Ja lijkt mij ook echt awesomequote:Op maandag 12 augustus 2013 23:35 schreef Catch22- het volgende:
Dit ding lijkt me zo fucking bruutben echt heel benieuwd hoe dit is met vette shooters en racegames
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:35 schreef Catch22- het volgende:
Dit ding lijkt me zo fucking bruutben echt heel benieuwd hoe dit is met vette shooters en racegames
zoietsquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:49 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook echt awesomeRacegames met een stuurtje enzo
En Star Citizen natuurlijk! [ afbeelding ]
Ik denk dat de volgende devkit rond november komt. Ik kon niet zo lang wachtenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:32 schreef bjorntju het volgende:
Ja zoiets idd. Volgens mij komt er binnenkort een 1080P devkit versie. Misschien dat ik die ga halen. Heb geen zin om 1+ jaar te gaan wachten op de consumer versie haha.
Er zijn al 4K beeldschermen in ontwikkeling voor smartphones dus wie weet wat er over een jaar in de devkit zitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:32 schreef bjorntju het volgende:
Ja zoiets idd. Volgens mij komt er binnenkort een 1080P devkit versie. Misschien dat ik die ga halen. Heb geen zin om 1+ jaar te gaan wachten op de consumer versie haha.
Wilde hem ook heel graag hebben, maar vond het toch wel zonde van mijn geld om die te halen terwijl er betere versies uitkomen. Dan maar wachten haha. De 1080p versie lijkt mij wel wat. In de consumer versie blijft de resolutie ook gewoon 1080p dacht ik, dus ik denk dat je tussen die twee niet echt veel verschillen gaat zien.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:54 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik denk dat de volgende devkit rond november komt. Ik kon niet zo lang wachten
Haha wie weetquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:33 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Er zijn al 4K beeldschermen in ontwikkeling voor smartphones dus wie weet wat er over een jaar in de devkit zit
Ik weet niet, de dev versie kan een trager scherm bevatten bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:37 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Wilde hem ook heel graag hebben, maar vond het toch wel zonde van mijn geld om die te halen terwijl er betere versies uitkomen. Dan maar wachten haha. De 1080p versie lijkt mij wel wat. In de consumer versie blijft de resolutie ook gewoon 1080p dacht ik, dus ik denk dat je tussen die twee niet echt veel verschillen gaat zien.
Maar werkt het wel goed? Ook de headtracking enzo? Is de lag erg merkbaar?
[..]
Haha wie weetMoet je wel een beest van een PC hebben om die 4K resolutie aan te kunnen denk ik
Inderdaad, ik kon het geld wel missen. Ik ben ook een beetje aan het kloten in UDK voor zoverre dat gaatquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:22 schreef bjorntju het volgende:
Ja dat is wel altijd nog mogelijk ja, maar ik zie wel. Mocht de 1080P devkit niet te duur zijn dan haal ik die, anders wacht ik wel op de consumer versie.
juist omdat het een kleine afstand is. nu kun je elke pixel zien.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:17 schreef Catch22- het volgende:
Maakt t op zon kleine afstand uit of 720 of 1080p hebt?
Yep deze week nog thuis, kan nog steeds een demo geven. PM me maar even wanneer je kan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:19 schreef surfdudeVinnie het volgende:
hi totalvamp, Heb jij die Oculus Rift nog thuis? Ik zou heel graag een demo hebben. Wilde dit ding al sinds hij op Kickstarter verscheen hebben. Ben erg benieuwd. Vincent
Ja zeker weten!quote:
Was hier nog niet echt op in gegaan maar lag het niet gewoon aan het ding wat je op had? die van mij was best scherp, idd bij release issie full hdquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:45 schreef maurisioo het volgende:
Vandaag geprobeerd, vond het er nog erg onscherp uitzien. Maar dacht dat het scherm bij release full hd is?
In ieder geval mooi ding.
Ik heb de Sony zelf niet geprobeerd, vond hem veel te duurquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:48 schreef BurnaBoy het volgende:
Opzich wil ik wel eens proberen ja, Toen kickstarter uitkwam had ik er ook bijna een gekocht. Helaas moest ik toen ook boeken voor school kopen dus nooit van gekomen.
Zelf heb ik hier een sony HMZ-T1 liggen. Die was zo'n 500 euro duurderMaar dat was opzich ook al prima. Voor film kijken in 3d is die echt fijn. Qua gewicht en zittend spelen niet zo, Beetje topzwaar aan de voorkant enzo en lag is echt ziek groot. BF3 proberen te spelen met dat ding en je moet alles echt langzamer doen. Alles is zo snel blurry enzo.
Maar in Uncharted 3 heb ik uitgespeeld met die HMZ en dat is een veel rustigere game, dat was echt prima. Lekker de afgrond in kijken en je inderdaad het apenzuur schrikken enzo
Delft zei je? dat moet wel te doen zijn als het wat midden op de dag kan.
Onscherp ligt er aan dat het niet goed is afgesteld. Is het eerste wat ik vraag, kun je de letters scherp zien etc. Bij release MINIMAAL HD. Ik hoop met de nieuwe ontwikkelingen een 4k schermquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:45 schreef maurisioo het volgende:
Vandaag geprobeerd, vond het er nog erg onscherp uitzien. Maar dacht dat het scherm bij release full hd is?
In ieder geval mooi ding.
Waarschijnlijk wel, kom net terug van een vriend en bij hen was het gewoon scherp. Zijn ma ging nog gillen van de achtbaan. Ook even de onderwater demo aangezet en die vriend schrok behoorlijk van een haaiquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:21 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Was hier nog niet echt op in gegaan maar lag het niet gewoon aan het ding wat je op had? die van mij was best scherp, idd bij release issie full hd
Nee ik kon vandaag helaas niet, werd vanacht nogal laat dus flink uitgeslapen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:15 schreef surfdudeVinnie het volgende:
Hi, ik kan niet pmmen. Daarvoor zit ik hier te kort. Kan jij morgen zondag? Ik hoop het. Laat maar weten. Groet vincent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |