euro Truck Simulator 2 spelen.
Maar daar zit geen optie bij in het spel, en er kunnen op steam ook geen bèta's gedownload worden
Heb jij dat spel al eens gespeeld?
Ik heb het ook op Steam, alleen met de -vr in het bestand te zetten krijg ik het niet aan de praat.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:53 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja, op Steam, met de Rift. Alleen heb geen stuur, dus het speelt vrij kut.
Ben rond half 4 thuis, zal dan even kijken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:55 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Ik heb het ook op Steam, alleen met de -vr in het bestand te zetten krijg ik het niet aan de praat.
In het spel bij opties staat ook geen keuze uit de Oculus Rift.
Hoe heb jij het werkend gekregen?![]()
Perfect, alvast bedankt!quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:00 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ben rond half 4 thuis, zal dan even kijken.
Ik heb een beta moeten selecteren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:55 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Ik heb het ook op Steam, alleen met de -vr in het bestand te zetten krijg ik het niet aan de praat.
In het spel bij opties staat ook geen keuze uit de Oculus Rift.
Hoe heb jij het werkend gekregen?![]()
Dat is dus een probleem bij mij, want er staat niets in bèta, bij geen 1 spel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:40 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik heb een beta moeten selecteren.
En als launch-option: -oculus
quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:54 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dat is dus een probleem bij mij, want er staat niets in bèta, bij geen 1 spel.
Nee, heb helemaal niets zoals op mijn screenshot hierboven.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:47 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit heb je allemaal niet?
Sluit al je games eens af, en start Steam opnieuw op?quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:50 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Nee, heb helemaal niets zoals op mijn screenshot hierboven.
Gedaan maar heeft geen invloed.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:53 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Sluit al je games eens af, en start Steam opnieuw op?
Overigens, bij HalfLife2 heb je wél de beta optie staan in je screenshot.
Half Life 2 heeft ook maar alleen maar beta-optie. Dus daar werkt het blijkbaar wel, vreemd.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:04 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Gedaan maar heeft geen invloed.
Nee, bèta optie is de enige die ik kan kiezen.
Bij euro truck simulator staat er niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |