abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130000323
Hey allemaal,

zijn er meerdere mensen hier met ervaring met de Oculus Rift?
Zo ja, welke demo's heb je totnutoe gespeeld en wat vond je zelf het leukst?

Zo nee, zou je dit graag willen?

Voor mij:
- Ik heb de standaard demo's gespeeld die ik in een torrent had gevonden.
- Beste waren, Museum of the Microstar & Lunar Flight

Mochten er mensen geïntresseerd zijn, kan ik een demo geven bij mij thuis. Als Delft goed uit komt, kun je me even PMen of hier posten voor een afspraak.
  maandag 12 augustus 2013 @ 23:35:43 #2
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_130001169
Dit ding lijkt me zo fucking bruut _O_ ben echt heel benieuwd hoe dit is met vette shooters en racegames
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_130001743
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 23:35 schreef Catch22- het volgende:
Dit ding lijkt me zo fucking bruut _O_ ben echt heel benieuwd hoe dit is met vette shooters en racegames
Ja lijkt mij ook echt awesome _O_ Racegames met een stuurtje enzo _O_

En Star Citizen natuurlijk!
pi_130003312
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 23:35 schreef Catch22- het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 23:49 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Ja lijkt mij ook echt awesome _O_ Racegames met een stuurtje enzo _O_

En Star Citizen natuurlijk! [ afbeelding ]
zoiets ;)

Er is een kleine shooter demo en je kunt half life 2 er al mee spelen, maar het zou beter zijn als er een shooter komt met de Rift in gedachte.

Zoiets:

Lunar Flight is ook erg leuk, wel misselijkmakend :P
pi_130003387
Ja zoiets idd. Volgens mij komt er binnenkort een 1080P devkit versie. Misschien dat ik die ga halen. Heb geen zin om 1+ jaar te gaan wachten op de consumer versie haha.
pi_130004064
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 00:32 schreef bjorntju het volgende:
Ja zoiets idd. Volgens mij komt er binnenkort een 1080P devkit versie. Misschien dat ik die ga halen. Heb geen zin om 1+ jaar te gaan wachten op de consumer versie haha.
Ik denk dat de volgende devkit rond november komt. Ik kon niet zo lang wachten ;)
pi_130013528
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 00:32 schreef bjorntju het volgende:
Er zijn al 4K beeldschermen in ontwikkeling voor smartphones dus wie weet wat er over een jaar in de devkit zit :P
pi_130013671
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 00:54 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Ik denk dat de volgende devkit rond november komt. Ik kon niet zo lang wachten ;)
Wilde hem ook heel graag hebben, maar vond het toch wel zonde van mijn geld om die te halen terwijl er betere versies uitkomen. Dan maar wachten haha. De 1080p versie lijkt mij wel wat. In de consumer versie blijft de resolutie ook gewoon 1080p dacht ik, dus ik denk dat je tussen die twee niet echt veel verschillen gaat zien.

Maar werkt het wel goed? Ook de headtracking enzo? Is de lag erg merkbaar?

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:33 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

Er zijn al 4K beeldschermen in ontwikkeling voor smartphones dus wie weet wat er over een jaar in de devkit zit :P
Haha wie weet :P Moet je wel een beest van een PC hebben om die 4K resolutie aan te kunnen denk ik :P
pi_130014423
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:37 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Wilde hem ook heel graag hebben, maar vond het toch wel zonde van mijn geld om die te halen terwijl er betere versies uitkomen. Dan maar wachten haha. De 1080p versie lijkt mij wel wat. In de consumer versie blijft de resolutie ook gewoon 1080p dacht ik, dus ik denk dat je tussen die twee niet echt veel verschillen gaat zien.

Maar werkt het wel goed? Ook de headtracking enzo? Is de lag erg merkbaar?

[..]

Haha wie weet :P Moet je wel een beest van een PC hebben om die 4K resolutie aan te kunnen denk ik :P
Ik weet niet, de dev versie kan een trager scherm bevatten bijvoorbeeld.

Headtracking is perfect, alleen motionblur door het slechte scherm.
pi_130015290
Ja dat is wel altijd nog mogelijk ja, maar ik zie wel. Mocht de 1080P devkit niet te duur zijn dan haal ik die, anders wacht ik wel op de consumer versie.
pi_130015848
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:22 schreef bjorntju het volgende:
Ja dat is wel altijd nog mogelijk ja, maar ik zie wel. Mocht de 1080P devkit niet te duur zijn dan haal ik die, anders wacht ik wel op de consumer versie.
Inderdaad, ik kon het geld wel missen. Ik ben ook een beetje aan het kloten in UDK voor zoverre dat gaat :')
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:17:55 #12
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_130017287
Maakt t op zon kleine afstand uit of 720 of 1080p hebt?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_130025490
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:17 schreef Catch22- het volgende:
Maakt t op zon kleine afstand uit of 720 of 1080p hebt?
juist omdat het een kleine afstand is. nu kun je elke pixel zien.
pi_130075459
Niemand interesse in een demo? Kan morgen en vrijdag nog.
pi_130279967
hi totalvamp, Heb jij die Oculus Rift nog thuis? Ik zou heel graag een demo hebben. Wilde dit ding al sinds hij op Kickstarter verscheen hebben. Ben erg benieuwd. Vincent
pi_130286117
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_130301507
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:19 schreef surfdudeVinnie het volgende:
hi totalvamp, Heb jij die Oculus Rift nog thuis? Ik zou heel graag een demo hebben. Wilde dit ding al sinds hij op Kickstarter verscheen hebben. Ben erg benieuwd. Vincent
Yep deze week nog thuis, kan nog steeds een demo geven. PM me maar even wanneer je kan.
pi_130318982
quote:
Ja zeker weten!
Ziet er gaaf uit als je dat soort filmpjes bekijkt in de rift zelf.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 20:48:26 #19
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_130324572
Opzich wil ik wel eens proberen ja, Toen kickstarter uitkwam had ik er ook bijna een gekocht. Helaas moest ik toen ook boeken voor school kopen dus nooit van gekomen.

Zelf heb ik hier een sony HMZ-T1 liggen. Die was zo'n 500 euro duurder :P Maar dat was opzich ook al prima. Voor film kijken in 3d is die echt fijn. Qua gewicht en zittend spelen niet zo, Beetje topzwaar aan de voorkant enzo en lag is echt ziek groot. BF3 proberen te spelen met dat ding en je moet alles echt langzamer doen. Alles is zo snel blurry enzo.
Maar in Uncharted 3 heb ik uitgespeeld met die HMZ en dat is een veel rustigere game, dat was echt prima. Lekker de afgrond in kijken en je inderdaad het apenzuur schrikken enzo :P

Delft zei je? dat moet wel te doen zijn als het wat midden op de dag kan.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_130327178
Vandaag geprobeerd, vond het er nog erg onscherp uitzien. Maar dacht dat het scherm bij release full hd is?

In ieder geval mooi ding. :)
pi_130329162
quote:
11s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:45 schreef maurisioo het volgende:
Vandaag geprobeerd, vond het er nog erg onscherp uitzien. Maar dacht dat het scherm bij release full hd is?

Was hier nog niet echt op in gegaan maar lag het niet gewoon aan het ding wat je op had? die van mij was best scherp, idd bij release issie full hd
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_130329585
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:48 schreef BurnaBoy het volgende:
Opzich wil ik wel eens proberen ja, Toen kickstarter uitkwam had ik er ook bijna een gekocht. Helaas moest ik toen ook boeken voor school kopen dus nooit van gekomen.

Zelf heb ik hier een sony HMZ-T1 liggen. Die was zo'n 500 euro duurder :P Maar dat was opzich ook al prima. Voor film kijken in 3d is die echt fijn. Qua gewicht en zittend spelen niet zo, Beetje topzwaar aan de voorkant enzo en lag is echt ziek groot. BF3 proberen te spelen met dat ding en je moet alles echt langzamer doen. Alles is zo snel blurry enzo.
Maar in Uncharted 3 heb ik uitgespeeld met die HMZ en dat is een veel rustigere game, dat was echt prima. Lekker de afgrond in kijken en je inderdaad het apenzuur schrikken enzo :P

Delft zei je? dat moet wel te doen zijn als het wat midden op de dag kan.
Ik heb de Sony zelf niet geprobeerd, vond hem veel te duur :P Bij de OR heb je natuurlijk ook een beetje last van lagg op het scherm zelf, niet in de motionsensor.

Midden van de dag kan ik wel, alleen op vrijdag wordt dat lastig.

quote:
11s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:45 schreef maurisioo het volgende:

Onscherp ligt er aan dat het niet goed is afgesteld. Is het eerste wat ik vraag, kun je de letters scherp zien etc. Bij release MINIMAAL HD. Ik hoop met de nieuwe ontwikkelingen een 4k scherm

quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:21 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Was hier nog niet echt op in gegaan maar lag het niet gewoon aan het ding wat je op had? die van mij was best scherp, idd bij release issie full hd
Waarschijnlijk wel, kom net terug van een vriend en bij hen was het gewoon scherp. Zijn ma ging nog gillen van de achtbaan. Ook even de onderwater demo aangezet en die vriend schrok behoorlijk van een haai :P

Ook even een demo waar je bijna onder het rokje van een anime figuurtje kunt kijken :P Wel grappig ^^

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2013 22:32:09 ]
pi_130429507
Hi, ik kan niet pmmen. Daarvoor zit ik hier te kort. Kan jij morgen zondag? Ik hoop het. Laat maar weten. Groet vincent
pi_130461375
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:15 schreef surfdudeVinnie het volgende:
Hi, ik kan niet pmmen. Daarvoor zit ik hier te kort. Kan jij morgen zondag? Ik hoop het. Laat maar weten. Groet vincent
Nee ik kon vandaag helaas niet, werd vanacht nogal laat dus flink uitgeslapen.
Misschien kan ik volgend weekend weer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2013 22:32:26 ]
pi_130586795
Ik heb hem ook besteld. De 1080p devKit kan nog wel maanden duren. Dat komt dan wel :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')