360 controller werkt op 99% van de pc games hequote:
Heb ik, geen moment spijt van ondanks hoge aanschafprijs.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
http://www.wasdkeyboards.com/
Overigens alleen voor mechanische keyboards.
Die heb ik allang gelezen, alleen werkt deze oplossing niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:23 schreef Catch22- het volgende:
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=41&t=58686
is je google stuk?
Jij bent echt overduidelijk NIET de doelgroep van een developersdevice.
Lijkt me erg stugquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:26 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Die heb ik allang gelezen, alleen werkt deze oplossing niet.
I have Exactly the same Problem.quote:
Je hebt al deze stappen doorlopen?quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:13 schreef 0108daniel het volgende:
Ik heb Half-Life 2 gekocht op Steam.
Echter na de installatie moet ik de VR Beta installeren om met de Oculus Rift te spelen.
Als ik dat wil doen word er gevraagd om een Betatoegangscode.
Waar kan ik dit vinden? ik heb namelijk geen enkele code ontvangen.
Die code hoef je niet in te vullen. Althans, ik niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:13 schreef 0108daniel het volgende:
Ik heb Half-Life 2 gekocht op Steam.
Echter na de installatie moet ik de VR Beta installeren om met de Oculus Rift te spelen.
Als ik dat wil doen word er gevraagd om een Betatoegangscode.
Waar kan ik dit vinden? ik heb namelijk geen enkele code ontvangen.
Je kan toch gewoon die beta selecteren en op OK klikken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:02 schreef 0108daniel het volgende:
@spank : Jazeker, ik kom bij stap 3 al niet verder
@wesley: ik wel om betas te downloaden voor de oculus rift
Nee, ik zie alleen dit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:18 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon die beta selecteren en op OK klikken.
Of het zit er tegenwoordig standaard in, moet je even in het graphics menu etc kijken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:29 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Nee, ik zie alleen dit.
Hier horen alle bèta's te staan.
[ afbeelding ]
Daar staat het helaas niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:32 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Of het zit er tegenwoordig standaard in, moet je even in het graphics menu etc kijken.
Allemaal links uit 2013 gok ik. Start eens met -vr, zonder bèta aan te klikken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:35 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Daar staat het helaas niet.
Op alle site's geven ze aan om met de rift te spelen dat via de beta tab de VR beta gedownload moet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |