Inderdaad, de Oculus is het tofste voor Flight Simulator enzquote:Op donderdag 30 januari 2014 06:22 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
In TF kun je een hoop modussen uitproberen..
Overigens vind ik de immersie een stuk groter bij cockpitgames, omdat het veel beter overeenkomt met je referentiekader (zittend op een stoel). Misschien dat dingen als de omni daar verandering in brengen, moet je alleen maar net de ruimte voor hebben
Als je dat speelt dan is het leuk om rond te kijken in de cockpit, maar hoe kan je dan alle knopjes bedienen via het toetsenbord?quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Inderdaad, de Oculus is het tofste voor Flight Simulator enz
Muis cursor zie je toch, en ik zelf heb een flight stick voor vliegen & stuurtje voor ETS2 enz.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:08 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Als je dat speelt dan is het leuk om rond te kijken in de cockpit, maar hoe kan je dan alle knopjes bedienen via het toetsenbord?
De toetsen zie je namelijk niet.
Dat heb ik ook beide.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Muis cursor zie je toch, en ik zelf heb een flight stick voor vliegen & stuurtje voor ETS2 enz.
360 controller werkt op 99% van de pc games hequote:
Heb ik, geen moment spijt van ondanks hoge aanschafprijs.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
http://www.wasdkeyboards.com/
Overigens alleen voor mechanische keyboards.
Die heb ik allang gelezen, alleen werkt deze oplossing niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:23 schreef Catch22- het volgende:
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=41&t=58686
is je google stuk?
Jij bent echt overduidelijk NIET de doelgroep van een developersdevice.
Lijkt me erg stugquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:26 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Die heb ik allang gelezen, alleen werkt deze oplossing niet.
I have Exactly the same Problem.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |